سقوط آزاد گلشیفته فراهانی در منجلاب وطن فروشی


گلشیفته فراهانی در مصاحبه با شبکه فرانسوی از کشور مستقل کردستان عراق می گوید، نقشه کردستان مستقلی که بخش‌هایی از ایران هم جزء آن است!

این سلبریتی در همان حال که از تجزیه‌ی وطن حمایت کرده، امروز در نقش کارشناس مسائل بین‌الملل بدون اینکه از تناقض شکاف بردارد به قرارداد ایران و چین تاخت و آن را فروش وطن نامید!


+ 
27

- 
4

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • کار این موجود از این حرفها گذشته .
    یعنی کسیکه بر جهانی عریان میشود و نه آبروی پدر را در نظر میگیرد و نه ارزشی بر وطن قائل است و از همه مهمتر فرامین الهی را زیر پای می نهد
    میتواند الگو باشد ؟!
    ایشان تلخکی بازیچه دست شیاطین است و روانش با بالا رفتن سن و بهم می ریزد تا عبرت باشد نه الگو .

  • نجاست شیفته ؛ این سوسک نجاست خور مسترابهای خیابانهای اروپا کیست که هرزه گوییهای او در سایت روشنگری ارزش پخش و بازتاب داشته باشند؟؟؟!!!

  • بنظر عوام صعود بوده و اینک سقوط.
    بنظر معدودی ، اقلیتی هفتاد و دو نفرهِ ، اصلاً صعودی در کار نبوده .
    سعی کنیم اقلیت را آموزش دهیم تا دنبال خر دجال ندویده و " اکثریت " شوند.

  • در بازگشت نجاست شیفتگان وطن فروش چه سود که آرزوی آن را داشت؟؟؟!!!
    ---
    کور دلان وطن فروش از خدا بی خبر کودن منطق ستیز که بخاطر محض نا رضایتی از برخی حاکمان خطا کار برای رسیدن به چند روز عیش ونوش این دنیای چند روزه ؛ عزیز ترین ارزشهای انسانی خود را قربانی می کنند و بی تابانه در آرزوی وصال خر دجال هفت خط فریبنده با بی تابی عمر خود را در انتظار به سر می برند ، چگونه می توانند این خر را رها کنند و پاک به اکثریت وطن دوست بپیوندند؟؟؟!!!
    نجاست شیفته ؛ چه ارزشی دارد که با خیال پوچ آرزوی بازگشت او را داشت؟؟؟!!!
    دلبستگان به دشمنان وطن ؛ دلبستگان به دشمنان خدا هستند ، که خداوند حتی نزدیک ترین بستگان را از دوستی با آنان هشدار داده است: «لَا تَجِدُ قَوْمًا يُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ يُوَادُّونَ مَنْ حَادَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَلَوْ كَانُوا آبَاءَهُمْ أَوْ أَبْنَاءَهُمْ أَوْ إِخْوَانَهُمْ أَوْ عَشِيرَتَهُمْ أُولَئِكَ كَتَبَ فِي قُلُوبِهِمُ الْإِيمَانَ وَأَيَّدَهُمْ بِرُوحٍ مِنْهُ وَيُدْخِلُهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي مِنْ تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ أُولَئِكَ حِزْبُ اللَّهِ أَلَا إِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْمُفْلِحُونَ » ﴿ آیه ۲۲ سوره مجادله ﴾.
    به این کور دلان هیچ امیدی نیست و بهتر است آنان را دنبال خر دجال رها کرد تا هر جا که این خر می خواهد آنان را با خود ببرد.

  • ضمناً اگر مردم را تعلیم دهیم به خوب و بد ، دنبال خر دجال راه نمی افتند. اینکه بگوئی اینها همه غافلند و تربیت ناپذیر مسئولیت مسلمانِ وظیفه شناسی چون شما را کم نمی کند.

  • وطن فروش را جایگاهی در دل ملت شریف ایران نیست
    ---
    شما نخست به موقعیت اجتماعی و سن و علت پناه بردن این شخص خود باخته ی وطن فروش به بیگانگان چپاولگر دشمن ایران اندکی دقت بفرمائید ؛ سپس نتیجه ی دیدگاه خود در باره ی رفتار و انگیزه ی منفور او در این پناه گیری را روشمندانه در قالب پند و اندرز جامعه شناسانه و روان شناسانه به دیگران با تجزیه و تحلیل گوشزد بنمائید.
    این فرد وطن فروش سالها است خانه ی معلوم الحال بیگانگان دشمن وطن خود را بعنوان پناه گاه خود برگزیده و تا توانسته با کینه توزی برخاسته از هدفهای پلید این بیگانگان علیه این وطن زهر افشانی کرده است
    او با این رفتار وطن فروشانه غیر انسانی حق وابستگی به وطن را در نظر ده ها میلیون وطن شناس پاک دل از دست داده و هیچ جایی را برای گذشت نزد ملت شریف ایران برای خود باقی نگذاشته است .

  • خدمت مهمان 00/1/15 ساعت 16:15
    با سلام و تشکر از آرامشی که در کلام شما دیده می شود.
    جامعه شناسی!
    مشاهیر ما در گذشته چه کسانی بودند؟ سلبریتهای امروز چه کسانی هستند؟ " شهرت " ، امروز روز بمعنی شناخته شدن صورت است.تصور کنید که چهره ای را یک ملیون می شناسند. یعنی اعتبارش از این یک ملیونی می آید که بدنبال خر دجال هم می روند. یعنی این جامعه یک ملیونی تعلیم ندیده و تربیت نشده که بدنبال ارزش برود. مگر فیلمهای هالیودی بجز رنگ است و صدا؟ کجای رنگ یا صدا بخودی خود ارزش است؟ اگر صدای جاویدان موذن زاده اردبیلی ارزش است بلحاظ محتوای اذان است و اگر صدا و رنگ ... ضد ارزش است بلحاظ محتوای کلمات و حرکات و پرنو ئی است که ترکیب کرده و تحویل داده.

    حال وظیفه مسلمان با قلبی مطمئن چیست؟ که نبیند و بگوید که نمی بیند و بخواهد تا دیگران هم نبینند. در چنین حالتی ، زیبائی ظاهر که به تبی بند است شهرت نمی یابد و شخصیت ضعیف و بی جنبه سنبل نمی شود. پس این جامعه هست که اعتبار می دهد و مشهور می کند و این جامعه است که باید آمورش ببیند تا درست انتخاب کند.

    عرایض فوق در چهار چوب وظایف و روشهای جامعه شناسی و راه حل مبارزه با دجال ها ( دنبالِ روی نکردن ) در رابطه با اشارات شما تقدیم شد.

    در روز های مبارک آتی این حقیر و اهل بیت را از دعای محروم نفرمائید.

  • وطن فروش را جایگاهی در دل ملت شریف ایران نیست
    ---
    شما نخست به موقعیت اجتماعی و سن و علت پناه بردن این شخص خود باخته ی وطن فروش به بیگانگان چپاولگر دشمن ایران اندکی دقت بفرمائید ؛ سپس نتیجه ی دیدگاه خود در باره ی رفتار و انگیزه ی منفور او در این پناه گیری را روشمندانه در قالب پند و اندرز جامعه شناسانه و روان شناسانه به دیگران با تجزیه و تحلیل گوشزد بنمائید.
    این فرد وطن فروش سالها است خانه ی معلوم الحال بیگانگان دشمن وطن خود را بعنوان پناه گاه خود برگزیده و تا توانسته با کینه توزی برخاسته از هدفهای پلید این بیگانگان علیه این وطن زهر افشانی کرده است
    او با این رفتار وطن فروشانه غیر انسانی حق وابستگی به وطن را در نظر ده ها میلیون وطن شناس پاک دل از دست داده و هیچ جایی را برای گذشت نزد ملت شریف ایران برای خود باقی نگذاشته است .

  • اولا ایشون شخص دیگری هستند که بامن اشتباه گرفتیشون این تویی که پند نمی گیری وایشون آیه قران برایت خواند باز هم تکذیب کردی دیگر سخنی با تو که حتی آیات قران راتکذیب میکنی پند نمی گیری دیگر سختی ندارم !وَمَا أَكْثَرُ النَّاسِ وَلَوْ حَرَصْتَ بِمُؤْمِنِينَ اي پيامبر بيشتر مردم ايمان بياور نيستند، هر چند (سخت بكوشي و) حرص و آرزو داشته باشي .بارها اكثريت مردم از نظر اعتقادات ديني ، مورد انتقاد قرآن قرار گرفته اند. (و مااكثر الناس ... بمؤمنين ) حال تو برو جذب حداکثری کن.و تو هر چند جهد و ترغیب در ایمان مردم کنی باز اکثر آنان ایمان نخواهند آورد.اما تبلیغ کن. ولی نه جذب حداکثری وبه هرشیوه کثیفی .
    1.در دلهایشان مرضی است و الله بر مرضشان افزود (بقره - ۱۰)
    ۲. اینها همان ابلهانند ولی نمی دانند (بقره - ۱۳)
    ۳. الله تمسخرشان می کند (بقره - ۱۵)
    ۴. بصورت بوزینه هایی طرد شده درآیید (بقره - ۶۵)
    ۵. و نادانان گفتند چرا الله با ما سخن نمی گوید (بقره - ۱۱۸)
    ۶. مثل کافران مثل حیوانی است که ... (بقره - ۱۷۱)
    ۷. خدایشان لعنت کرد و بعضی را بوزینه و خوک (مائده - ۶۰)
    ۸. به شکل میمون هایی طرد شده درآیید (اعراف - ۱۶۶)
    ۹. او به سگی ماند... به عوعو زبان کشد (اعراف - ۱۷۶)
    ۱۰ . آنان چون چارپایانند (اعراف ۱۷۹)
    ۱۱. مشرکان نجسند (توبه - ۲۸)

    این قرآن هدایتی است برای متقین .

    اول ببینید که شما جزوی از متقین هستید یا نه؟بعد بدنبال هدایت بگردید.

    درقرآن خطاب به حضرت رسول میفرماید که ای رسول من ،تو هرکاری هم که بکنی اینان هدایت نخواهند شد چرا که اینان مثل کران ولالان وگنگان میباشند.

    قرآن برای همه زمانهاست.

    اگر نمیخواهید که توجیه کنید ؛ببینید که آیا راجع به شما هم صحبت کرده یانه؟هزار وچند صد سال پیش ،پیش بینی گفتار افرادی مثل شما را هم کرده که خواهید آمد وچه ها خواهید گفت.

  • یک - اتفاقاً جواب این پیام را دادم ، نمی دانم چرا شما بخودت گرفتی؟
    دو - باید قسم بخورم که هفتاد ساله نیستم؟
    سه - بهر حال شاید این توضیح کمک به درک موضوع بشود:
    جذب حداکثری را بعنوان هر چه بیشتر جذب کردن در نظر بگیرید. یعنی نه اینکه پنجاه در صد بعلاوه یک جذب کنیم. بلکه یعنی اگر بشود حداکثر حتی یک نفر را نجات داد ،
    وظیفه خود انجام داده ایم.
    چهار - این تنها موضوعی نیست که مشکل هضم می شود ، شاید بهتر باشد که مطالب را بخوانیم و بعد از چند دقیقه مجدداً ، شاید این روش کمک کند.

  • سَلَامٌ عَلَيْكُم بِمَا صَبَرْتُمْ ۚ فَنِعْمَ عُقْبَى الدَّارِ
    کسی بخانه فردی با نقشه وارد می شود و قتلی مرتکب شده و فرار می کند. بعد از چندی دستگیر و اعدام.
    کسی در مقام دفاع از خود مرتکب قتل می شود و دستگیر و ثابت می شود که دفاع بوده و آزاد می شود.
    سومی دها نفر را با نقشه به درک واصل می کند و مدال می گیرد چه در حرب علیه دشمنان اسلام بوده.
    پس نیات و شرایط تعین کننده است.
    جمله آخر این بود که اگر و بر حسب وظیفه متذکر شویم و آموزش دهیم بی تردید عده ای ( نه همه ) از کسانی که در برزخ نادانی یا در بند محیط و ناتوانی هستند را نجات می باند. نمی توان فراموش کرد که انسان در توانش نیست که نیات را بخواند و بداند. همچنان که اولین فردی که جلوی آب را بست ، اولین شهید آن روز بزرگ شد.
    استادی دعا می کرد که : خدایا با ما همان کن که با تارک صلاهِ پشیمان( خدا یش بیامرزد او را و من و شما را).
    ان شاءالله که در عباداتان این بنده حقیر خدای سبحان را فراموش نکنید.

  • همچنان که اولین فردی که جلوی آب را بست ، اولین شهید آن روز بزرگ شد! آفرین تو خودت اعتراف کردی که در روز عاشورا فقط یک نفر جذب شد ولی اکثریت نه وامام حسین گفتن اینان ایمان نخواهند آورد وشکم هایشان از حرام پرشده است .

  • وَمَا أَكْثَرُ النَّاسِ وَلَوْ حَرَصْتَ بِمُؤْمِنِينَ اي پيامبر بيشتر مردم ايمان بياور نيستند، هر چند (سخت بكوشي و) حرص و آرزو داشته باشي .بارها اكثريت مردم از نظر اعتقادات ديني ، مورد انتقاد قرآن قرار گرفته اند. (و مااكثر الناس ... بمؤمنين ) حال تو برو جذب حداکثری کن. بله تو وظیف هدایت داری واتمام حجت ولی بدان اکثریت ایمان نخواهند آورد.

    ولی قرآن چیزی دیگه میگه:

    أكثر الناس ﻻ‌ ﻳﻌﻠﻤﻮﻥ" بیشتر مردم نمۍدانند

    أكثر الناس ﻻ‌ ﻳﺸﻜﺮﻭﻥ" بیشتر مردم ناسپاس اند

    *أكثر الناس ﻻ‌ ﻳﺆﻣﻨﻮﻥ " بیشتر مردم ایمان نمی آورند

    أكثرهم ﻓﺎﺳﻘﻮﻥ" بیشترشان گناهکارند

    أكثرهم ﻳﺠﻬﻠﻮﻥ" بیشترشان نادانند

    أكثرهم ﻣﻌﺮﺿﻮﻥ" بیشترشان اعتراض گرند

    أكثرهم ﻻ‌ ﻳﻌﻘﻠﻮﻥ" بیشترشان تعقل نمۍکنند

    أكثرهم ﻻ‌ ﻳﺴﻤﻌﻮﻥ " بیشترشان ناشنوایند

    "و قلیل من عبادی الشکور" و کم اند بندگانی که شاکرند

    "و ما آمن معه الا قلیل"

    و جز اندکی ایمان نمی آورند