شب لیلة الرغائب؛ همه‌ی خواسته‌ها و آرزوهایت را بخواه!


ثروت، تجارت، پول، فرزند، مسکن و ...
هیچ اشکالی ندارد!

ـ فقط باید یادبگیری چگونه دعا کنی؛
که به اجابت نزدیک تر شود!


+ 
5

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 99/11/30 ساعت 12:20

    پذیرفته شدن دعا و نیایش به فراهم سازی مقدمات نیاز دارد
    ---
    خداوند یگانه حکیم و دانای مطلق ؛ دنیا واز جمله بشر را هدف مند و با نظم دقیق آفریده و برای زندگی هر نوع آفریده ای مطابق با طبیعت جسمی و روحی او برنامه زندگی ویژه ای سازمان دهی کرده است.
    حرکت مطابق با این برنامه ادامه ی زندگی بهینه آفریده را تضمین می کند و حرکت بر خلاف این برنامه زمینه ی ضعف و تباهی و نابودی آفریده را فراهم می سازد.
    این هدف و نظم و سازماندهی برای آفریدگان در عرف ادیان اصیل خداوند جهان آفرینش سنت ثابت تغییر ناپذیر الهی نامیده شده اند.
    آفریدگان عاقل که از دستگاه تفکر بر خوردارند با دست رسی به کلیات وحیانی اصول چگونگی زندگی بهینه از جانب خداوند توسط پیامبران با آزادی اراده ی خود که از جانب خداوند در وحی الهی از آن برخودار شده اند می توانند با راهنماییهای کلی وحی الهی بگونه ای مثبت در خود و در سایر آفریدگان تاثیر گذار شوند.
    خداوند به هر آفریده ی عاقل هشدار داده است اگر در برنامه ی زندگی خود که برای او در وحی اصیل الهی تعیین شده است بر خلاف رهنمودهای کلی این وحی با خود و سایر آفریدگان رفتار کند هم آثار منفی ایجاد خواهد کرد و هم باید ضامن جبران آثار منفی که ایجاد کرده است باشد.
    این هدف مندی و نظم و سازمان دهی دقیق الهی از بشر عاقل اقتضا می کند اگر از خداوند استجابت و رسیدگی به هر خواسته ای که دارد را می خواهد ؛ باید در هر خواست و دعاو حاجتی که دارد پیشاپیش به رهنمودهای وحی اصیل الهی مقید بوده یا با خداوند عهد ببندد که در آینده از او هیچ تخلف عمدی نسبت به این رهنمودها سر نزند.
    دین شناسان موظف اند در پاس داری از حرمت و قدسیت ذات اقدس خداوند همیشه مقدمات دقیق دعا و نیایش را پیش از اجرای دعا و نیایش به دین داران آموزش دهند تا از هرگونه بدگمانی نسبت به تنها ذات اقدس عقل و خرد مطلق الهی جلو گیری شود.