دوربین مخفی واکسن کرونا در ناصرخسرو


ناصر خسرو، جایی که داروهای تاریخ گذشته و تقلبی اش جان انسان های زیادی را گرفته.
این جا هرچه بخواهی پیدا میشود، از قرص سقط جنین برای به دنیا نیامدن تا سیانور برای از دنیا رفتن
خلاصه مرگ حقه ناصر خسرو وسیله است!!!
امااااا
نقش ما این وسط چیه؟
چرا درباره چیزی که بهش علم نداریم و مطمئن نیستیم، نظر میدیم؟!
.
# با جان هم بازی نکنیم.
.
راستی: نظرتونو برامون تو کامنت بنویسید.
رااستی تر: شما چه تجربه ای از ناصر خسرو داشتید؟


+ 
6

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • خداوند با علم و حکمت فراگیر خود به همه ی نهانهای بشر مرگ افراد بشر یا زنده ماندن آنان را در هر حال و وضعیتی که این علم و حکمت اقتضا کنند رقم می زند ، و تصمیم حکیمانه ی او در این زمینه و در همه ی زمینه های دیگر با دانستنیهای ناچیز ما از وضعیت افراد بشر ، در هیچ زمینه ای هیچ ربطی به تصمیم گیریهای خداوند ندارد.

  • تنها راه رهایی از خشم و عذاب الهی کدام است؟
    ---
    بی رو در واسی باید مردم را آگاه کرد که بحکم وحی صادق الهی به همه ی پیامبران ادیان آسمانی اگر افراد و جوامع بشری با توبه ی صادقانه از گناهان کبیره و تعهد به عدم بازگشت به این گناهان به درگاه یگانه ذات اقدس خداوند روی نیاورند ؛ هیچ آفریده ای نمی تواند انان را از آثار خشم و عذاب الهی رهایی بخشد.
    باید دانست کرونا یکی از عذابهای فراگیر و جهان شمول خداوند در پاسخ به فراگیر شدن گناهان کبیره بشر است ، و آخرین عذاب نیست ؛ پس باید تنها باتوبه از گناهان کبیره و تعهد به خداوند به عدم بازگشت به این گناهان آن را مهار کنیم و ازبین ببریم.
    باید بدانیم که هیچ راه رهایی دیگری سوای توبه و تعهداز این عذاب و هر عذاب الهی دیگری نیست ؛ حتی درمان و واکسن هم بدون توبه و تعهد رهایی بخش نیستند .

  • مهمان 99/12/29 ساعت 11:04

    مهم ترین وظیفه ی دین شناسان دیانتهای جهان در عصر کرونا چیست؟
    ---
    مهم ترین وظیفه ی دین شناسان همه دیانتهای جهان در دوران فراگیری و ماندنی شدن وبای کرونای کشنده این است که برای رهایی همه ی ملت ها و اقوام جهان از این وبای جهان گیر ؛ متفق القول همه با هم پیروان دیانتهای خود را به اعلام توبه و پشمیانی از گناهان کبیره ی دامن گیر که خشم خداوند را بر می انگیزند و تعهد به عدم باز گشت به این گناهان فراخوانند؛ شاید خداوند همه ی ملل جهان را ببخشد و آنان را از این وبای خانمان بر افکن رهایی بخشد.
    زشتیها و پلیدیهای رفتاری بزرگ که جوامع بشری را به تباهی سوق می دهند و خشم خداوند جهان آفرینش را بر می انگیزند تقریبا نزد همه ی دیانتها وملل و اقوام جهان معروف اند و می باید با اعلام توبه و پشیمانی با عزم ترک و تعهد به عدم بازگشت از جهان برچیده شوند ؛ شاید خداوند بار دگر لطف و مهربانی خود را بر بشر فراگیر کند و جهان بشریت را از آثار خشم جهانگیر خود نجات دهد.
    رسانه های همگانی جهان ، با هدف ایفای سهم تعهدات حرفه ای خود در دوران فراگیری عذاب وبای کرونا ، باید همگی در خدمت به جامعه جهانی بشریت دست به کار شوند و ضرورت تحقق این توبه و پشیمانی و تعهد را به گوش همه ی دین شناسان و ملل و اقوام پیرو دیانتها در جهان بشر برسانند.

  • -انسان هائی هستند توخالی ، همه را قبول دارند و بخصوص دشمن را، اما خود را باور ندارند.
    -انسان هائی هستند که به خدا توکل دارند و دست بزانوی خود.
    شما از کدام نوع هستید؟
    وصیت کردم در صورت بیماری ، می میرم و داروی دشمن را نمی خواهم سیگار و نوشابه که هیچ.