سخنان جنجالی آیت الله اراکی و پورآقایی در مورد جریان نفوذ


برنامه صدای انقلاب اسلامی
هر هفته با حضور مهمانان برجسته کشوری در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی و...
مجری‌کارشناس این برنامه هم استاد پورآقایی می باشد.


+ 
50

- 
4
ارسال در 1399/11/27 ساعت 10:56 2021-2-15 10:56:09
داود
توسط داود


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • صدای انقلاب اسلامی عنوان قشنگیه و همین تیپ حرفها رو لازم داره واقعا.
    از زبان یک اسلام شناس مطرحی مثل آیت الله اراکی و همچنین روحانی جوان و جسوری مثل استاد پورآقایی واقعا شنیدن داره
    دستتون درد نکنه

  • ایول
    اینه نقش واقعی روحانیت که باید جلوداری کنن
    متاسفانه صدا و حرکت خاصی از قم نمیاد و این باعث زدگی مردم میشه و یه جورایی حس میکنن که روحانیت رهاشون کردن

  • چرا شما این حرف های صحیح و منطقی و شرعی را جنجالی اسم می گذارید. برای فردی که مسلمان واقعی باشد این سخنان کاملا طبیعی و منطقی است. بله برای غربزده ها و کفار و مشرکان و منافقان این سخنان غیر قابل قبول است که باید باشد چون بویی از اسلام نبرده اند.

  • بله حرفای کاملا منطقیه منتها چون کمتر از عالمان شنیده شده واقعا هم باید عنوان جنجالی روش گذاشته بشه
    بابا بخدا عالمان دینی اگر پای کار باشن هر اتفاقی میفته ولی یا اساسا نیستن و یا هم اگه هستن دچار چند صدایی شدن و وحدت کلمه ندارن

  • مهمان 99/11/28 ساعت 11:34

    پخش من در آوریها و خرافات و جعلیات ؛ خیانت به دین و مذهب است
    ---
    ظاهرا تعداد بسیاری از رسانه های همگانی با اصرار بر حذف روشنگریهای قرآنی و عقلی در زمینه های دین و مذهب اصرار دارند مردم بنفع کاسبان دین فروشی و مذهب فروشی از حقایق قرآنی و عقلی دور بمانند.
    از این اصرار این گونه بر داشت می شود که این رسانه ها از روشنگریهای قرآنی و عقلی هراس دارند که مبا دا کاسبی پرسود بدنام کننده ی دین و مذهب که بی هیچ بازده مثبت و سازنده برای پیشرفت دین و مذهب و جامعه ؛ روزانه میلیاردها پول رایج کشور را به جیبهای مداحان و روضه خانان و سایر کاسبان هم ردیف سرازیر می کند و هدر می دهد از سکه بیافتد.
    دشمنان بیگانه و درونی دین و مذهب چیزی بهتر از این اصرار قرآن ستیز و خرد گریز نمی یابند که مردم کشورها را برای ادامه ی چپاولگریهای آنان خام و خواب نگه دارد .
    این دشمنان که بی تردید از صهیونیستها و قلدران مستکبر چپاولگر و طاغوتان قدرت پرست محلی تشکیل می شوند؛ هراس دارند مبادا با شناخته شدن حقایق انسان ساز و بیداری بخش و هوشیاری آفرین قرآن و عقل نزد مردم نان چپاولگری آنان آجر شود.
    این دشمنان و مزدوران آنان یقین دارند روشنگریهای قرآنی و عقلی آنان را از صحنه کاسبی حرامی که با هزار ترفند و باکمک عده ای مزدور در لباس دین فروش قرنها است به پا کرده اند بیرون خواهد راند و تسلط آنان بر سرنوشت ملت ها را باسلاح قرآن و عقل و علم نابود خواهد کرد.
    اصرار جنون آمیز رسانه ای بر پخش پیوسته ی من در آوردیها و خرافات و جعلیات قرآن ستیز و خرد گریز بنام دین و مذهب بجای روشنگریهاقرآنی و عقلی و اصرار رسانه ها بر حذف روشنگریها قرآنی و عقلی ؛ بجز هم دستی خائنانه ی آشکار برای وارونه جلوه دادن حقایق قرآنی و عقلی در راستای کمک به دسیسه های دشمنان دین و مذهب چیز دیگری را وانمود نمی کند.

  • علا 99/11/28 ساعت 06:36

    با شنیدن این حرفها با این اکسنت آدم حالش به هم میخوره.

  • این درسته ، باید روحانیون و مراجع از رهبر حمایت کنند ، که تا ابد (انقلاب قائم به شخص نیست ) تا ولایت فقیه صدمه نبیند هر کسی که مجلس شواری خبرگان رهبری انتخاب کرد که اکثریت روحانیت هستند مورد احترام باشد در غیر اینصورت هرج و مرج در مملکت رایج میشود