آقای احمدی نژاد این روزها با طعنه به منتقدان برجام، تلاش میکند خودش را ثابت کند


آقای احمدی نژاد این روزها با طعنه به منتقدان برجام، تلاش میکند خودش را ثابت کند، تا اینطور وانمود کند که همصدا با مردم است!

حالا اگر برجام بد است چرا از سال ۹۲ تا ۹۴ حتی حاضر نشد #یک_کلمه هم درباره برجام حرف بزند؟ چون ایشانهم فکر میکرد، شاید درخت برجام گلابی داد!


+ 
11

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اگر 5 نفر آدم با شرف در ایران باشند یکیش همین دکتر احمدی نژاد است . هر چی غربگرا نیست . دوتابعیتی نیست .دستشو جلوی غرب دراز نمی کند . دلسوز ایرانی است .

  • لعنت بر خائنان فرقه انحرافی ضد مهدویت بهار که دلبسته و وابسته به دولت کودک کش سعودی هستند.

  • لعنت بر خائنان شیعه که مترصد ظهور امام دوازدهم از نطفه ی آلوده ی صهیون هستند!!!!!

    لعنت خدا به خاندان افغانستانی هاشمی بهرمانی که دلبسته و وابسته ی آل سعود کودک کش و مانع واقعی ادامه ی خط امام خمینی و پیروانش نظیر احمدی نژاد بودند و رفقاشون!

  • آقا یه سوال
    خیلی این سوال جاهای مختلف مطرح شده ولی هنوز جواب مناسب و حتی کمی مناسب بنده ندیده ام
    اگه شما توضیح بدید ممنون میشم. احمدی نژاد در نامه به بن سلمان سلام و صلوات میفرسته به صحابه :

    "بر این باورم که آن برادر محترم در پاسخ به انتظار روشن مردم منطقه و جامعه بشری، با نیک اندیشی و تامل در آثار این درگیری خانمانسوز، به گونه ای عمل خواهید کرد که به نیکی از آن یاد شود و موجبات رضایت الهی و خشنودی پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی صلوات الله علیه و علی آله و علی صحبه را فراهم سازد."

    از انجایی که در بین صحابه افراد کافر و منافق هم بوده اند این کار تا جایی که بنده اطلاع دارم و پرسیده ام خیلی اشکال داره
    امام سجاد در صحیفه سجادیه و رهبری در جاهایی که برای اهل تسنن صحبتی دارند و از صحبه در صلوات استفاده میکنند به صورت صحبه المنتجبین استفاده میکنند
    که خود شما احتمالا میدونید که معنی را کلا عوض میکند و دیگه مشکلی نداره. ممنون میشم توضیحش را بفرمایید

  • احمدی نژاد یک ساده لوح مورد سوء استفاده قرار گرفته توسط وهابی های سعودی شده

  • محمود چکار کردی که منافقین در فضای مجازی ازت حمایت می کنند؟
    اینقدر بیمقداری را آرزو داشتی؟

  • تو بپرس :
    دکتر احمدی نژاد ! به کجای استعمارگر خارجی این مملکت زدی که از درد بایست نعل وارو بزنه شاید بتونه با چسبوندن تف مال خودش تو رو تخریب کنه!!!!!

  • احمدی نژاد یک ساده لوح مورد سوء استفاده قرار گرفته توسط وهابی های سعودی شده

  • آقای محمود احمدی نژاد ، صحبتهای قبلی شما شبهه نادیده گرفتن حق حاکمیت ایران بر خلیج فارس و حمایت شما از منافع عربستان و اقرار به پیمان برادری تان با بن سلمان جنایتکار را بوجود آورده، برای اینکه به ما ثابت کنید که وابستگی به وهابی های سعودی ندارید:
    1- جنایات عربستان در کشتار مردم بیگناه یمن را رسماً محکوم کنید.
    2- عربستان را بخاطر حمایت از گروه تروریستی داعش و کشتار مردم بیگناه عراق و سوریه رسماً محکوم کنید.
    3- سلاخی جمال خاشقجی توسط بن سلمان را محکوم کنید.
    4- جنایات داعش تحت حمایت عربستان را محکوم کند.
    عدم محکوم کردن جنایات عربستان و گروههای تروریستی وابسته به آن توسط جنابعالی نشاندهنده وابستگی شما به وهابی های قاتل مردم سوریه و عراق و کودکان یمن است.
    هموطنان گرامی، این درخواست را آنقدر در فضای مجازی تکرار کنید تا معلوم شود که که وطن فروشان نوکر سعودی جرات محکوم کردن جنایات سعودی را ندارند.

  • بهترین کاری که محمود میتونه داشته باشه همان نوشتن نامه مهربانانه به آنجلوجولی، برگزاری مراسم سالگرد برای مایکل جکسون همجنس باز ، ادامه نوشتن نامه به ترامپ قمار باز و چنین کارهای بیمعنی و سخیفی است که فقط از احمدی نژاد قابل انتظار است.

  • ظریف(مرداد ۹۴): اطمینان می‌دهم آمریکا نمی‌تواند از برجام خارج شود!/ ظریف(اسفند ۹۹): پیش‌بینی ما این بود که ترامپ حتما از برجام خارج می‌شود!
    نابودی اقتصاد و صنعت هسته ای با برجام انجام شد و ظریف بابت سخنان فریبکارانه اش و پیش بینی های اشتباهش و اعتمادش بدشمن باید عذر خواهی کند.
    ماموت، در نامه اش خودش را برادر بن سلمان قاتل کودکان یمنی میداند و دیگر بعنوان یک ایرانی نباید شناختش.

  • آمار اینکه در هشت سال گذشته در مورد برجام حرف زده یا نه در دست این بنده حقیر خدای سبحان نیست. اما نتیجه گیر اینکه پس ایشان موافق برجام بوده صحیح نیست.کاش محمود زیر فشار مجریان بیست دقیقه در مجلس صبر و عرت خود را از کف نمی داد.

  • تا جایی که یادم میاد رهبری نسبت به اون رفتارش در مجلس بهش ایراد گرفتند

    «قضیه‌ای در مجلس پیش آمد؛ قضیهٔ بدی بود، قضیهٔ نامناسبی بود؛ هم ملت را ناراحت کرد، هم نخبگان را ناراحت کرد. بندهٔ حقیر هم از دو جهت ناراحت شدم: هم خودم در مقابل این قضایا احساس تأثر می‌کنم؛ هم به خاطر ناراحتی مردم، انسان احساس تأثر می‌کند. خب، رئیس یک قوه به استناد یک اتهامِ ثابت نشده و مطرح نشده‌ای در دادگاه، دو قوهٔ دیگر را متهم کرد؛ این کار بدی بود، این کار نامناسبی بود؛ این‌جور کارها، هم خلاف شرع است، هم خلاف قانون است، هم خلاف اخلاق است، هم تضییع حقوق اساسی مردم است. اگر یک فردی متهم به فساد است، نمی‌شود به خاطر او انسان دیگران را متهم کند؛ حتّی اگر ثابت هم می‌شد، چه برسد به اینکه ثابت نشده است، دادگاهی نرفته، محاکمه‌ای نشده. به استناد متهم کردن یک نفر، انسان بیاید دیگران را، مجلس را، قوهٔ قضائیه را متهم کند؛ این کار درست نیست، این کار غلط است. بنده فعلاً نصیحت می‌کنم. این کار، کار شایسته‌ای برای نظام جمهوری اسلامی نیست... دفاعی هم که رئیس محترم قوه از خودش کرد، آن‌هم یک‌قدری زیاده‌روی بود؛ لزومی نداشت.»