بین الطلوعین ظهور ... | زمان شناسی بزرگترین عامل در حفظ انسان، از ریزش‌های آخرالزمان، و حل شدن در جریان فتنه‌هاست! ...


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة
صل الله علیک یا فاطمه (س) ...

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیهً والنصر

بین الطلوعین ظهور

امام‌صادق علیه‌السلام: «الْعَالِمُ بِزَمَانِهِ لَا تَهْجُمُ عَلَيْهِ اللَّوَابِسُ؛ شبهات به کسی که زمانه خود را بشناسد هجوم نمی‌آورد!» (تحف العقول: 356)

زمان شناسی بزرگترین عامل در حفظ انسان، از ریزش‌های آخرالزمان، و حل شدن در جریان فتنه‌هاست!

زمان شناسی چیست؟
زمان شناس کیست؟
منبع:
https://montazer.ir/content/%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D9%84%D8%B7%D9%84%D9%88%D8%B9%DB%8C%D9%86-%D8%B8%D9%87%D9%88%D8%B1
وبلاگ ...:
http://qaem14.blog.ir

استفاده از کلیه مطالب با ذکر صلوات آزاد است
سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام، هدیه به ساحت مقدس حضرت زهراء سلام الله علیها، ائمه اطهار علیهم السلام، امام خامنه ای حفظه الله تعالی و ارواح طیبه شهداء صلوات
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم


+ 
18

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 99/11/28 ساعت 17:29

    چرا دین فروشان قرآن را غیر قابل درک معرفی می کنند
    ---
    احکام و اعتقادات وهشدارهای رسا و گویا و سرشت نشین شناختهای قرآن با کم ترین دقت برای همگان قابل درک اند و به تفسیر و تاولیهای بغرنج غیر قابل اثبات هیچ نیازی ندارند.
    دین فروشان شیاد مزدور جهت بازار یابی برای من در آوردیها و خرافات تحریف گر و گمراه کننده با ترویج ادعای دروغین خود ؛ غیر قابل درک بودن قرآن را به اذهان مردم پاک دل نا آگاه تزریق می نمایند.
    این شیادان خود با کمک اربابان صهیونیست و مستکبر خویش مذبوحانه تلاش کرده و تلاش می کنند این کتاب هدایت الهی ساده را بغرنج و بیگانه وغیر قابل درک به مردم معرفی کنند تا بازار دین فروشی خود را برای چیره شدن بر جهان اسلام همیشه داغ نگه دارند.
    وظیفه همه ی مسلمان است که برای پاک نگه داشتن دین داری و مذهب داری خود از هر گونه خطا و انحراف ؛ به احکام و اعتقادات و نویدها و هشدارهای شناختهای قرآن که رسا و اندک اند همیشه بگونه ای موضوعی آگاه باشند.
    دین فروشان با دسیسه ها و ترفندهای صهیونیستها و طاغوتان در هر زمان برای تقویت چیرگی خود بر داراییها و سرنوشت مسلمانان همواره تلاش کرده اند پیروان دین اسلام را از آگاهی به اصول شناختهای انسان ساز و رهایی بخش قرآن ، که قانون اساسی دین اسلام اند ، محروم سازند.

  • مهمان 99/11/27 ساعت 01:14

    پشت کردن به قرآن در دین داری و مذهب داری چه سرنوشتی دارد؟
    ---
    هر قوم یا طابفه یا فردی که با وجود قرآن و وسایل فراوان اطلاع رسانی در اختیار خود نتواند حجت و استانداردهای قرآنی و عقلی تشخیص سره از ناسره ی دین داری و مذهب داری را درک کند و بنام دین و مذهب بی گدار از من در آوردیها و خرافات و از شیادان دین فروش پیروی کند بحکم قرآن دین داری و مذهب داری تمام عمر خود را در دنیا تباه کرده و در آخرت هیچ سهمی از رحمت الهی نخواهد داشت.
    هرکس که به قرآن خداوند بعنوان راهنمای شناخت دین داری و مذهب داری درست اقرار نکند خود با انداختن خویش در دام دین فروشان و جعالان جایگاهی در جهنم برای خود به ثبت رسانده است.
    احکام و اعتقادات و شناختهای دین داری و مذهب داری سرشت نشین قرآن اصول قانون اساسی دین خدا و مذهب اهل بیت پیامبر اند و هرکس به این قانون اساسی برای شناخت راه درست پیروی از دین خدا و مذهب اهل بیت پیامبر اعتراف نکند دین داری و مذهب داری او نزد خداوند پشیزی ارزش ندارد.
    تنها از راه حجتها و استانداردهای قرآن می توان درستی و نادرستی احادیث و روایات منسوب به پیامبر و اهل بیت آن حضرت را تشخیص داد .
    نادیده گرفتن قرآن در دین داری و مذهب داری پیمودن راه شیطان به سوی جهنم است.

  • مهمان 99/11/24 ساعت 11:23

    مسئولیت همیشگی دین شناسان قران شناس در مقابل انحراف دینی و مذهبی مردم چیست؟
    ---
    هیچ دلیلی در قرآن و از عقل نیست که ثابت کند بنده ی مقرب وفات یافته ناتوان که حضوری در جهان زندگان ندارد ؛ می تواند ، بجای خداوند یکتا توانای مطلق آفریننده ی جهان ، که در همه جا حاضر و بر همه ی جزئیات حقایق جهان ناظر است ، پناه بشر بشود و به نیازهای بشر رسیدگی کند.
    تمام سطوح و مراتب دین شناسان قرآن شناس و متولیان آموزش و تبلیغ دین و مذهب اگر دین داران را به حد و مرزها و بایدها و نبایدها و هشدارهای فراوان قرآن در زمینه های توحید ربوبیت و توحید الوهیت و توحید عبودیت وبه لازمه های این زمینه ها پیوسته آگاه نسازند ؛ مردم دین دار را در گمراهی و انحراف همیشگی در دین و مذهب رها کرده و مسئولیت بزرگ رواج این گمراهی دین زدا را به دوش خود خواهند کشید و در گناه کبیره ی نابخشودنی و مجازات ابدی این گناه سهم بزرگ تر را از آن خود خواهند داشت.

  • مهمان 99/11/23 ساعت 11:22

    راز بقای نظام ج.ا.ا چیست؟
    ---
    راز دوام و بقای نظام اسلامی در ایران در مقابل توطئه های سنگین دشمنان بیگانه و مزدوران درونی از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون با وجود کاستیهای کلان مدیریتی ؛ انتساب این انقلاب و نظام به دین توحیدی خداوند است که می باید با جان و همت ده ها میلیون مردم انقلابی خدا پرست وفا دار به اسلام با عدالت گرایی صادقانه و امانت داری قانون مند و منضبط و با دوری از زرق و برقهای دنیای فانی پاس داشته شود...
    اگر در این نظام از اصول احکام و اعتقادات اسلام قرآنی و مذهب توحیدی تشیع علوی نهج البلاغه ای با علم و عدل و امانت داری در مقابل یورش بی امان من در آوردیها و خرافات ذهن بشر و در مقابل فسادهای فرا گیر افراد و گروه های دنیا پرست پاسداری نشود ؛ تردید نکنیم که بحکم قرآن ؛ افتخار وجود و بقای این نظام از ما گرفته خواهد شد و خداوند به ما در مقابل آسیبهای سنگین بلایای روز افزون این دنیای فانی مصونیت نخواهد بخشید .