اون کلیپ قدم زدن دختر مشهدی رو یادتونه؟ مشابهش رو ضبط کردیم و نتیجه رو ببینید


اون فیلم قدم زدن دختر مشهدی رو یادتونه؟ ماهم رفتیم قدم زدیم اما با ۳ نوع لباس پوشیدن. نتیجه اش مارو هم شگفت زده کرد..!

تیم سازنده کلیپ مشهدی جرات میکنن به چالش انتشار فیلم های خام وارد بشن؟


+ 
57

- 
7

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اون فیلم که قبلا تهیه شده رو ندیدم حالا میرم پیگیری میکنم ببینم ، اما من 65 سالمه و در مشهد زندگی میکنم اتفاقا نزدیک بلوار سجاد هم هستم پارک هم میرم ، یقین دارم کرم از خود درخت هست . هر چند قبول دارم بسیار اندک هم ممکنه باشند مردهایی که ذاتا مریض هستند یادمان باشد اون خانمیکه مریض هست با هر پوششی باشد یقینا مورد آزار و اذیت آقایون قرار خواهد گرفت البته از نوع مردهای بلهوس و گرنه آدم حسابی سرش به کار خودش گرمه .

  • ملت ایران ! « یا ایها الذین آمنوا اذ جاءکم فاسق بنباء فتبیّنوا ...» ( آیه 6 سوره حجرات ).... اینجا در دادگاه وجدان میخوام اعترافات مهمی بکنم. و نکات علمی بسیار مهم و حیاتی و خبرهای مهم و فوری که اخیرا با مناظره شخصی و خصوصی با یک دانشجوی جوان، به دست آوردم برای شما بازگو کنم....... من جوان 33 ایرانی و در دانشگاه که بودم منافق و ضدانقلاب شدم اما بعدا پشیمان شدم چون دیدم منافقین دست به هر جنایتی میزنن... من فرزند خلف و خوبی برای شما نبودم. من سگ شهیدان شما هستم. من سگ شما هستم. التماس میکنم به خودتون رحم کنید. در رسانه های مجازی رایج به شما آسیب شناختی وارد میشه و مسخ ذاتی براتون رقم میخوره. خواهش میکنم که فقط و فقط به کانالهای معتبر و مومن مراجعه کنید و مثلا به کانال های رسمی رهبرانقلاب و آیت ا..بهجت و امام خمینی و آیت ا..بهاءالدینی و شهیدان و شهید سلیمانی و ابراهیم هادی و غیره.. مراجعه کنید تا به تدریج به توانمندی شناختی و مصونیّت شناختی دست پیدا کنید. وقت خودتون رو فقط پای کانال های معتبر و مومن و مورد اعتماد و تایید شده بگذارید.. شک نکنید که اینطوری سود میکنید یعنی انسان باقی میمانید. به خدا قسم میخورم همتون در خطر مسخ ذاتی شدن هستید... من خودم مسخ ذاتی شدم و الان به صورت یک سگ هار و نانجیب هستم و این رو شهید ابراهیم هادی به من نشان داد و به من امید داد....التماس میکنم در فضای مجازی چرخ نزنید. خطرناکه. التماس میکنم. خودتون رو در معرض آسیبهای شناختی قرار ندید وگرنه وجودتون مسخ میشه. مراقب خوبی هاتون باشید. راه اندازی «شبکه ملی اطلاعات» رو از مسئولان ، طلب کنید....... این از نان شب براتون واجب تره...به داد خودتون برسید...اگر بدانید که این بَدهوا و بَدفضای بَدشناختی رسانه های جمعی بَدشناختی خارجی ( اینستاگرام و تلگرام و توییتر و فیسبوک و گوگل.. ) چه آسیب عمیق و بزرگی به وجود شما و موجودیت شما وارد میکنه همین الان همشون رو مسدود میکنید و «شبکه ملی اطلاعات» رو فورا راه اندازی میکنید..... التماس میکنم.
    قسم میخورم که امروز راه اندازی نکردن شبکه ملی اطلاعات، جنایت بزرگی بر ضد مردم ایران هست.
    .
    مراجع عظام، امروز موظف هستند با قاطعیت، از وزارت ارتباطات و وزارت فرهنگ ، مطالبه کنن که «شبکه ملی اطلاعات» رو فورا راه اندازی کنن و افکار عمومی مردم ایران رو از زیر بمباران بَدشناختی دشمنان و منافقان، نجات بدن.... و از فتنه محتمل در انتخابات 1400 جلوگیری کنن.
    .
    مراجع عظام تقلید، در این زمینه و سایر مسائل مهم در عرصه سیاست و سایر عرصه های مهم جامعه، فتوای مقتضی رو بدن.
    مراجع عظام عزیز (دامت برکاتهم) !
    یک لحظه به من جوان ایرانی، گوش کنید.
    ملت شهیدپرور ایران به شما علاقه داره.
    امروز جامعه در خطره.
    نسبت به حیثیت خودتان محافظه کاری نکنید.
    نسبت به «بدنه جامعه» و « خوش ساختار جامعه» ( ساختار سلیم و اسلامی) ، یعنی نسبت به «مردم» و «جمهوری اسلامی» محافظه کاری داشته باشید.
    نسبت به رأس جامعه و ستون امنیت جامعه، ( یعنی رهبری، و حیثیت رهبری، و عزت رهبری و موجودیت رهبری ) محافظه کاری کنید.
    نسبت به خودتون محافظه کاری نکنید.
    این اقتضاء جایگاه مهمی هست که توش نشستید.
    .
    مراجع عظام عزیز (دامت برکاتهم)
    ملت ایران به شما علاقه داره.
    یادآور بشید که جایگاه خطیر «مرجعیت دینی»، مرتبه اتمّ ولایت تشریعی هست و جایگاه حیاتی و بسیار مهمی در جامعه هست و یک امانت بزرگ الهی هست و باید حقش رو به جامعه اسلامی و ولیّ امر تشریعی جامعه اسلامی، (که امروز رهبرانقلاب هست)، ادا کنید
    (طبق تذکر آیه « انّ الله یامرکم ان تودّو الامانات الی اهلها » )
    وگرنه ممکنه در درگاه الهی ، غاصب آن جایگاه و مانع آن حق و مانع آن امانت بزرگ محسوب بشید و اگر چنین بشه هیچکدام از کارهای خوبتان مقبول درگاه الهی نخواهد شد همانطورکه نماز در زمین غصبی یا لباس غصبی، مقبول نیست و حبط است.
    عزیزان عظام دینی (دامت برکاتهم)!
    اگر میبینید که به هر دلیل، نمیتونید حق اون امانت الهی بزرگ (مسئولیت های سنگین جایگاه مرجعیت دینی) رو به اهلش ، یعنی به جامعه و رهبری و انقلاب اسلامی، ادا کنید، لطفا به اهلش رد کنید و پس بدید.
    تن ضعیف خودتون رو برای آتش جهنم قیامت حلال نکنید.
    کاری کنید که مانع ظهور(عج) نباشید.
    مانع حق نباشید و غاصب یا مانع اون امانت بزرگی که در دست شماست، نباشید.
    به تاخیر افتادن ظهور، بلاهای زیادی به دنبال داره. فی التاخیر آفات.
    یکیش همین کرونا که اینهمه ضرر به جامعه ایرانی و جامعه بشری وارد کرده.
    کاری کنید که مانع ظهور نباشید.
    .
    .
    یک نکته هم به جوان هایی که مثل من شدن و از دین زده شدن و بی دین شدن و منافق شدن عرض میکنم.
    مراجع عظام تقلید ، با نشستن در جایگاه خطیر «مرجعیت دینی» مسئولیت بسیار سنگینی در جامعه دارند و نباید اکتفا کنن به اینکه مسئولیتهای آن جایگاه رو به طور حداقلی انجام بدن ، بلکه باید به طور حداکثری انجام بدن.
    جایگاه مرجعیت جایگاهی نیست که صاحبانش بتونن، حداقلی عمل کنن.
    چون جامعه مختل میشه.
    « اعلام علنی آغاز دوران آتش به اختیار» توسط رهبری، در سالهای اخیر، به دلیل همین اخلال عملی و علمی و ساختاری در قوه عقلیه و شرعیه و ممیّزه جامعه، ( جایگاههای مرجعیت دینی ) بود.
    بنابراین همه مجتهدان و حوزویان عزیز و معزّز و مکرّم ( دامت برکاتهم)، باید هشیار باشن و از مراجع عزیز(دامت برکاتهم) مطالبه ادای امانت جایگاه مرجعیت، کنن.
    .
    یعنی مراجع عظام(دامت برکاتهم)، باید برای مسائل جامعه، فتوا بدن.
    باید دائما فعال باشن.
    مراجع عظام(دامت برکاتهم)، موظف هستن دائما از اخبار جامعه در عرصه سیاست و عرصه های دیگر ، باخبر بشن و واکنش مقتضی رو از خودشون نشون بدن.
    موظف هستن کنش دائمی و ابتکاری داشته باشن و فتوا بدن برای صیانت از منافع بلند مدت جامعه با اولویت مصالح مطلق (فرازمانی و فرامکانی) جامعه.
    .
    اگر مراجع عزیز تغییر رویه ندادند و عملکرد خودشون رو درست نکردند شما دیگه :
    به مراجع تقلید نگاه نکنید.
    در عرصه سیاست و سایر عرصه های اجتماعی، از مراجع فعلی، تبعیت نکنید.
    از رهبری، تبعیت کنید.
    امروز رهبری، ستون ایران و ستون امنیت تامّه برای نسل امروز هست.
    .
    .
    دشمنان ملت ایران میخوان با جنگ شناختی، رهبری رو از چشم شما بندازن.
    به رهبر خودتون بدبین نشید....ایشان امروز دقیقا مثل آیت ا... بهجت ، مامور به سکوت نِسبی هست تا فیض تکوینی و تشریعی از نسل امروزی، تماما قطع نشه و ملت ایران سقوط نکنه و عواقب سخت دنیوی و نسل اندر نسلی که در کمین جامعه هست اتفاق نیفته ......سکوت نِسبی ایشان، الهی هست..قیاس با سکوت نِسبی مراجع تقلید، نکنید.
    خودتون مسائل رو درک و فهم کنید.
    به قول علامه آملی، چشمتون به دهان رهبرانقلاب باشه و از ایشان کسب تکلیف کنید و به ایشان رجوع کنید و ایشان رو مرجع خودتون قرار بدید.
    فقط به خاطر خودتون و ایران.
    .
    دشمنان و منافقان ( طبق آیه « الشیاطین لیوحون الی اولیاءهم» ) به همدیگه مشورت فکری القایی، میدن و حالا همگی با هم میخوان از طریق انجام عملیاتهای بَدشناختی رسانه ای در فضای بَدشناختی رسانه های جمعی بَدشناختی خارجی ( اینستاگرام و تلگرام و توییتر و فیسبوک و گوگل و BBC فارسی و .. ) ، افکار عمومی جامعه ایرانی رو کاملا تسخیر و مسخ کنن و جمهوری اسلامی و امام و رهبری و شهیدان رو از چشم مردم بندازن.
    .
    .
    دشمن امروز میخواد ساختار ترازوی شناختی مردم رو بشکنه و بهش نفوذ کنه و معکوسش کنه ...( میزان یا ترازو ، نام یکی از مراتب وجودی اساسی فطرت سلیم انسان هست که همان نفس ممیّزه انسان برای تشخیص خوب و بد هست و در آیه «و وضع المیزان الا تطغوا فی المیزان و اقیموا الوزن بالقسط ولا تخسروا المیزان» بهش اشاره شده )...... تا بَدآرزوی محال خودش رو یعنی مسخ شیطانی افکار عمومی مردم ایران رو به طور موقتی به واقعیت برسونه و حتی میخواد این نوع مسخ فکری رو تثبیت و ملکه کنه.
    و اگر موفق بشه که این رخداد تلخ بَدشناختی رو در افکار عمومی ایران، تثبیت کنه و ملکه کنه ، نسل امروز، سقوط ابدی و جاوادن خواهد کرد.
    .
    .
    یک نکته کاربردی مهم از یافته های جدید دانش ایرانی اسلامی، روان شناسی شناختی :
    «مراحل کبرای بَدجریان نفاق» یا به بیان دقیقتر «آخرین مراحل تکامل بَدجریان نفاق» چندسالی است در «کانون جمهوری اسلامی» یعنی در « ایران و جامعه ایرانی » آغاز شده است........... این مرحله نفاق ، بَدنوع نفاق را به تمام و کمال میرساند که این رخداد همزمان با رخداد مهمتر دیگری است به نام « به تمام و کمال رسیدن ایمان مومنان در آستانه ایام ظهور منجی موعود بشریت(عج) و تجلی کبریاء الهی».......... اما «مراحل کبرای بَدجریان نفاق» ، که توسط «مرتبه اکبر نفاق» و «مرتبه اتمّ نفاق» و « مرتبه اشدّ نفاق» ایجاد شده و رقم خورده است، سبب واقعه مهمی به نام « مرتبه اکبر فتنه» که نام دیگرش « فتنه اکبر » میباشد گردیده است.............در این بَدفتنه عمیق و بزرگ که افراد سطحی نگر از درک واقعیت آن عاجز هستند، کسانی که تابع امر ولایت نیستند، به کام گرداب این بَدفتنه عمیق فرو میروند و انسانیت خود را از دست میدهند و اصطلاحا مسخ ذاتی میگردند و بر ضد حقیقت، اقدام میکنند و وجود خود را در معرض تباهی جاودان قرار میدهند.............این بَدنوع فتنه، چندسالیست در جامعه ایرانی آغاز شده است............. در این مرحله، یک « بَدجریان کبرای نفاق» ، شکل گرفته است که رأس آن بَدجریان و سایر افراد آن بَدجریان، بَدویژگی بسیار هولناکی دارند........ « بَدجوهره اصلی النفاق» ( کفر و استکبار قلبی)، تنها در مهمترین و عمیق ترین لایه بَدقلب وجودی آنها وجود دارد اما به جز آن، سایر مراتب فرامادی و مادی وجودی آنها همگی در حالت « اسلام نِسبی» قرار دارد و به همین علت ، آنها از نفاق خود آگاه نیستند و حتی خود را نیز فریب میدهند و واقعا فکر میکنند مسلمان هستند !..................اما یک راه قطعی برای تشخیص آنها وجود دارد : 1- هیچکدام از آنها نسبت به خود «حس قلبی مثبت حقیقی و عمیق» ندارد اما فکر مثبت و ذهنیت مثبت به خود دارند !............... آنها ویروسهای بَدشناختی بَدتکامل یافته ای هستند که سیستم ایمنی شناختی عامه مردم، توان تشخیص آنها را ندارد و گرفتار آنها میشود و مسخ ذاتی میگردد... آنها در فکر و خیال خود افکار اسلامی و خیالات اسلامی میکنند درحالیکه عمیق ترین لایه وجودشان بر یک بَدمحور کفرآمیز ، چرخش میکند............ آنها بعضی حرفهای خوب را بر زبان می آورند و بعضی کارهای خوب را انجام میدهند و تقوای سطحی و قشری را مراعات میکنند ! آنها واقعا فکر میکنند مسلمان هستند! در این بَدنوع نفاق هولناک، واقعیت نفاق، از خود شخص منافق، پنهان و مکتوم است. به همین علت آنها موفق شده اند که عده کثیری از مردم را با خود همراه کنند...........................................در سالهای اخیر، یکی از کانالهای رسانه ای سازمان فضانوردی و ناسای آمریکا، یک کلیپ عجیب درباره یک کهکشان عجیب مارپیچی منتشر کرد که هسته مرکزی آن کهکشان ، چپگرد بود یعنی در حال چرخش و دَوَران به سمت چپ و محور چپ خود بود ، اما به غیر از هسته مرکزی ، بقیه بخشهای کهشکان یعنی بازوهای مارپیچی آن ، از ابتدای درونی تا انتهای بیرونی، همگی راستگرد بودند ! و به سمت راست و بر محور راست چرخش میکردند !... درست برخلاف هسته مرکزی کهکشان !..... آن کانال رسانه ای ناسا، وقتی این کلیپ را منتشر میکرد نمیدانست که در حال انتشار و نمایش شکل تجلی تکوینی « بَدجریان کبرای نفاق» در عالم نجوم است.
    .
    شاید باور نکنید اما «برجام»، تاویل وجودی، همان بَدواقعیتی است که 2000 سال قبل در قوم بنی اسرائیل به صورت «گوساله السامری قوم بنی اسرائیل» رخ داد. و « ح.ر » امروز، رأس بَدجریان السامری ایرانی نسل امروز است. ( ملت های دیگر امت اسلامی هم بَدجریان السامری خودشان را دارند) ........... این یک ادعا نیست. این عین بَدواقعیت نسل امروز جامعه ما و امت ماست............ این یک تشبیه یا آرایه ادبی و استعاره و لفاظی کلامی نیست...یک ادعا نیست............ اساسا تاریخ ، شکل خاصی از تکرار را دارد ( طبق یک قضیه تکوینی کلی و حقیقی و کاملا علمی ) .... همانطور که ثانیه ها و دقیقه ها و ساعات و روزها و هفته ها و ماه ها ماهیت تکراری و چرخشی دارند، تاریخ هم که نوعا از جنس زمان است همینطور است......... طبق یک حدیث محکم و مستحکم، حوادث تاریخ امت اسلام ، تطابق نوعی با حوادث تاریخ امت بنی اسرائیل دارد....... نکته : سامری با ال میشود السامری که اشاره به جریان سامری دارد که شامل سامری های متعدد است....... امروز فلان شخص که مسیر عملی دیگری غیر از مسیر رهبری میرود و برجام را که همان گوساله السامری امروزی است را بلند کرده است و «اثر الرسول» ( آیه 96 سوره طه «فقبضت قبضة من اثرالرسول فنبذتها وکذالک سوّلت لی نفسی» ) را بر آن مالیده است یعنی «ادعای موافقت رهبری» را به برجام چسبانده است، و اینچنین گوساله طلایی امروزی خود را اینچنین بزک کرده و معبود مردم قرار داده و در هر سخنرانی خود ، از آن تعریف میکند و در رأس جریان السامری امروزی ایرانی قرار گرفته است................................امام خمینی ، موسای نسل امروز است که به میقات اربعین لیلة ( طبق تاویل وجودی آیه « و واعدنا موسی ثلاثین لیلة و اتممناها بعشر و فتمّ میقات ربه اربعین لیلة » ) در عالم برزخ رفته است و ایشان در آینده، همراه با حضرت سلمان فارسی و آیت الله بهجت و میرزا جواد ملکی تبریزی و.. سایر اولیاء ملت شهیدپرور ایران، و سایر اولیاء ملت رسول ا..(ص) به دنیا رجعت خواهند نمود و حضرت مهدی موعود(عج) را یاری خواهند نمود و از اصحاب خاص آن حضرت(عج) خواهند بود .......... اینکه امروز هر کدام از این لیلة های چهله میقات امام خمینی در برزخ، چه مدت زمان دنیوی، طول بکشد و ظهور مهدی موعود(عج) چه زمانی رخ دهد کاملا بستگی به عملکرد نسل امروز و نسل جدید ملت ایران دارد.........منزلت مقام معظم رهبری نسبت به امام خمینی، به منزله حضرت هارون نسبت به برادرش حضرت موسی است......... (...... نکات بیشتر در آیه : « و لقد مننا علی موسی و هارون و نجیناهما و قومهما من الکرب العظیم و نصرناهم فکانوا هم الغالبین....... سلام علی موسی و هارون انا کذلک نجزی المحسنین انهما من عبادنا المومنین » سوره صافات )

  • مهمان 99/11/20 ساعت 15:11

    دوست گرامی نوشتار شما بسیار عالی به قول دوستان حکیمانه و عمیق بود..حتما به صورت مقاله ای در جرایدی که با شما همکاری کردند منتشر کنید تا افراد بیشتری بهره مند گردند. یا حق

  • به طرز عجیبی حکیمانه بود ...

  • نکات بسیاری و همه مهم در این پیام دیدم.
    جسارتاً پیام را دوباره بخوان و کلمات یا جملاتی که به محتوای لطمه نمی زند حذف کن.
    هر کسی حوصله یا توان اینهمه مطلب را در یک صفحه ندارد.
    عالی بود. منتظر پیام جدید بعدی
    التماس دعای خیر

  • عذرمیخوام مدتی هست که گرفتار مشکلی هستم و حالم بده و کلا انگیزه صحبت کردن نداشتم و نتونستم جواب نظرات لطف شما رو بدم.
    شماها بزرگوارانه و خیلی خوشبینانه به من نگاه کردید و بزرگوارانه برخورد کردید.
    من آدم نامرد و پَستی هستم.
    من کلا خیلی انگیزه زندگی ندارم.
    در حالت ناامیدی مطلق نیستم ولی به اون حالت خیلی نزدیکم.
    وضعم خیلی خرابه.
    گهگاهی یه حالی پیدا میشه و حوصله صحبت پیدا میکنم.
    فقط خواستم بگم که عذر میخوام که نظرات شما رو بی جواب گذاشتم.
    بیمارم... و گرفتار هم هستم.
    یه روزی همه چیز درست میشه.