قرآن تکراری ترین و بی محتوا ترین کتاب بر روی زمین است!| پورآقایی


قرآن تکراری ترین و بی محتوا ترین کتاب بر روی کره زمین است و می شود کل قرآن را در ۲۰٪ حجم موجود نوشت و بقیه اضافی است!!!

سلسله مباحث نقد قرآن دکتر سها
سه شنبه ها در تیمورا


+ 
19

- 
1
ارسال در 1399/11/15 ساعت 10:21 2021-2-3 10:21:11
داود
توسط داود


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 99/11/16 ساعت 13:24

    اصل غفلت ناپذیر ارزیابی احادیث و روایات منسوب به معصوم چیست؟
    ---
    میلیاردها از گواهیهای بشری برای ارزیابی احادیث و روایات منسوب به دین و مذهب ، بدون اثبات علمی هماهنگ و منسجم بودن این احادیث و روایات با شناختهای محکم و مفصل قرآن و با اصول استدلال عقلی ، نزد خداوند پشیزی ارزش ندارند .
    پیروی از احادیث و روایاتی که با محکمات قرآن و با اصول استدلال عقلی تضاد و تعارض دارند بحکم قرآن گناه کبیره ی نابخشودنی و مجازات الهی بخشش ناپذیر دارد.
    اصل بنیادین غفلت ناپذیر برای اثبات و پذیرفتن درستی و راستی احادیث و روایاتی که بنام دین و مذهب به معصوم نسبت داده می شوند؛ هماهنگ و منسجم بودن این احادیث و روایات با شناختهای فرهنگ الهی اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی و امکان اثبات این درستی و راستی با اصول متین و خدشه ناپذیر استدلال عقلی است.
    دین شاسان در راستای ترویج فرهنگ بهره برداری از احادیث و روایات منسوب به دین و مذهب ، برای جلوگیر از هرگونه انحراف و کج روی در دین و مذهب ؛ موظف اند اصول بنیادین غفلت ناپذیر قرآنی و عقلی ارزیابی این احادیث و روایات را همیشه به دین داران با تاکید مکرر یاد آوری و گوشزد نمایند.
    بی توجهی به این اصول حیاتی و سرنوشت ساز ارزیابی احادیث و روایات بحکم قرآن و عقل حاصل یک عمر دین داری و مذهب داری را بشر را تباه می کند .
    این بی توجهی گناه کبیره ای است ، که خداوند با وجود هدایتهای آشکار و رسای قرآن در دست همه ی بشر که درستیها و نادرستیها را بگونه ای رسا و سرشت نشین آشکار می کنند ؛ هرگز آن را نمی بخشد.
    بنگرید به آیات : ۱۰۳ تا ۱۰۶ سوره کهف

  • باز هم تیتر های مخاطب گونه

    نقد آقای پورآقایی بر شیوه برخورد آقایان عباسی، رائفی پور، پناهیان و...با جنگ نرم را شنیدیم

    اگر ادمین این نیز بشنود!

    خرج یک ( آیا ) و (؟) در تیتر ، مانده اید ؟!

  • مهمان 99/11/15 ساعت 21:02

    پور آقایی چرا اصرار دارد بدون علم مروج اندیشه های شیطانی بیمار دلان بشود؟؟؟!!!
    ---
    مدعیان کاوش گری در قرآن مانند سوژه ی بیمار مغز پور آقایی از تمرکز این کتاب ربانی بر تحریک جنبه ی روانی و اجتماعی باورهای پوچ و بی پایه بشر با تکرار و تاکید یا از هدف رسوا سازی پوچی این باورها از راه زیر و رو کردن داشته های پاک وجدان و سرشت بشر غافلند و یا با غرض ورزیهای گوناگون از هدف آشکار این تاکید و تکرار که برای روان شناسان و جامعه شناسان و کلا انسان شناسان مثل روز روشن اند خود را به خواب مرموز غفلت می زنند.
    باید ذهن پور آقایی را کاوید که چرا و با چه اهدافی به ترویج ترهات غفلت ورزانی همچون به اصطلاح « دکتر سها » که کور مادر زاد هستند دامن می زند؟؟؟!!!
    می توان بسادگی با دلایل علمی به اثبات رساند که این کتابهای عوام فریب آکنده از نظرات دانش ستیز بجز ترویج برای ترفندهای فریبنده ی عاملان و مزدوران صهیونیسم هیچ ارزشی برای نقد و ترویج و تعریف ندارند.