انیمیشن «همه ایمان»


جنگ سهمگین #امیرالمومنین با عمرو بن عبدود در جنگ خندق
وقتی همه ایمان در مقابل کفر قرار گرفت !!
«برای فرزندان خود پخش کنید»



+ 
52

- 
6

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • خوب بود

  • عالی بود یا حق

  • اولین نظر خیلی خنده دار و مسخره است. یک کلی گویی چرت بود

  • روش عرضه ی دین و مذهب در صدا و سیمای ملی بجز بدنامی همیشگی برای نظام اسلامی بازده دیگری نداشته است
    ---
    می توان قسم خورد که صدا وسیمای ج.ا.ا با جرئت وصف نا پذیری که در من در آوردی پروری و خرافه گستری بنام اهل بیت مظلوم پیامبر از خود نشان میدهد به شاخه ای دروغ زا از تشیع لندنی مزدور انگلیس تبدیل گشته است.
    این سازمان ملی من در آوردی پرور و خرافه گستر که اطلاع رسانی آن به همه ی جهان می رسد ؛ بجز ایجاد بد نامی و رسوایی برای دین و مذهب و برای نظام و منفور ساختن شیعیان ایران اسلامی در نظر مسلمانان جهان اسلام ؛ در همه ی برنامه های خود هیچ هنر دیگر ی را عرضه نمی کند.
    متاسفانه این سازمان از نام رهبر انقلاب بد ترین سوء استفاده ها را برای بد نام کردن دین و مذهب و نظام انجام می دهد و با وجود خود همه ی دشمنان را از دخالت مستقیم برای ضربه زدن به ایران اسلامی بی نیاز کرده است.
    اگر اسلام دشمنی نداشت ؛ دوستی خاله خرسه ی صدا و سیمای ج.ا.ا برای ضربه زدن به دین خدا در طول عمر نسلهای متمادی کافی بود تا دین و مذهب و نظام را با من در آودیها و خرافاتی که بر پخش و ترویج آنها همیشه اصرار می ورزد برای همیشه بلحاظ معنوی بدنام و نابود کند.
    در دفاع خدا پسندانه از دین توحیدی قرآنی خداوند ؛ شگفت آور است چرا باید از مخالفان قرآن نشناس مبارزه علمی آشکار علیه من در آوردی پروری و خرافه گستری و علیه شیادان خرافه گستر بیم و هراس وجود داشته باشد؟؟؟!!!
    ---
    همه مداحان بدون استثنا برای ترویج کاسبی خود با سوء استفاده از نام پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت با جعل و دروغ بنام دین و مذهب من در اوردی پروری و خرافه گستری می کنند و با دهن کجی به هشدارهای قرآن زمینه را برای بدنامی دین و مذهب و گمراهی مردم فراهم می سازند.

  • چرا نهادی ترین هدف قرآنی دین از برنامه ی وظایف دین شناسان حذف شده است؟
    ---
    اگر به آیات محکم و مفصل سر تاسر قرآن کریم با تدبر و تامل عالمانه بنگریم در خواهیم یافت که نهادینه ترین هدف خداوند از ارسال وحی الهی به بشر توسط پیامبران ؛ بیان احکام و اعتقادات دین خداوند و بیان حد و مرزها و بایدها و نبایدها و ملاکها و معیارهای و نویدها و هشدارهای الهی در زمینه ی پیروی از این احکام و اعتقادات و چگونگی مبارزه ی علمی وحی الهی علیه تحرفگریهای پیوسته ی دشمنان دین و جاهلان است که علیه این احکام و اعتقادات در همه ی زمانها و دورانهاانجام می گیرند.
    بسیار مایه ی شگفتی است هنگامی که به برنامه ی عملی وظایف دین شناسان غیر معصوم در زمینه ی آموزش وتبلیغ سازمان یافته و نظام مند دین در طول دورانهای مختلف بویژه از صدر اسلام تاکنون می نگریم پیگیری سازمان یافته و موضوعی آن بنیادی ترین هدف قرآنی دین خدا را در این برنامه بسیار کم رنگ یا کلا فراموش شده می بینیم.
    کم رنگ و فراموش شدن پیگیری سازمان یافته و نظام مندهدف الهی مذکور در برنامه ی وظایف آموزشی و تبلیغی دین شناسان ؛ عامل اصلی یورش پیوسته من در آوردیها و خرافات دشمنان و جاهلان و شیادان دین فروش به دین وحیانی خدا است.
    این یورش بگونه ایست که هیچ انسجام و هماهنگی میان احکام و اعتقادات وحی اصیل الهی با من در آوردیها و خرافات دیده و یافت نمی شود و دین را به ملغمه ای از جمع تضادها و تناقضهای بغرنج گمراه کننده تبدیل کرده و برای همیشه نا مفهوم و بد نام و منفور و نابود می سازد.
    متاسفانه در طول بیش از چهل سال اخیر از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و ریخته شدن خون پاک صدها هزار شهید بپای درخت این پیروزی خدا داده ؛ هنوز هیچ اثری از پیگیری سازمان یافته و نظام مند هدف الهی مذکور بعنوان مهم ترین وظیفه ی دین شناسان دیده نشده است و می باید بی تردید در محضر خداوند نسبت به این تقصیر و قصور نابخشودنی پاسخگو بود.
    باید پیامدهای این قصور و تقصیر را در محضر خداوند تحمل کرد یا تا دیر نشده است عالمانه و سازمان یافته و نظام مند و پیوسته و بی وقفه به جبران ما فات برای احیای این نهادینه ترین هدف الهی اقدام نمود.

  • سلام و درود خدا بر آقا سید حسینی و تیم خوبشون
    انشا الله کارهایی با کیفیت بهتر از ایشان ببینیم.
    دست علی بهمراهتان