سخنان طوفانی دکتر حسن عباسی-هشدار درباره مذاکره با امریکا


سخنرانی دکتر حسن عباسی-12 بهمن 99 مسجد چهارمردان قم


+ 
47

- 
1
ارسال در 1399/11/13 ساعت 21:49 2021-2-1 21:49:50
امیرعلی
توسط امیرعلی


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 99/11/18 ساعت 11:01

    بازندگانی که ده ها سال است از پایداری مشروع ملت ایران درس عبرت نیاموخته اند
    ---
    بزرگ ترین کودنی سران آمریکا و غرب و ارتجاع جهانی همیشه بازنده را نشان می دهد که پس از چهل و یک سال آزمودن پایداری نستوه ملت انقلابی ایران در راه حمایت از اصول دینی و انسانی خرد گرای انقلاب خویش و اصرار پیوسته ی این ملت بر دفاع جانانه مشروع از استقلال و از حقوق مشروع حاکمیت و آزادگی کشور خود و اصرار بر دفاع انسان دوستانه این ملت از حقوق مشروع ملت های ستم دیده جهان و اصرار بر مبارزه ی بی وقفه علیه ظلم آشکار قلدران جهانی که حقوق ملت ها را برای منافع استعماری خود زیر یوغ اسارت پایمال می کنند ؛ این سران علی رغم هزینه کردن بی بازده تریلیونها دلار از سرمایه های ملل محروم کشورهای خویش و دادن تلفات و خسارات بی شمار ؛ هنوز بیهوده برای کشاندن ملت ایران به سازش خفت بار در مربع اول تلاشهای مذبوحانه خویش زمین گیر مانده و درس عبرت نگرفته اند.
    این سران هنوز بر ادامه ی زیان رسانی به کشورها و منابع ملی مردم خود اصرار می ورزند و به جنایتها و خیانتهای استعماری خویش با هدر دادن منابع و سرمایه های ملی تا رسیدن به نابودی ادامه می دهند.
    این قلدران خرد ستیز از خشم بزرگ خداوند قهار که در دفاع از مظلومان جهان و انتقام بی امان از نمرودها و فروعونها و شدادها و صدامهای جنایتکار و خیانت پیشه تاریخ آشکار است همیشه در خواب غفلت به سر می برند.
    این قلدران همیشه ثابت کرده اند تا رسیدن به نابودی روی ادامه ی جنایتها و خیانتهای خود مذبوحانه علی رغم ناکامیهای همیشگی ؛ پیوسته با سرمایه گذاریهای کلان از داراییهای و جان صدها هزار از افراد ملت های محروم کشورهای خویش به قمار همیشه بازنده خودادامه می دهند.
    بنظر می رسد صلح و صفا و برابری و زندگی در سایه ی شراکت مشروع مسالمت آمیز ؛ اصالتا در فرهنگ این قلدران ددمنش درنده خو و چپاولگر هیچ جایگاهی ندارند.

  • مهمان 99/11/15 ساعت 12:11

    یه هشدار هم به اصولگراهای منافق بده که شفافیت رد کردند