امام جمعه بغداد: مشکل امروز عراق ادامه اشغالگری آمریکاست/ هرگز سلاح خود را بر زمین نخواهیم گذاشت


آیت الله مجاهد سید یاسین الموسوی امام جمعه بغداد در سخنانی به مناسبت سالگرد فرمانده شهید، سید داغر الموسوی اظهار داشت به صراحت اعلام می کنم مشکل امروز ما این است که عراق همچنان تحت اشغال نظامیان اشغالگر آمریکایی قرار دارد، پایگاه‌های آمریکایی همچنان جای جای عراق را پر کرده است، آمریکایی ها همچنان پافشاری می کنند تا از عراق خارج نشوند و نظامیانشان را خارج نکنند.

وی ادامه داد : آیا تا کنون فهمیده‌اید که پولهای عراق در دست کیست؟ در دست خزانه داری آمریکا، یعنی پولهای نفت عراق به خزانه آمریکا می‌رود، اگر خوششان بیاید، به آن می‌دهند و اگر خوششان نیاید، آن را نمی‌دهند، ترامپ گفته بود پولهای شما نزد ما است، اگر از عراق خارج شویم، دینارتان به صفر می‌رسد.

وی با اشاره به کاهش ارزش پول ملی عراق گفت این واقعیت سیاه آمریکایی است که در آن به سر می‌بریم، آنها می‌خواهند که ملت در پی نان و معیشت خود باشد تا به استقلال و حاکمیت کشورشان فکر نکنند.

امام جمعه بغداد خاطر نشان کرد به صراحت به آمریکایی‌ها می‌گویم این ملت در برابر صدام و آمریکا مبارزه و مقاومت کرد،‌و همچنان تفنگ خود را بر زمین نگذاشته‌ایم و ملت خواسته خود مبنی بر بازپس گیری حاکمیت عراق را رها نکرده است.


+ 
5

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ننگ و نابودی برای وطن فروشان دشمن پرست!!!
    ---
    ننگ باد وطن فروشان دشمن پرست خود باخته ای را که با از خدا بی خبری و با کثیف ترین خفت و خواری ؛ برای پیاده کردن اهداف پلید چپاولگری دشمنان استعمار گر ، از خود بازیچه و بوق ترویج جاذبه های پوچ ناموس زدای اسارت بار و ذلت آفرین این دشمنان ساخته اند .
    این دشمنان که هم اکنون پیر فرتوت شده اند چند قرن است در سران جنایت پیشه ی عهد شکن آمریکا و غرب تجسم یافته و به پلید ترین توطئه ها و چپاولگریها علیه کشورهای مستقل و ملت های آزاده ی جهان ادامه می دهند.
    این دشمنان قسم خورده ی پلید بجز به نابودی استقلال و حقوق مشروع حاکمیت ملت های آزاده و به چپاول ثروتهای این ملتها و به تاراج بردن این ثروتها و به کشاندن ملت ها به زیر یوغ اسارت به هیچ چیز دیگری نمی اندیشند و به هیچ چیز دیگری رضایت نداده و نمی دهند.
    ملت های آزاده ستم دیده که به این چپاولگریها نیک آگاه اند باید با بسیجی همگانی و با تدابیری راهبردی عالمانه زیر پرچم اتحاد جهانی ملل ضد استعمار ؛ علیه جمع دشمنان استعمار گر و علیه طاغوتان و مزدوران محلی دست نشانده و نوکر این دشمنان به مبارزه بی امان نستوه بپردازند.
    این ملتها باید تا طرد همیشگی و نهایی استعمار گران از کشورها و مناطق خود و تا نابودی آثار پلید طاغوتان و مزدوران محلی ؛ هرگز از ادامه ی مبارزه و از همت و جدیت و پایداری و استقامت در مبارزه نباید آرام بنشینند.

  • خدا حفظشون کنه

  • آفرین ، بعضی از آقایون خود فروش به امریکا از این یاد بگیرند

  • درود بر شما