آیا دولت روحانی زبان مذاکره با دنیا را بلد است؟


قبل از مشاهده این ویدئو به این آمار دقت کنید:" در ۱۰ سال اخیر، حدود ۲۲ میلیارد دلار سرمایه خارجی جذب اقتصاد ایران شده که نیمی از این عدد متعلق به دولت قبل است!"



+ 
11

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • روحانی خودش میدانست که چکار باید بکند تا به هدفش که همانا انجام تعهدات به دشمنان ایران بود برسد .

    دشمن با تکیه بر عوامل نفوذی خود در داخل ایران و هماهنگ با آنها سعی کرد با تضعیف اقتصاد ایران به اهدافی چون فروپاشی . کنترل ایران در عرصه نظامی .
    ( هسته ای . موشکی . نفوذ منطقه ای ایران ) برسد .

    اوضاع اقتصادی کنونی کشور حاصل همکاری روحانی با دشمن است .
    چشم باز کنید و ببینید .
    الباقی همه باد هواست .
    طرف وظیفه را انجام داده ولی هنوز به هدف اصلی نرسیده است .

    بنابراین اکنون که به چه کنم افتاده و نزدیک به پایان پادشاهی خیالی خود رسیده ، چون احتمال میدهد که پس از اتمام دوره به دلایل فراوانی محاکمه شود و دستان او را باز کنند ،مستاصل شده و به دو چیز فکر میکند :

    1. با ایجاد دوقطبی و جنجال و حمله به دیگر قوه ها و نهاد های نظام بلوا و آشوب بر پا کند و طوری برای مردم فریبکاری کند که مردم من خیر شما را میخواهم و دیگران اجازه نمیدهند و تقصیر مال دیگران است و خود را رهبر اپوزیسیون معرفی کند .

    2. باز هم با تزویر و فریبکاری و بکار بردن جملات عاشقانه و ابراز ولایتمدار بودن ، و جملاتی که حس ترحم همگان را برانگیزد ، نظیر :
    ( سه سال است که نتوانستم راحت سر بر بالین بگذارم ) ، ظلم و خیانتی را که روا داشته سمت و سوی دگر بخشد و کم رنگ و بی رنگ کند .

    البته اگر زمینه را مساعد ببیند راه اول را انتخاب میکند و دریغ نخواهد کرد .

  • - آینه چو نقش تو بنمود کج. هرگز به این آقا رای ندادم چون سابقه اش مخفی بود.
    - حضور آقای ولایتی بود یعنی شکستن رای جلیلی و درک آقای ولایتی از سیاست.
    -کسی که با فرهنگ است و کسانی که مردم را با فرهنگ آشنا می کنند باید بتوانند آموزش دهند که در زمان سختی باید سنگ به شکم بست و بیشتر تلاش کرد و نه بر عکس ( بیشتر خواست ).
    -سرمایه خارجی در شرایطی که هم زمین داریم و هم نیروی کار و تخصص کار و مواد غذائی وارد می کنیم چه معنی دارد؟ حتی ظاهراً دسته بیل هم وارد کردند! در حالی که همه کشور های جنوب ایران نیاز به سبزی و میوه و گوشت الخ ما دارد ، دامپروری ، کشاورزی ، پرورش ماهی ... رونق نگیرد؟ غرب ما نیاز به انرژی ، کشور های شما به امور دیگر شرق به تخصص و همه چیز دیگر ... البته بنده انسانی معمولی هستم که حتی تخصص رشته من از من جلوزده اما این نکات بنظرم می رسد که حتی شاید به عمد انجام نشده. ان شاءالله عمدی در کار نبوده و همه تقصیر بر کردن آنهائی است که فرد نا منا سبی را انتخاب کردند و خود این شخص که نمیتواند و حتی بعد از چهار سال اول ناتوانی مجدداً نامزد شد..