حضرت خدیجه(س) مظلومه و غريب است ... حقايقی درباره حضرت خديجه(س) در بيانات امام خامنه ای


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة
صل الله علیک یا فاطمه سلام الله علیها ...

حضرت خدیجه(س) مظلومه و غريب است
حقايقی درباره حضرت خديجه(س) در بيانات امام خامنه ای
منبع ...:
https://t.me/fazylatha
وبلاگ (مشاهده ...):
http://qaem14.blog.ir

استفاده از کلیه مطالب با ذکر صلوات آزاد است
سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام، هدیه به ساحت مقدس حضرت زهراء سلام الله علیها، ائمه اطهار علیهم السلام، امام خامنه ای حفظه الله تعالی و ارواح طیبه شهداء صلوات
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم


+ 
6

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • خداوند اعتقادات قرآنی دین خود را در لفافه و چیستان وار به بشر ابلاغ نکرده است
    ---
    خداوند حکیم مطلق برای اتمام حجت به بشر همه ی احکام و اعتقادات قرآنی دین خود را در آیات محکم و مفصل شناختهای فرهنگ الهی اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی و در حد و مرزها و بایدها و نبایدها و نویدها و هشدارهای این شناختها با زبانی رسا و گویا و شیوای قابل درک و اثبات پذیر توسط پیامبر اسلام به بشر ابلاغ کرده است.
    هدف الهی از شیوه ی ابلاغ احکام و اعتقادات این شناختها به بشر جلوگیری باز دارنده با دلایل قرآنی قاطع از هرگونه تحریفی است که شیادان دین و فروش و مذهب فروش با تبانی طاغوتان و صهیونیستهای یهود در طول حدود 15 قرن خواسته اند و مذبوحانه تلاش کرده اند علیه دین اسلام انجام دهند.
    شیادان ؛ این تلاش مذبوحانه پلید را با هدف تخریب و بدنام و منزوی کردن دین خدا با افزدون انبوهی از من در آوردیها و خرافات وجعلیات متضاد با قرآن و عقل به این دین با کثیف ترین ترفندهای رسوا و با بد ترین سوء استفاده از جهل توده های مسلمان متدین پاک دل به شناختهای قرآنی ، انجام داده اند.
    خداوند حکیم مطلق جهان آفرینش محال است حجتهای قرآنی آشکار خود را بدون راهنماییهای راهبردی قرآنی خرد پذیر آشکار لازم ؛ به دست این شیادان مزدور و اربابان قدرت پرست آنان سپرده باشد ؛ بی این که ترفندهای دشمنانه ی آنان را در آیات محکم و مفصل قرآن رسوا کند.
    خداوند همین رسوا سازی روشنگرانه را در دفاع از حجتهای دین توحیدی خود در سر تا سر قرآن با بسیاری از دلایل خرد پذیر رساو قاطع انجام داده است .
    خداوند یکتا دانای مطلق ؛ حجتهای دین توحیدی خود را هرگز بی دفاع و بی روشنگری قرآنی رها نکرده تا شیادان دین فروش و اربابان آنان بتوانند بی مانع و با دروغ و دغل و جعل این حجتهای انکار ناپذیر را با خیال خام خود ابطال نمایند و محتوای توحیدی این حجتها را با افزوده های شرک آلود ذهن آکنده از میراثهای مشرکانه خویش واژگون جلوه دهند و با این اقدام پلید توده های متدین را فریب دهند و سرکیسه کنند .
    خداوند هرگز حجتهای احکام و اعتقادات دین توحیدی قرآنی خود را در لفافه و چیستان وار به بشر ابلاغ نکرده است که شیادان دین فروش بتوانند با ادعای دروغین وجود احکام و اعتقادات چند پهلو و چیستان وار در این دین ؛ دین خدا را با تاویل و تفسیرهای باطنی ناهماهنگ با حقایق محکم و مفصل قرآن ؛ دست خوش بازیهای منفعت پرستانه خود کنند و این دین را از محتوای توحیدی اصیل آن تهی کنند و محتوای آن را با ترفندهای خود با اندیشه ها و من در آوردیها و خرافات و جعلیات آکنده از شرک و کفر که باهدف توحیدی نزول قرآن در تضاد آشکار اند ؛ آلوده سازند.