سخنان حضرت آیت الله بهجت رحمت الله علیه


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة
صل الله علیک یا فاطمه سلام الله علیها ...

سخنان
حضرت آیت الله بهجت رحمت الله علیه
أَلنَّظَرُ إِلَی الْکعْبَةِ عِبادَةٌ، وَ النَّظَرُ إِلَی الْوالِدَینِ عِبادَةٌ، وَ النَّظَرُ فِی الْمُصْحَفِ مِنْ غَیرِ قِراءَةٍ عِبادَةٌ، وَ النَّظَرُ إِلی وَجْهِ الْعالِمِ عِبادَةٌ، وَ النَّظَرُ إِلی آلِ مُحَمدٍ علیهم‌السلام عِبادَةٌ
منبع ...:
https://bahjat.ir/fa/content/9273
https://t.me/fazylatha
وبلاگ ...:
http://qaem14.blog.ir

استفاده از کلیه مطالب با ذکر صلوات آزاد است
سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام، هدیه به ساحت مقدس حضرت زهراء سلام الله علیها، ائمه اطهار علیهم السلام، امام خامنه ای حفظه الله تعالی و ارواح طیبه شهداء صلوات
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم


+ 
9

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اکیدا به خودم و سپس خدمت کسانی که به عرفا و اولیاءالله توهین میکنند، برادرانه خواهش می‌کنم از این توهین و تکفیر و تفسیق دست بردارند و به کار و امورات خودشان مشغول باشند.
    اگر در آن دنیا جلوی ما ببچارگان را بگیرند و بفرمایند که چرا به بنده‌ی ما تهمت زدی و چرا و چرا ... چه جوابی داریم که بدهیم؟
    اعاذناالله من شرور انفسنا.
    امیدوارم که برادران ایمانی‌ام از این حرف بنده کمترین دلگیر نشده باشند.
    بسیار متشکرم.

  • رضوان الله تعالی علیه

  • بشر در آخرت ناگزیر است درستی اعتقادهای دینی و مذهبی غیر وحیانی خود را خردمندانه به اثبات برساند
    ---
    وقتی یک فرد فوق تخصص قرآن شناسی ما را با دلایل علمی قرآنی و عقلی با روش قرآنی خدا پسندانه ی چگونگی بر خورد با پیامبر (ص) و اهل بیت آن حضرت و با بندگان مقرب راهنمایی می کند ؛ تا زمانی که ما دلایل قرانی و عقلی برای اثبات بطلان این راهنمایی به دست نیاورده ایم رد این راهنمایی بحکم قرآن و عقل در رزومه ی الهی اعمال ما بعنوان گناه کبیره ی نادیده گرفتن حجت قرآنی وعقلی ثبت می شود.
    تا ما در این دنیا نتوانیم از پیامدهای انکار حجت قرانی و عقلی خود را رها کنیم و در محضر خداوند درهمین دنیا اگر اظهار توبه و پشیمانی از این گناه ننماییم ؛ این گناه بزرگ نابخشودنی را با تمام پیامدهای شوم آن با خود به قیامت خواهیم برد.
    با این وضع ؛ بی تردید در قیامت ما ناگزیر با مجازات ابدی این گناه رو به رو خواهیم شد و آنگاه هیچ شفاعتی ما را از این مجازات که خود با اصرار علیه خویشتن خویش به ثبت رسانده ایم نجات نخواهد داد.
    سرشت یا فطرت بشر می داند و علم با قطعیت انکار ناپذیر اصل عقلی فوق را به او اثبات کرده است که ادعای درستی هر اعتقاد مادی و معنوی بدون وجود دلیل علمی قاطع انکار ناپذیر هرگز باور کردنی نیست.
    چگونه می شود باور کرد یگانه خداوند عقل وحکمت مطلق که در زمینه اثبات هر اعتقادی ده ها بار خردمندی و تفکر و تعقل و تدبر و اندیشه وری را در قرآن کریم برای بشر ضروری دانسته است اجرای اصل مذکور را در دین داری و مذهب داری از بشر نخواسته باشد؟؟؟!!!