مصاحبه با کریستوفر کلوهسی در مورد حضرت زهرا سلام الله علیها


مصاحبه با کریستوفر کلوهسی در مورد حضرت زهرا سلام الله علیها .


+ 
10

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 99/11/18 ساعت 12:47

    دین داری و مذهب داری بی ارزش کدام است؟
    ---
    اگر بدون درک قرآنی و عقلی از شناختهای محکم و مفصل قرآن به دین داری و مذهب داری بپردازیم؛ با هدفی پوچ و بی ارزش و تهی از هرگونه معنای پویایی و سازندگی خدا پسندانه ، به سوی خداوند حرکت کرده ایم ، و این گونه دین داری و مذهب داری بحکم قرآن نزد خداوند پشیزی ارزش نخواهد داشت.
    پیروی از سنت پیامبر و امامان از عترت مطهر آن حضرت اگر خواستار رضای خداوند و پیامبر و اهل بیت آن حضرت هستیم نیز بی تردید می باید همراه با همین درک انجام گیرد.
    بنگرید به آیات : ۱۰۳ تا ۱۰۶ سوره کهف

  • مهمان 99/11/16 ساعت 13:25

    اصل غفلت ناپذیر ارزیابی احادیث و روایات منسوب به معصوم چیست؟
    ---
    میلیاردها از گواهیهای بشری برای ارزیابی احادیث و روایات منسوب به دین و مذهب ، بدون اثبات علمی هماهنگ و منسجم بودن این احادیث و روایات با شناختهای محکم و مفصل قرآن و با اصول استدلال عقلی ، نزد خداوند پشیزی ارزش ندارند .
    پیروی از احادیث و روایاتی که با محکمات قرآن و با اصول استدلال عقلی تضاد و تعارض دارند بحکم قرآن گناه کبیره ی نابخشودنی و مجازات الهی بخشش ناپذیر دارد.
    اصل بنیادین غفلت ناپذیر برای اثبات و پذیرفتن درستی و راستی احادیث و روایاتی که بنام دین و مذهب به معصوم نسبت داده می شوند؛ هماهنگ و منسجم بودن این احادیث و روایات با شناختهای فرهنگ الهی اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی و امکان اثبات این درستی و راستی با اصول متین و خدشه ناپذیر استدلال عقلی است.
    دین شاسان در راستای ترویج فرهنگ بهره برداری از احادیث و روایات منسوب به دین و مذهب ، برای جلوگیر از هرگونه انحراف و کج روی در دین و مذهب ؛ موظف اند اصول بنیادین غفلت ناپذیر قرآنی و عقلی ارزیابی این احادیث و روایات را همیشه به دین داران با تاکید مکرر یاد آوری و گوشزد نمایند.
    بی توجهی به این اصول حیاتی و سرنوشت ساز ارزیابی احادیث و روایات بحکم قرآن و عقل حاصل یک عمر دین داری و مذهب داری را بشر را تباه می کند .
    این بی توجهی گناه کبیره ای است ، که خداوند با وجود هدایتهای آشکار و رسای قرآن در دست همه ی بشر که درستیها و نادرستیها را بگونه ای رسا و سرشت نشین آشکار می کنند ؛ هرگز آن را نمی بخشد.
    بنگرید به آیات : ۱۰۳ تا ۱۰۶ سوره کهف

  • مهمان 99/11/14 ساعت 13:29

    مودت و ولایت مداری پیامر و اهل بیت چگونه ارزیابی می شوند؟
    ---
    قرب و منزلتی که اولیای خدا از جمله پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت آن حضرت (ع) از وفا داری خویش به دین خدا و جهاد و فدا کاری در راه مصون نگه داشتن این دین از تحریف گریهای دشمنان و طاغوتان و شیادان دین فروش ، نزد خدواند کسب کرده و نزد ذات اقدس خداوند محفوظ اند ؛ به تعریف و تمجید اندیشه های ناقص بشر هیچ نیازی ندارند.
    تعریف و تمجیدهای ذهن ناقص بشر در منزلت و قرب این بندگان مقرب نزد خداوند ، علام الغیوب ، هیچ تاثیری نمی توانند داشته باشند.
    مودت و ولایت مداری بشر نسبت به پیامبر و اهل بیت آن حضرت تنها از راه اندازه ی پایبندی و عمل صادقانه ی بشر به احکام و اعتقادات مکتب توحیدی قرآنی این بندگان ؛ توسط ذات اقذس خداوندارزیابی می شوند.
    گرایش و پایبندی وعمل به من در آوردیها و خرافات بشری در ارزیابی این مودت و ولایت مداری هیچ جایگاه مثبتی ندارند ومودت ولایت مداری را لوث و نابود می کنند.
    خداوند آگاه به همه ی حقایق جهان هستی برای مودت و ولایت مداری آلوده با من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل ، که دین و مذهب را بدنام می کنند ، پشیز ارزشی تعیین نکرده است بلکه چنین مودت و ولایت مداری وارونه ای را در قرآن بعنوان گناه کبیره تقبیح کرده است.
    خداوند برای جلو گیری از انحراف و کج روی در دین و مذهب ، پیروان چنین مودت و ولایت مداری وارونه که هشدارهای قرآن را نادیده می گیرند ؛ مجازاتهای سنگین اخروی ابدی بخشش ناپذیر تعیین کرده است.
    خداوند که 124 هزار پیامبر را برای تبلیغ دین توحیدی خود وبرای جلوگیری از تحریف این دین به بشر فرستاده است هرگز اجازه نمی دهد بشر بی مجازاتهای سنگین هلاکت بار ، با من در آوردیها و خرافات خود این دین را لوث و بدنام و گمراه کننده سازد.