برملا کردنِ نقشه حامیانِ دولت برایِ انتخابات!


افشاگری مهم از کودتا و تعویق انتخابات


+ 
35

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • غالب و مغلوب جنگ زرگری نامعلومه داداش!
    چون فکت جنگ زرگری اساسنامه و شیوه ی محتوم به بُرد دشمن بیگانه و استعمارگره.
    آب که از سر گذشت چه یک وجب چه صد وجب!
    حالا چه توفیری داره رنگ و لعاب بازیگری اصلاحطلب با اصولگرا فرق کنه.. کُنه ماجرا بازی خوردن مردمیه که یه روز دلخوش شکم نیمه سیرند و به روز دلواپس گرسنگی!
    اما نمیدونن علی رغم موش بودن صهیون و گربه بودن نقشه مملکت، موشی که دائم داره میره بالا و هزار چرخ میخوره تا بیادپایین درست توی چنگال گربه ی استعمار زهره آب میکنه!
    رو پیشونیمون نوشته لای فتنه نفس بکشیم... دریغ از یک مرد که بشه باز هم یاد خمینی ره کرد!!!!

  • دولت روحانی به دنبال این است تا با افزایش فشار به زندگی مردم، افزایش تلفات کرونا با ایجاد موج چهارم با آزاد گذاشتن سفرها، امتیازات بیشتری در مذاکرات برجام، با قبول برجام موشکی و منطقه ای بدهد.
    ظریف بستر سازی برجام موشکی و منطقه ای را با انتشار فایل صوتی اش شروع کرده است.
    مانع بزرگ برجام منطقه ای سردار سلیمانی بود که بنا بدرخواست برجامیون توسط آمریکایی ها بشهادت رسید و مانع بزرگ برجام موشکی شهید فخریزاده بود که ایشون هم بنا بدرخواست برجامیون توسط اسرائیلی ها قبل از مذاکرات وین بشهادت رسید و الان هر دو مانع از سر راه تیم مذاکره کننده غربگرا برداشته شده و اکنون طراحان ترور این دو شهید دارند سناریوی خیانت بارشان را افشاء می کنند.

  • دولت روحانی به دنبال این است تا در مذاکرات برجام، تعهد قبول برجام موشکی و منطقه ای را بدهد و فعلاً ظریف بستر سازی برجام موشکی و منطقه ای را با انتشار فایل صوتی اش شروع کرده است و ممکن است مثل قبول بی سر و صدای FATF توسط طیب نیا و بدون اطلاع به مجلس، در هیاهوی ایجاد شده توسط ظریف ، تیم مذاکره کننده تعهد به اجرای برجام موشکی و منطقه ای در مذاکرات وین را بدهند.
    بزرگترین مانع برجام منطقه ای سردار سلیمانی بود که بنا بدرخواست برجامیون بشهادت رسید و مانع بزرگ برجام موشکی شهید فخریزاده بود که ایشون هم قبل از مذاکرات وین بشهادت رسید و از سر راه تیم مذاکره کننده غربگرا برداشته شد .
    درخواست کنندگان داخلی بشهادت رساندن سردار سلیمانی و شهید فخریزاده دارند خودشان را با انتشار فایل صوتی ظریف افشاء می کنند .

  • دولت به دنبال این است تا با فشار به زندگی مردم، و افزایش ابتلا و تلفات کرونا، در مذاکرات جدید امتیازات بیشتری در برجام بدهد

  • مجلس باید قانونی وضع کند تا با کمک قوه قضائیه بعد از تمام شدن این دولت از خروج مسئولان رده بالای دولتی تا چندسال جلوگیری شود تا فرصت مناسب برای شکایت مردم از این مسئولان بی کفایت و محاکمه و مجازات آنها بابت خسارات برجام و ایجاد مشکلات اقتصادی و بالا بردن ابتلا و تلفات کرونا وجود داشته باشد.
    ظریف عامل افزایش تحریم ها و عامل افزایش مشکلات عمدی اقتصادی و معیشتی و بالا بردن تلفات کرونا برای ایجاد باب مذاکره مجدد است.

  • از ابتدای انقلاب ترور یاران امام 2 رکن اصلی داشت - منافقین اول ترور شخصیتی و سیاسی می کردند بعد ترور فیزیکی را انجام میدادند ، که نمونه اش در ترور شهید بهشتی وجود داشته است. - این نکته مهم وجود دارد که هر دو رکن ترور فیزیکی و ترور سیاسی در مورد سردار سلیمانی اتفاق افتاده است و یک رکن توسط ظریف کامل شده است- رکن ترور فیزیکی سردار سلیمانی را آمریکایی ها انجام دادند و طبق گفته آقای منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه کشورمان در مورد مصاحبه ظریف در مورد سردار سلیمانی:" بسیار متأسفم که این مصاحبه برای کسی که آمریکا او را ترور نظامی کرد، یک «ترور سیاسی ناجوانمردانه» بود." - رکن ترور سیاسی سردار سلیمانی توسط ظریف با مصاحبه بر علیه سردار سلیمانی انجام شده است. نقش ظریف بر علیه سردار سلیمانی بعنوان مکمل نقش آمریکایی ها در ترور و بشهادت رساندن شهید سلیمانی غیر قابل بخشش است.

  • این رو باید وقتی داداش میگفتی که با تهدید به شورای نگهبان خودش رو وارد کارزار انتخاباتی کرد و شورای نگهبان هم همان‌قدر که روحانی مردم رو بدبخت کرد ازسهم داره جالبه که وقتی هم میگی چرا این کار رو کرد شورای نگهبان میگن چاره ای نداشت .اگر چاره نداشت پس وظیفه اش چیه و چرا بقیه رو رد کرد یا نکرد .خدا یه راه راست هدایتشون کنه .آخه جالبه که استضاح هم نشد بکنند امیدواریم بعد از ریاست جمهوری اش محاکمه بشه

  • نفس شما گرم "هادی"