حاج محمود کریمی | ای که روح جهادم دادی


ولادت امام حسین (علیه‌السّلام)
بامدّاحی: #حاج_محمود_کریمی


+ 
12

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • فقهای ما موظف اند جواب بدهند و اقدام کنند
    ---
    فقهای متسب به مذهب که در مقابل هتاکیها و دهان کجیهایی که علیه هشدارهای محکم و مفصل قرآن در زمینه ی اعتقاد گزینی دینی و مذهبی که توسط جمعی بسیار از افراد منتسب به مذهب در لباس و حرفه ی دین شناس و واعظ و ومداح و شاعر و انبوهی بی شمار از پیروان مذهب بگونه ای روز مره انجام می گیرند ؛ سکوت یا مدا را و تشویق را در مقابل این هتاکیها و کج رویها بر روشنگری و اظهار حقایق قرآنی آشکار خرد گرا ترجیح می دهند ؛ در شرع مبین اسلام چه حکمی دارند؟!
    و همچنان حکم رواج بی توجهی و دهان کجی و حتی هتاکی پیوسته ی روز افزون به هشدارهای اعتقادی محکم و مفصل آشکار قرآن چیست؟!
    هیچ فقیهی تردید ندارد و غافل نیست مجازاتهای قرآنی نادیده گرفتن هشدارهای قرآن در زمینه ی اعتقاد گزینی و مجازاتهای هتاکی و دهان کجی علیه این هشدارهای قرآنی ، که برای مصون نگه داشتن دین داری و مذهب داری توده های متدین از انحراف و کج روی یاد آوری و گوشزد شده اند و مجازاتهای قرآنی سکوت در مقابل این هتاکیها چی و چگونه هستند.
    آیا فقیهی هست که پاسخ دهد راز نهان ماندن هشدارهای فراوان قرآن در زمینه اعتقاد گزینی بنام دین و مذهب چیست؟ و راز ناآگاه ماندن توده های پیرو مذهب در طول قرنها نسبت به این هشدارهای محکم و مفصل قرآن چیست؟

  • از این محمود کریمی و حمیدعلیمی غالی و منحرف ترویج نکنید
    محمود کریمی همانست که میگفت : رهبری کهف الوری(پناهگاه همه مخلوقات)! و عین خداست!!
    حمید علیمی هم که میگفت: الله علیست؛ علی الله است!!
    این کفریات و غلو و شرک را از چنین غلاتی شنیده اید و چنین مشرکان و منحرفانی را ترویج کردید!

  • مهمان 99/12/28 ساعت 11:07

    به پایگاه روشنگری / پنج شنبه 28/12/1399
    ---
    حذف یاد آوریهای قرآنی دهن کجی به کلام الله است
    ---
    « نَحْنُ أَعْلَمُ بِمَا يَقُولُونَ وَمَا أَنْتَ عَلَيْهِمْ بِجَبَّارٍ فَذَكِّرْ بِالْقُرْآنِ مَنْ يَخَافُ وَعِيدِ » ﴿ آیه ۴۵ سوره ق ﴾ .
    یاد آوری راه های درست و نادست دین داری و مذهب داری که خداوند جهان آفرینش برای نجات بشر ؛ اعم از دین شناس و واعظ و مداح و شاعر و سایرین از گمراهی و کج روی بنام دین و مذهب آن را در حد و مرزها و بایدها و نبایدها و نویدها و هشدارهای شناختهای فرهنگ اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی بیان کرده و دستور پیروی حتمی از آن را داده است ؛ بنفع سرنوشت بشر در این دنیا و در آخرت او است .
    حذف چنین یاد آوریها که بشر را از آگاهی به خواست و دستور خداوند و از شناخت اصول خدا پسندانه ی دین داری و مذهب داری محروم می سازد ؛ به گمراهی بشر در دین داری و مذهب داری منجر می شود .
    این حذف ؛ دهان کجی به قرآن و پشت پا زدن به فرمان الهی در قرآن است که باهدف نجات بشر از گمراهی بیان گردیده است.
    اصرار متضاد با قرآن و عقل بر کج روی بشر در دین داری و مذهب داری ؛ هیچ حرمتی برای بشر باقی نمی گذارد که بخاطر این حرمت ، جرئت و جسارت کرد و حرمت و قدسیت کلام الله را بپای آن قربانی نمود.
    خداوند که به تمام حقایق دین خود و تمام حقایق جهان آگاه است در بیان چگونگی پیروی از دین و مذهب و برای مصون نگه داشتن دین خود از تحریف ؛ همه ی حقایق لازم در این زمینه را بی رو درواسی به پیامبران و سایر افراد بشر آشکار و بگونه ای رسا و گویا و در خور فهم و درک همه ی افراد بشر در قرآن روشن بیان کرده و تمام افراد بشر را در قرآن از سرپیچی از این حقایق سخت هشدار داده است.
    ---
    چرا و برای پاس داشتن چه حرمتی بالا تر و برتر از حرمت و قدسیت قرآن از پخش نوشته ی زیر تا کنون خود داری کرده اید؟؟؟!!! :
    ---
    دین شناس و واعظ و مداح و شاعر چه عاقبتی خواهند داشت؟؟؟!!!
    ---
    دین شناس و واعظ و شاعر و مداح اگر با نادیده گرفتن حد و مرزها و بایدها و نبایدها و نویدها و هشدارهای شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی ؛ بنام دین و مذهب به تبلیغ و وعظ و شاعری و مداحی بپردازند و بر چنین روشی اصرار ورزند و توبه نکنند و رفتار خود را در این زمینه ها که بنام دین و مذهب و بنام خدا و پیامبر و اهل بیت آن حضرت و سایر بندگان مقرب انجام می دهند در دنیا اصلاح ننمایند ؛ بنا به هشدارهای بسیار خداوند در آیات محکم و مفصل قرآن بی تردید دچار کفر و شرک و نابود کردن حاصل یک عمر عبادت خود و عبادت مخاطبان مستقیم و غیر مستقیم خود و گمراه کردن این مخاطبان و مرتکب گناهان کبیره نابخشودنی خواهند شد.
    صاحبان حرفه های مذکور اگر بر روش قرآن ستیز فوق اصرار ورزند ؛ در قیامت که هیچ فرصت جبران نیست بنا به هشدارهای فراوان خداوند در قرآن ؛ به عذاب الهی نابخشودنی پایان ناپذیر حتما گرفتار خواهند شد.
    ---
    سخن از عاقبت بی هیچ پسوند و پیشوند در تیتر نوشته ی فوق منطوق و مفهومی در محتوای نوشته دارد و هر انسان عاقل با سوادی این منطوق و مفهوم را می تواند با اندک تأمل و تدبر درک کند.

  • مهمان 99/12/27 ساعت 10:37

    دین شناس و واعظ و مداح و شاعر چه عاقبتی خواهند داشت؟؟؟!!!
    ---
    دین شناس و واعظ و شاعر و مداح اگر با نادیده گرفتن حد و مرزها و بایدها و نبایدها و نویدها و هشدارهای شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی ؛ بنام دین و مذهب به تبلیغ و وعظ و شاعری و مداحی بپردازند و بر چنین روشی اصرار ورزند و توبه نکنند و رفتار خود را در این زمینه ها که بنام دین و مذهب و بنام خدا و پیامبر و اهل بیت آن حضرت و سایر بندگان مقرب انجام می دهند در دنیااصلاح ننمایند ؛ بنا به هشدارهای بسیار خداوند در آیات محکم و مفصل قرآن بی تردید دچار کفر و شرک و نابود کردن حاصل یک عمر عبادت خود و عبادت مخاطبان مستقیم و غیر مستقیم خود و گمراه کردن این مخاطبان و مرتکب گناهان کبیره نابخشودنی خواهند شد.
    صاحبان حرفه های مذکور اگر بر روش قرآن ستیز فوق اصرار ورزند ؛ در قیامت که هیچ فرصت جبران نیست بنا به هشدارهای فراوان خداوند در قرآن ؛ به عذاب الهی نابخشودنی پایان ناپذیر حتما گرفتار خواهند شد.