استاد خاتمی نژاد - بت پرستی در سال ۲۰۲۰


- بت پرستی مدرن چگونه است؟
- منظور از بت پرستی آشکار وپنهان چیست؟

www.asre-zohur.ir


+ 
14

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 00/11/10 ساعت 16:53

    به مؤسسه عصر ظهور اراک توسط پایگاه روشنگری/یکشنبه 10/11/1400
    ---
    آقای ِخاتمی نژاد!!! غلو را در برخورد با پیامبر و اهل بیت پیشه نکنید که بی تردید هلاکت بار است
    ---
    پت پرستی رفتاری است که تنها به پرستش سسمبلهایی که تندیس مانند ساخته شده اند منحصر نیست ؛ بلکه سهیم ساختن آگاهانه یا ناخود آگاه هر بشر زنده یا مرده ای در هر رفتاری مانند پرستش و کرنش و سجود و رکوع و مراسم و مناسکی که خداوند در قرآن به خود منحصر ساخته است نیز بی هیچگونه تردید بت پرستی وشرک است.
    توان و علم ناچیز ذهن ناتوان بشر حتی پیامبران هرگز با توان و علم جهان شمول خداوند قابل مقایسه نیست که شایسته باشند بمانند خداوند در ویژگیهای منحصر به توان و علم مطلق یگانه ذات اقدس او با هر عنوانی سهیم شوند.
    آیات محکم و مفصل هشدارهای خداوند در قرآن در باره ی این سهیم سازی با هر عنوانی که باشد سر تا سر قرآن را فرا گرفته اند که هیچ زمینه ای را برای ادامه آن به روی بشر باز نمی گذارند .
    اصرار بر گرفتار کردن متدینان به این سهیم سازی بنام مودت و ولایت پیامبر و اهل بیت آن حضرت اصرار هلاکت بار بر دهن کجی به محکمات مفصل قرآن است که بجز عاقبت شوم هیچ بازده دیگری برای این اصرار ورزان در دنیا و آخرت ندارد .
    تردید نداشته باشیم نسبت دادن این غلو به احادیث وروایات منسوب به پیامبر واهل بیت مظلوم آن حضرت نسبت دروغ محض به این بزرگان والام مقام است .
    محال است این بزرگان ؛ خادم قرآن و فدایی و جان نثار آموزش و تبلیغ احکام و اعتقادات محکم و مفصل قرآن سخنی در تضاد و تناقض و نا هم آهنگ و غیر منسجم با این احکام و اعتقادات بر زبان بنفع خود آورده باشند.
    تکیه به سخن هر شخصی در هر منزلتی که باشد در مدح و فضیلت همان شخص ؛ تکیه به دور باطل است که حتی مراجع دین شناسی آن را بلحاظ علمی – منطقی مردود دانسته و در خور اعتماد نمی بینند و حجت نیست .

  • آشنا 00/1/15 ساعت 10:55

    فرض کنیم که برایمان مشکلی پیش می آید،اولین چیزی که به یادمان می آید چیست؟ بله همان پارتی دم کلفت که آشنای فلانیست! شاید هیچ کدام از ما با داشتن یک پارتی با نفوذ مستقیم به خدا مراجعه نمی کنیم و از او طلب نمی کنیم(بجز آنان که اصلا آشنای با نفوذی ندارند!)

    شیطان که رانده شد جز یک خطا نکرد خود را برای سجده بر آدم رضا نکرد

    شیطان هزار مرتبه بهتر ز بی نماز او سجده بر آدم واین بر خدا نکرد

  • مهمان 99/12/16 ساعت 11:42

    عامل اصلی تحقیر و توهین و انزوای مذهب تشیع کیست؟
    ---
    متاسفانه توهین و تحقیری که با پیوند زدن پیوسته ی انبوه من در آوردیهای و خرافات مردمی روز افزون به مذهب با توطئه ها ی انواع کاسبان حرام خور دین فروشی و مذهب فروشی مانند اکثریت شاعران و مداحان و روضه خوانان و با تشویق مرجع نمایان مزدور استکبار و صهیونیسم انجام می گیرد ؛ مذهب اهل بیت مظلوم پیامبر را به ملغمه ی از من در آوردیها و خرافات ساخته و پرداخته ی ذهن جاهلان و غافلان و مغرضان در تضاد با محکمات مفصل شناختهای قرآن و متضاد با اصول استدلال عقلی تبدیل کرده است .
    این توهین و تحقیر در چیره کردن همه ی دشمنان دین خدا بر مذهب تشیع و بر پیروان مدهب ؛ همتا ندارد.
    مزید بر این علت که نابود کننده ی مذهب است و پیشوایان مذهب را ظالمانه من در آوردی پرور و خرافه گستر و عوام گرا و ضد قرآن نشان می دهد و زمینه ی دشمن آفرینی را با من در آوردی پروری و خرافه گستری پیوسته برای اهل بیت مظلوم پیامبر فراهم می سازد ؛ سکوت پیوسته ی مرموز اکثریت مراکز متولی آموزش دین و مذهب مدعی تشیع در مقابل این من در آوردی پروری و خرافه گستری است.
    این سکوت مرموز سبب گمراهی شیعیان و بدنامی مذهب و منفور شدن آن در جهان اسلام شده است و مذهب اصیل تشیع نهج البلاغه ای علوی را در این جهان بنفع دسیسه های تفرقه افکن و فتنه بر انگیز استکبار و صهیونیسم و طاغوتان منفور و منزوی می سازد.
    تشیع اصیل نهج البلاغه ای علوی که در بیت پیامبر برای دفاع از مکتب توحیدی وحیانی قرآن و برای مصون نگه داشتن این مکتب از تحریف تحریف گران ظهور کرده و پرورش یافته است ؛ از صدر اسلام تا کنون پیوسته برای بدنام کردن دین خدا در معرض هجمه ها و یورشهاو دسیسه های انواع دشمنان دنیا پرست و دین فروشان و طاغوتان قدرت طلب قرار داشتته است .
    این مذهب در پیروی از احکام و اعتقادات دین توحیدی خداوند ؛ شناختهای محکم و مفصل فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآن و عقل را الهام بخش خود قرار داده و از این شناختها با فدا کردن عزیز ترین بنیان گذاران خود پاسداری کرده است .
    مذهب تشیع ناب نهح البلاغه ای علوی هیچ تضاد و تعارضی با احکام و اعتقادات عقلی اثبات پذیر و سرشت نشین قرآن ندارد وپاسدار امین این احکام و اعتقادات است.