عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • پیامدهای شوم بی نظمی همیشگی در پرداخت حقوق کارمندان و باز نشستگان را گوشزد کنید
    ---
    بی نظمی همیشگی در زمان پرداخت حقوق کارمندان و بازنشستگان کم بضاعت با مشکلات فراوانی که در پی دارد سوهانی است که جان و روان این بخش از ملت بی پناه را پیوسته می خراشد و می ساید.
    چنین بی نظمی هرگز شایسته مردم کشور پیشرفته ای که به پایداری و صبوری و استقامت ملت خویش می بالد نیست.
    گروه باعث و بانی ترویج این وضعیت اسف بار در کشور ثروتمندی همچون ایران بی تردید پایداری و صبوری و استقامت ملت را نشانه می رود.
    تکرار همیشگی این بی نظمی راه هرگونه خوشبینی را نسبت به رفتار عاملان آن می بندد و وجود بی بند و باری در مدیریت کشور را نزد ملت تداعی می نماید.

  • مثل اینکه چین با آشکارسازی این سند مخالفت کرده است؟ چین در جایگاهی نیست برای ایران تصمیم بگیرد. مسأله بعد این است که بازار ایران به علت مدیریت بد دست چین افتاده، چین اجناس مشابه ایرانی یا اجناس فرهنگی ایرانی را تولید و به مردم ایران می فروشد یعنی در حال نابودی اقتصاد داخلی ایران است، کدام کشور محصولات فرهنگی کشور دیگری را تولید و به همان کشور می فروشد؟ فقط چین. سیاست چین بریدن سر با پنبه است برعکس کشورهای غربی و آمریکا که سیاست شان بریدن سر با شمشیر است. چین به کشورهای زیادی وام داده و اون کشورها بعد از چند سال قادر به پرداخت وام های چین نبودند و الان تحت تسلط چین هستند یا در مواردی چین قسمتی از این کشورها را در ازای وام پرداخت نشده به مدت 100 سال گرو گرفته است. حواستان به چین باشد ظاهر چین را نبینید چین کشوری غاصب از لحاظ اقتصادی و حریص است. همین چینی ها بودند که داشتند اکوسیستم خلیج فارس و دریای عمان را از طریق صیادی های دریایی غیرقانونی نابود می کردند تا اینکه سپاه جلوی آن ها را گرفت. هیچ کشوری دوست هیچ کشوری نیست ما باید روابط محتاطانه و عقلانی با هر کشوری داشته باشیم. من از متن این سند خبر ندارم ولی مطمئنم چین منافع خیلی بیشتر از ایران در این سند دارد. کشور ما باید خودش به خودش کمک کند مشکل اصلی ما مدیریت پیر، فرسوده و واداده کشور است که دلال های خائن در حال جولان دادن در آن هستند در حاصل بی قانونی و بی مدیریتی کشور است.

  • سلام
    بنظرم این تفسیر ساده از مساله قرارداد کمی ساده نگرانه است. باید جامع و دقیق نگریست و به گفته رهبر معظم این چشم به داخل ایران و جوانان ایرانی باشد و نه چینی ها سرازیر ایران شوند و منابع ما صرف توسعه چین گردد. نباید ساده باشیم وضعیت کشور ایران با کشورهای دیگر بسیار متفاوت است.

  • در دقیقه دو و نیم از این گزارش می خوانیم که این تجارت با چین مشکل تحریم و وابستگی به ارز دشمن را کم می کن.
    این پیش فرض اشتباه بزرگی است! بشر زیاده خواه است و فرهنگ ما ملو از نمونه. نمونه مقابل چشم شما ترامپ ثروتمند است که سیمونی ندارد
    لذا مشکل ما با ارتقاء فرهنگ شعب ابی طالب حل خواهد شد. ا تفکر سر دهیم عزت ندهیم . گوشت تن خود را بخوریم و منت قصاب را نکشیم.
    مخالف این سند نیستم چون هنوز هندوانه سر بسته است ، اما هر سندی باید خوب تنظیم شود ( بیست دقیقه را بخاطر بسپار) و خوب اجرا شود( وجود نفوذی ها در مذاکرات و طبری ها و فاصل ها و مهدی ها و فریدون ها ....) و صد البته جناب زن کنه.