بهترین و‌ بدترین سناریو انتخاباتی برای اصولگرایان و اصلاح طلبان چیست؟


گفتگو با پرویز امینی

مشاهده قسمت سوم:

https://www.roshangari.ir/video/66054


+ 
11

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • تنها منافع این گونه تحلیلی ها این است که کشور ما با کشور های دیگر متفاوت است . نباید دو حزبی و سه حزبی نگاه کرد. افرادی که نامشان ذکر شد همه سابقه دارند و سوابقشان روشن است. فقط باید مردم را آموزش داد تا به نتایج و برنامه ها و چگونگی اجرای برنامه رای بدهند نه به شلوغ بازی و تاتر و دروغ و شعار توخالی ، در غیر این صورت چهار سال آتی از هشت سال گذشته بدتر خواهد بود.
    آقای لاریجانی بجز حمایت پوشیده از آقا دادشِ افشاِ شده در مجلس چه خاصیتی برای اسلام داشته؟ حتی بعد از آن افشاگری رئیس جمهور دونده و نترس را ذله کرد و به اشتباه مجبور کرد. اگر این تهمت است بیست دقیقه که مثل آفتاب می درخشد یا بازگشائی فتنه خانه ( نگاه کنید به بی بی سی که این روزها چه که نمی نویسد).
    آقای ظریف اقرار می کند که سطح انتظارشان ( معلوم نیست چه کسی مد نظر است ) از توان ایشان بیشتر بود. یعنی حتی در سطح وزیر نه بال تعهد داشت ( در غیر اینصورت نمی ماند ) و نه بال تخصص ( به اقرار خودش توان ش را نداشت اما نتایج و قلدری های کلامی که می کرد قبل از بالا آمدن کند فرجام). حالا می خواهد نامزد مقام بالاتر بشود ( تسلیم به سرنوشت بفرموده خودش )
    و دیگران مثل جهانگیری که باید محاکمه شوند.
    آقای قالیباف در راس مجلس تازه اگر خدای سبحان بخواهد باید شروع به بار دادن کند . جناب رئیسی که مثل شیر افتاده به جون فساد و از هیچ چیز نمی ترسد و خسته نمی شود. لذا این دو قوه شروع خوبی داشته اند و هر گونه تغیر/ تعویض در تیم برنده غلط است.
    پس باید کسی را یافت با دو بال تعهد و تخصص و سابقه خوب که بتواند همپای قالیباف و رئیسی بدود و ان شاءالله با هماهنگی بین سه قوه ایران اسلامی را در جامعه جهانی سربلند سازد