آیا مردم بی دین تر شدند!؟


آمار های جالب از دین داری مردم نسبت به اول انقلاب

تا آخر ببینید..
سپس منتشر کنید


+ 
47

- 
11

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • وارونه‌نمایی حقایق
    یکی دیگر از شگردهای دشمن در جنگ نرم است !

    اگر زنجيره توصيه به صبر و حق در ميان مردم برقرار باشد، احساس نااميدي، تنهايي و ضعف اراده در جامعه به وجود نمي‌آيد
    و جرات اقدام نيز از بين نخواهد رفت.

    يكي از اهداف اصلي دشمن در جنگ نرم،
    از بين بردن زنجيره تواصي است،.

    قطع جريان تواصي بسيار خطرناك است و جوانان به عنوان افسران جنگ نرم، نبايد بگذارند چنين اتفاقي بيافتد.
    در اين جنگ نرم، جوانان بايد با استفاده از فرصت فضاي مجازي، در جامعه اميدآفريني و توصيه به ايستادگي و بصيرت كنند.

  • رویش های انقلاب نسبت به ریزش های انقلاب بسیار بیش تر است اینکه نظام اسلامی بعد از چهل ودو سال هنوز وجود دارد نشان می دهد مردم ایران دین دار هستند واقعا برای امثال شما متاسقم که معیار گناه را چند تار موبیرون فلان دختر یا زن زیبا می بیند قطعا یکی از دلایل که مردم از دین زده میشوند این است احمق ها متحجری را می بیند که به اسم مذهبی بودن حاضر نیستند به روز شوند و به امثال من هم تهمت مرجئه بودن می زنند احمق ها حداقل کتاب آشنایی بافرق اسلامی آیت الله جعفر سبحانی را بخوانید تا بفهمید مرجئه منقرض شده است امام خمینی مظهر عقلانیت بودند ومطابق زمان احکام را بروز می کرده اند امام خمینی بارها امام خامنه ای را تایید کرده اند و مجلس مورد تایید امام خمینی امام خامنه ای را به عنوان ولی امر مسلمین جهان انتخاب کرده است امام خامنه ای می گویند با بد حجاب طوری رفتار نکنید که از دین زده شود

  • مهمان 99/12/23 ساعت 21:10

    به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله جعفر سبحانی دقایقی پیش در سلسله جلسات و مباحث اندیشه اسلامی که در حوزه علمیه سلیمانیه برگزار شد، اظهار کرد: امام صادق به شیعیان فرمودند قبل از آنکه فرقه مرجئه فرزندان شما را فاسد کند به تربیت فرزندان خود برسید.

    آیت‌الله سبحانی تصریح کرد: برای فرقه مرجئه اصلا عمل مهم نیست اما برای ما عمل بسیار مهم است و این فرقه خود را پاک و اصل نجات می‌دانند و هدف اصلی آن‌ها عیاش کردن جوانان بود. حجاب یک عمل صالح است

  • مهمان 99/12/22 ساعت 15:23

    خیلی جالب بود. تشکر

  • ... 99/12/21 ساعت 20:03

    سلام.نکات قابل توجه گفتن.ولی یک سری نکات رو هم باید در نظر گرفت،ملاک اصلی سنجش انسان ها،خود قران است،هرکس به میزان اندازه و اطاعات از دستورات قرآن رشد میکند.امام خمینی، و اکثرا انسان ها درستکار تاریخ اسلام،به همان اندازه نزدیکی به دستوران خدا و قرآن رشد کردن و توانستند کارهای بزرگی کنند. و بدون انجام واجبات الهی هم،کار شخص لنگ است! که خدا بارها همه انها را در قرآن تکرار کرده! و اخطار شدید داده،که بعضی ایات رو رعایت کنید و بعضی ها رو نه! دارید ظلم می کنید..

  • شما هم اینطور خودت رو مطرح کن. الله اعلم

  • مهمان 99/12/19 ساعت 02:42

    عاااااااللللیییییی بودددددد!!!

  • مهمان 99/12/20 ساعت 08:06

    مزخرف بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • دقیقا باهات موافقم ، متاسفانه مردم همینطوری روی هوا حرف میزنن

  • مهمان 99/12/17 ساعت 17:55

    با تشکر از صحبتهای جنابعالی . شاید ظاهرا حق با شماست ولی لطفا به ظاهر مسایل فقط توجه نفرمایید ، در حال حاضر حلال و حرام قاطی شده ، خیلی ها برای تفریح می روند به تمام این مکانها که جنابعالی می فرمایید ، و یادتان باشد که این عملها ناشی از بستر فرهنگی جامعه و همون تلاشهایی است که فرمودید انجام شده بعد از انقلاب و دلیلی بر اعتقاد باطنی نیست ، آیا این افراد واقعا در خفا هم تمام حد و خط قرمزهای الهی را رعایت می کنند و واقعا دین دار هستند ؟ یا نه اینها تلفیق فرهنگ حاکم بر جامعه و میهن پرستی است که ظهور پیدا می کنه ؟
    اگر گفته می شود مردم دین دارتر بودند چون من یادم هست که مردم خیلی معتقدتر بودند و اصلا هیچکس جرات نداشت با حدود الهی حتی شوخی کنه ولی الان به راحتی به خود ادیان بد و بیراه می گویند و تمام مقدسات را نعوذ بالله از خود خدا گرفته تا انبیا و اولیا زیر سوال می برند ، شما به این میگی دینداری؟ نه به نطر من حقیر دارید اشتباه فکر می کنید ، هستند کسانی که تمام این اعمالی که جنابعالی می فرمایید انجام می دهند ولی حتی ۱۲ امام رو بلد نیستند نام ببرند ، یا مشروب به جای آب می نوشند یا مادرشون رو کتک می زنند یا .... .
    حالا شما خودتون قضاوت بفرمایید تظاهر و ریا یا دینداری؟

  • مهمان 99/12/18 ساعت 09:36

    به این میگن خوش خیال ها ها یا همان مرجئه

  • مهمان 99/12/17 ساعت 16:04

    قیاس بعد از ۴۲ سال با زمان شاه قیاس مع الفارقی است ،که با بگیم کاواره نداریم، کازینو نداریم و.... ما حتی نسبت به دهه ۶۰ و ۷۰ هم افول کردیم و در زمینه فرهنگ بد جور باختیم ، به تعداد مساجد و هیئات نگاه نکنید مهم کیفیت است نه کمیت ، این چطور هیئتی است که در ماه محرم بیشترین فروش لوازم آرایش را داریم ، این آقا سید میگه تشیع شهید حججی را ببینید ،تشیع شهید بهشتی را ببنید ، مغالطه از این صریح تر ، برادر من جمعیت سال ۶۰ را با سال ۹۶ مقایسه می کنید، رسانه سال ۶۰ را با سال ۹۰ مقایسه می کنید، پخش این سخنان الان مخدری جدید برای حزب اللهی ها است که بهشون بگیم وضعیت خوبه ،بیایید باهم یک سری به پارک جمشیدیه بزنیم تا دختران حاج قاسم را با شلوارک و آستین کوتاه ملاخصه کنیم، آیا زنان هرزه هم دختران انقلاب هستند؟؟

  • مهمان 99/12/17 ساعت 19:36

    اینارو نگو الان میان بت حمله میکنن ومیگن داعشی هستی ! درود بر امام خمینی برو وببین امام چه می فرمایند درمورد نحوه برخورد با مفاسد وبی حجابی