مراسم رقص و دروهمی در ایام کرونا با بودجه شهرداری!


خب در این دو سال ثابت شد که از دید برانداز و دولتی‌ها کرونا فقط در مراسم مذهبی حضور پیدا میکنه، حتی اول از قم شروع میشه...


+ 
27

- 
5
ارسال در 1400/1/11 ساعت 16:31 2021-3-31 16:31:42
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • تنها راه رهایی از خشم و عذاب الهی کدام است؟
    ---
    بی رو در واسی باید مردم را آگاه کرد که بحکم وحی صادق الهی به همه ی پیامبران ادیان آسمانی اگر افراد و جوامع بشری با توبه ی صادقانه از گناهان کبیره و تعهد به عدم بازگشت به این گناهان به درگاه یگانه ذات اقدس خداوند روی نیاورند ؛ هیچ آفریده ای نمی تواند انان را از آثار خشم و عذاب الهی رهایی بخشد.
    باید دانست کرونا یکی از عذابهای فراگیر و جهان شمول خداوند در پاسخ به فراگیر شدن گناهان کبیره بشر است ، و آخرین عذاب نیست ؛ پس باید تنها باتوبه از گناهان کبیره و تعهد به خداوند به عدم بازگشت به این گناهان آن را مهار کنیم و ازبین ببریم.
    باید بدانیم که هیچ راه رهایی دیگری سوای توبه و تعهداز این عذاب و هر عذاب الهی دیگری نیست ؛ حتی درمان و واکسن هم بدون توبه و تعهد رهایی بخش نیستند .

  • عجب!
    مگه شما نمیفهمید که کرونا اصلا منتقل نمیشه؟
    اصلا مبحث انتقال برای ویروس ها یک مبحث من درآوری و دروغ مضحکه!
    شما مذهبی ها باورش کردید بابا!
    ببینید این وَکه وِلو ها چقدر از شماها باهوش ترند!!!!
    اینا جون دوستن بابا... وقتی میان وسط خیابون تجمع میکنن ۱% هم احتمال ندید یه وقت که کمتر از دکترای حرفه ای ویروس شناسی باشندا! اینا خیلی حالیشونه بابا.. شماها هم بدویید یه وقت عقب نمونید... هر چی مراسم میشه در تجمع تشکیل داد رو از دست ندید..
    ویروس منتقل نمیشه... حتی به غلط!

  • فرق انسان عاقل با چهارپایان بی عقل چیست؟؟؟!!!
    ---
    فرق انسان عاقل با چهار پایان بی عقل در این است که انسان با سرشت خدا داده ی خویش برای زندگی سالم ایده آلها و ارزشهایی را بر می گزیند که او را به نوعی از زندگی با آرامش و آسایش مادی و معنوی عزتمندانه و شرافتمندانه تهی از هرگونه تجاوز به حقوق هم نوعان خود هدایت می کند.
    چهارپایان فاقد این سرشت هیچ یک از خصلتهای نظام مند فوق را در زندگی خود ندارند و بهمین دلیل با هرگونه زیستنی که شکم آنان را پر کند بدون دادن اهمیت به ارزشهای مادی و معنوی ؛ زندگی را بی خیال از هرگونه پیامد خوب و بد سپری می کنند.

  • هنجار شکنیهای خطرناک رایج معلول چیستند؟
    ---
    چرا و بنا بر چه مجوزهای شرعی و اخلاقی و قانونی در سایه نظام اسلامی هنر پیشگان زن هنوز در همه ی محافل با اصرار با بد حجابی و شکل و شمایل مبتذل ظاهر می شوند؟؟؟!!!
    این سستی در پاس داری نظام مند و ضابطه مند منطقی از اصول شرع و اخلاق و قانون در همه جای محیط رسمی و نیمه رسمی حاکمیت نظام ج.ا.ا فرایند سستی در انجام وظیفه ی کدام مسئولان است؟؟؟!!!
    چه چیز باعث می شود در همه ی محیط حاکمیت نظام ؛ گریز از اجرای منطقی نظام مند و ضابطه مند اصول ثابت شرع و قانون و اخلاق ؛ فراگیر شود و جلوگیری از این ناهنجاریهای خطرناک که ریشه های نظام را نشانه رفته اند نا ممکن گردد؟؟؟!!!
    آیا ریشه دار شدن هنجار شکنیهای خطر ناک رایج در زمینه های شرع و قانون و اخلاق ، در نظام منتسب به دین قرآنی خداوند ، برای مسئولان مدیریت کلان کشور مسئولیت آفرین نیستند و نباید این مسئولان عالمانه و منطقی به پاسخگویی و اقدام قانونی لازم وادار گردند.
    اجرای عالمانه و منطقی و مهربانهانه ی شرع و قانون و اخلاق در محیطهای رسمی و نیمه رسمی حاکمیت نظام برای مسئولان متعهد فرهیخته هرگز کار دشواری نیست و یک وظیفه است.
    از طرفهای بیگانه و محلی ، که با قصد با هنجار شکنیهای خطرناک ریشه های انسان ساز نظام را نشانه می روند ، نباید غافل ماند و چنین طرفهایی را با شناسایی و تشخیص پس از اثبات جرم باید از مراگز قدرت با جدیت و قانون مندی دور کرد.

  • ناظر 00/1/14 ساعت 00:26

    مملکت بدست حرامخواران اداره می‌شود و اینها که دیدید مردم حرامخوارند و امکان ندارد که حرامخوار باشید و بتوانید مسلمان باشید. هر چه آدم بیشتر حرام بخورد فاصله اش با خدا بیشتر و با شیطان کمتر می‌شود. امیدی به مسئولین و روحانیت فعلی نیست چون اکثرا یا ساکتند و یا مستقیم و غیر مستقیم تائید می‌کنند. امیدمان به خداست که شیعه را از دست کفار نجات دهد. مهمترین موضوع فعلی این بی دینان نیستند بلکه عزت و بزرگی شیعه است که به دست اراذل و اوباش دولت و مردم در حال نابودیست .

  • مگه موقع رقص کرونا منتقل میشه؟
    بعید میدونم، چرا الکی گیر میدید. اگه مولودی یا روضه خونی بود بله، احتمال انتقالش حتمی هستش

  • .. 00/1/11 ساعت 21:36

    سلام.بهترین کار اینکه،بودجه این مراسمات توسط دادگاه از روی حقوق و اموال برگزار کننده گرفته و برای سیستان و بلوچستان و کرمان و .. مناطق که در شرایط بد به سر می برن فرستاده بشه.وقتی پول و .. به عدالت پخش نشه،یکی اینطوری داره که سرخوشه .. یکی هم کمترین ها رو داره! چرا که کاخ و مراسم ها چنینی و باقی عیاشی و خوش گذرونی پول اون افراد مستضعف که روی امول اینا جمع شده!

  • غلط میکنند که راه عتبات میبندند خودشون هر کثافت کاری میکنند