عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • به مسئولان ذی ربط دولت جدید / یکشنبه 21/06/1400
    ---
    خلف وعده ی هراس آفرین ظاهر
    ---
    گرانیهای جنون آمیز روز افزون جدید پس از به قدرت رسیدن رئیس جمهور منتخب پس از 8 سال فاجعه بار و تنگنا آفرین رئیس دولت پیشین به این دلهره در دلهای ده ها میلیون مردم زجر دیده جرقه می زند که نکند عدم وجود هیچ بازتاب مفیدی نزد دولتیان جدید نسبت به این گرانیها ؛ جدیت برای بهینه سازی اوضاع اقتصادی کشور ثروتمند ایران و نسبت به رفع تنگناها نزد ریاست جدید نیز رنگ ببازد و وعده ها کما فی السابق نقش بر آب باشند و این مردم در مقابل فجایع روز مره باز هم بی پناه بمانند.

  • چگونه می شود مدیریت تعارض منافع را عدالت گرا و عموم محور ساخت؟
    ---
    برای عدالت گرا و عموم محور ساختن خدا پسندانه ی مدیریت تعارض منافع باید منابع سرمایه گذاری و اصول سود آفرینی و بهره بروری از سود را با قواعد قانونی و شناختهای قرآنی احکام شرع و عرف عدالت گرای عقلایی انسان محور روز بگونه ای ضابطه مند و روشمند و هماهنگ با اصول علمی سالم ذی ربط که باید با شناختهای قرآنی شرع هیچ تضاد و تعارضی نداشته باشند ؛ سازماندهی کرد و با تعهد به شفافیت و جدیت لازم در پایبندی دقیق بی خدشه به این اصول ، منابع سرمایه گذاری و اصول سود آفرینی و بهره وری از سود را مدیریت و اجرا نمود.

  • پیامدهای شوم بی نظمی همیشگی در پرداخت حقوق کارمندان و باز نشستگان را گوشزد کنید
    ---
    بی نظمی همیشگی در زمان پرداخت حقوق کارمندان و بازنشستگان کم بضاعت با مشکلات فراوانی که در پی دارد سوهانی است که جان و روان این بخش از ملت بی پناه را پیوسته می خراشد و می ساید.
    چنین بی نظمی هرگز شایسته مردم کشور پیشرفته ای که به پایداری و صبوری و استقامت ملت خویش می بالد نیست.
    گروه باعث و بانی ترویج این وضعیت اسف بار در کشور ثروتمندی همچون ایران بی تردید پایداری و صبوری و استقامت ملت را نشانه می رود.
    تکرار همیشگی این بی نظمی راه هرگونه خوشبینی را نسبت به رفتار عاملان آن می بندد و وجود بی بند و باری در مدیریت کشور را نزد ملت تداعی می نماید.

  • عاشقتم حاج اقا