عوارض خودارضایی از دید علوم پزشکی و بیولوژی


عوارض خودارضایی از دید علوم پزشکی و بیولوژی

برگرفته از کتاب علوم نوین در اسلام

برای تهیه کتاب علوم نوین در اسلام به 09387261897 پیامک دهید.

قیمت 40 و ارسال پستی رایگان


+ 
17

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • هنجار شکنیهای خطرناک رایج معلول چیستند؟
    ---
    چرا و بنا بر چه مجوزهای شرعی و اخلاقی و قانونی در سایه نظام اسلامی هنر پیشگان زن هنوز در همه ی محافل با اصرار با بد حجابی و شکل و شمایل مبتذل ظاهر می شوند؟؟؟!!!
    این سستی در پاس داری نظام مند و ضابطه مند منطقی از اصول شرع و اخلاق و قانون در همه جای محیط رسمی و نیمه رسمی حاکمیت نظام ج.ا.ا فرایند سستی در انجام وظیفه ی کدام مسئولان است؟؟؟!!!
    چه چیز باعث می شود در همه ی محیط حاکمیت نظام ؛ گریز از اجرای منطقی نظام مند و ضابطه مند اصول ثابت شرع و قانون و اخلاق ؛ فراگیر شود و جلوگیری از این ناهنجاریهای خطرناک که ریشه های نظام را نشانه رفته اند نا ممکن گردد؟؟؟!!!
    آیا ریشه دار شدن هنجار شکنیهای خطر ناک رایج در زمینه های شرع و قانون و اخلاق ، در نظام منتسب به دین قرآنی خداوند ، برای مسئولان مدیریت کلان کشور مسئولیت آفرین نیستند و نباید این مسئولان عالمانه و منطقی به پاسخگویی و اقدام قانونی لازم وادار گردند.
    اجرای عالمانه و منطقی و مهربانهانه ی شرع و قانون و اخلاق در محیطهای رسمی و نیمه رسمی حاکمیت نظام برای مسئولان متعهد فرهیخته هرگز کار دشواری نیست و یک وظیفه است.
    از طرفهای بیگانه و محلی ، که با قصد با هنجار شکنیهای خطرناک ریشه های انسان ساز نظام را نشانه می روند ، نباید غافل ماند و چنین طرفهایی را با شناسایی و تشخیص پس از اثبات جرم باید از مراگز قدرت با جدیت و قانون مندی دور کرد.