آقامیری طور | همه پیامبران مقصرند


شیخ الاحلام، قسمت چهارم


+ 
40

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • akradim 00/2/7 ساعت 18:31

    عالی بود.
    ولی لطفا بهشون بگید از واقعیت هاش بسازه

  • این اقامیری هم دورانی داشت و رفت و دیگه قد قد کردن هاش تموم شد ... قطعا در دولت بعدی که انقلابی هم هست ان شالله این مدل افراد مثل اقامیری و زائری و نصیری و .. دیگه حرفی برای گفتن نخواهند داشت ...

  • مطمئن باش دولت بعدی هم دست همین عوضی هاست.واقعا کور بودید و ندیدید چطور مرغ رو گروگان گرفتند تا آقای خامنه ای مجبور بشه از حرفش عقب بکشه و اجازه مذاکره رو بده؟ سر فتنه بنزینی یا زدن هواپیمای اوکراینی هم کور بودید؟ مطمئن باشید پرزیدنت فریدون مامور انگلیسی کاری میکنه که سال دیگه حتی نون برای خوردن نداشته باشید و همونطور که استادش تو ایران قحطی مصنوعی ایجاد کرد اونم دقیقا داره قحطی مصنوعی ایجاد میکنه. محض اطلاع همین الآن گزارش ها نشون میده محموله های بزرگ گندم داره به قیمت مفت از کشور خارج میشه.
    بدونید تا عید فطر اینا سند تحمیلی چشم آبی ها رو امضا میکنن بعد دوبار ه مثلا جشن ملی میگیرن و یه کلی از افرادی که قِر تو کمرشون خشکیده رو میارن مثلا وسط خیابون شادی کنن تا دوباره طبق معمول نظام عقب نشینی کنه و آقایون کاسب مذاکره رو تایید صلاحیت کنه که اگه نکرد هم اولا کشور رو به آشوب بکشن و بعد بگن دیدی نگذاشتن تازه با این سند که دارن امضا میکنن اگه دولت بعدی بر فرض محال انقلابی باشه تا خرخره میره توی گل.
    تنها راه های نجات این کشور 1- کودتای سپاه بود که الحمدلله پرزیدنت فریدون ارتش رو رسما جلوی سپاه علم کرد 2- این که اون تعداد اندک افراد انقلابی که موندند یه بار دیگه انقلاب کنن که علی الظاهر دچار رخوت شدید شدند.
    اگه واقعا کسی میخواد دینش رو حفظ فقط یه راه داره اونم مهاجرته. مهاجرت یا به یمن که راهش رو عربستان بسته یا مهاجرت به افغانستان یا راه عملی تر مهاجرت به روستای "ایستا" از توابع طالقان
    خلاصه کلام در مورد انتخابات هم اینه که اینا برنامشون رو چیدن که اگه رای نیارن به قول ظریف کثیف میگن :"میدان نگذاشت" اگر هم رای بیارن باز هم میگن "میدان نمیگذاره". اینا اونقدر وقیح هستن که میگن ما اختیار نداریم ولی واسه رای آوردن خودشون و مملکت رو جر میدن.

  • دوست گرامی ؛ اگر همین قدرکه شما ناامید هستی قطعا دولت بعدی دست همین ها خواهد بود چون نفسی از شما بلند نمیشه ... ما بحمدلله کور نبودیم ولی از مکر و حیله قوی دشمن نباید غافل بود ... اینکه لیبرالها توطئه گر و فتنه گر هستند رو باید برای همه مرور کنیم نه اینکه اونها رو دعوت کنیم که از ایران بروند ... این حرف تون خیلی مسخره و کاملا ناپخته بود ... اونهایی که باید بروند در حال رخت ب بستن هستند ، البته باید تلاش کرد که زودتر این اتفاق بیافته .. شما هم بجای ناامیدی تلاش مجاهدانه کنید که این اتفاق بیافتد

  • جناب شیر خفته.
    من اشتباه کردم شما کور نیستین ولی مثل اینکه واقعا پیرو اسمتون هستین و واقعا خوابین. حالا من نمیدونم واقعا خوابین یا خودتون رو به خواب زدین؟
    این ناامیدی امثال من نیست که خطرناکه بلکه این امیدواری بیش از حد و نامعقول امثال شماست که خطرناکه. همونطور که 96 مطمئن بودین از دست روحانی خلاص میشین و رای نمیارین ولی کاملا نتیجه عکس گرفتین و پرزیدنت فریدون با 24 میلیون رای پاشو گذاشت رو گردن امت اسلامی ایران و بدونین اطلاح طلبا تا امت اسلامی ایران رو خفه نکنن پاشون رو به وهیچ وجه پاشون رو برنمیدارن. (باید به این نکته اشاره کنم که من همون 96 جمله ابن زیاد به حصین نمیر در مختار نامه رو فریاد میزدم که «بترسید از نبردی که فکر میکنید درآن پیروزید» ولی امثال شما اون رمان به من برچسب زدن و گفتن به چه حقی ما رو با ابن زیاد مقایسه میکنی ولی نفهمیدن که حرف حق رو حتی اگه از شیطان باشه باید قبول کرد. و در نهایت نتیجه همان شد میبینین و الآن هم شما سر مست از پیروزی به دست نیامده مشغول شادی هستین.)
    در مورد این که شما نظر منو در مورد هجرت هم مسخره میدونین هم بخودتون مربوطه. اما وقتی مسلمانان در جایی گیر افتاده باشن که نمیتوانن احکام شرعیشان را اجرا کنن مکلف به هجرت هستن. همون طور که پیغمبر گروهی را به سرکردگی جعفربن ابی طالب به حبشه فرستاد و خودشون پس از مهیا شدن شرایط به یثرب هجرت کردن. در حال حاضر حتی اگه به فرض محال دولت انقلاب هم بر سر کار باشه به دلیل مفهوم مزخرفی به نام دموکراسی و جمهوری، امت اسلامی ایران عمرا نمیتونن قوانین اسلامی رو اجرا کنن.و این موضوع دیگر ربطی به وجود اصلاح طبا نداره چون این موضوع مربوط به اینه که همیشه اکثر مردم راحت طلب هستن و فقط و فقط فکرشون شکم و زیر شکمشونه وهمیشه مسلمونا در اقلیت هستن و فقط با ایجاد یک حکومت دیکتاتوری اسلامی میتونن قوانین شرعی رو اجرا کنن. (میدونم از این حرف بدتون میاد ولی باید قبول کنین پیغمبر با رای گیری انتخاب نشد و اگه بخواید موضوع بیعت رو مطرح کنین باید بدونین فرق بیعت با رای گیری فرق از آسمون تا زمینه و باید بدونین همیشه اخلاق حتی به شیوه غیر اسلامی در سایه دیکتاتوری معنی پیدا میکنه و هر کشوری که به سمت را گیری رفته اخلاقیات در اون کشورا از بین رفته.)
    نکته دیگه این که شما میتونین فرض کنین که منم جزو همون افرادی هستم که دچار رخوت شدم. شما اگه هنوز امید و انگیزه دارین تنها راهتون یه انقلاب دیگه ست و لا غیر. و اگه فکر میکنین جبهه کفر اشتباهش رو تکرار میکنه که بذاره یه نفر دیگه بیاد برنامه اش رو 8 سال دیگه عقب بندازه (که البته داریم آخر و عاقبت همون یه نفر برآمده از دموکراسی رو هم داریم میبینیم)، باید به عقلتون شک کنین. حتی اگر بر فرض محال آرای شما بیشتر از اونا هم بشه ، اونا با تقلب گسترده مانع پیروزی شما میشن چون در صورتی که شما بگین تقلب شده در جایگاه همون نجاسات سال 88 قرار میگیرین و باز هم اگه بر فرض محال با تقلب هم شما به پیروزی برسین اونا جنگ داخلیشون رو شروع میکنن (که فقط یک چشمه اونو توی فقط 3 روز تو 98 نشون دادن) و نظام هم نشون داده به هیچ وجه تحمل جنگ داخلی رو نمیکنه و کوتاه میاد. پس بازم میگم امیدوار نباشین. من 96 میگفتم احتمال پیروزی جبهه انقلابی نزدیک صفره و الآن میگم زیر صفره.
    و باز هم اگه بر فرض محال شما رای بیارین و هیچ کدوم از این اتفاقا نیفته واقعا شما فکر میکنین این کشور گلستان میشه و واقعا شماها برای تمام مشکلات کشور و جهان اسلام راه حل عملی دارین؟ اگه واقعا شما چنین راه حل هایی دارین و میتونین اونا رو عملی کنین دیگه منتظر ظهور نباشین چون مثل این که شما از خود امام زمان لیاقتتون بیشتره.(من نمیگم نباید تلاش کرد اما هیچ وقت نباید به خودتون امید داشته باشین. تنها امیدتون باید خدا و ظهور کسی که خدا به عنوان حلال تمام مشکلات به خصوص معنوی مشخص کرده باشه.و واقعا زشت که عده ای فکر میکنن اگه امام زمان بیاد دلار ارزون میشه یا در بهترینن حالت ایران سوئیس میشه.)
    و یادتون باشه امام زمان نمیاد مگر وقتی که نامیدی به حد اعلای خودش رسیده باشه اون مسلمانان اصلی یعنی آن 313 نفر هم قبول کرده باشن هیچ راهی جز ظهور برای نجات و رستگاری نیست.

  • جناب مهمان مهمان 00/2/8 ساعت 17:33 پیوند ثابت

    این دقیقا تفکر انجمن حجتیه بود که می گفتند به جای به اصلاح جامعه به اصلاح موردی تک تک افراد بپردازید! کاری به اصلاح حاکمیت نداشته باشید! و این دقیقا همان چیزی بود که امام خمینی آن را تحجر می دانست و سبب شد که اسلام خمینی در مقابل اسلام حلبی قرار بگیرد. نتیجه کار حلبی رسیدن به ماجرای جشنهای هنر شیراز بود که همه دیدند با وجود سالها تلاش حضرات برای اصلاح افراد نتیجه چیست.امام خمینی هم موفق نشد بواطن را هدایت کند*. بلکه به وظیفه اش در مبارزه مستقیم با طاغوت عمل کرد. اقشار مذهبی را بر حکوکت مسلط نمود. موج بزرگ مذهبی ایجاد کرد و کاری کرد که افراد لامذهب مجبور شوند برای حفظ ظاهر هم که شده و از ترس دیگران و از ترس کمیته ها و از ترس خلخالی گناه را ترک کنند. صد البته افراد معدودی هم بودند که که واقعا تغییر کردند اما بر استثناهایی مانند شاهرخ ضرغام نباید قاعده وضع کرد. حکم کلی این بود که عموم آنها که جبهه ها را پر کردند همان قشر مذهبی و جنوب شهری و پای منبر و محراب بودند.
    در حققیقت در نگاه کلی امام خمینی تنها کاری که انجام داد این بود که فساد و بی عفتی و بی حیایی را از ظاهر جامعه زدود. اما بی حیا سر جای خود بودند و دوباره مانند آتش زیر خاکستر بعد از سال 68 خود را کم کم بروز دادند. و با حمایت حاکمیت و شل مذهبی مسوولان کشور کار به وضع فعلی رسید.
    خیال کردید آنها که شعار جالوید شاه دادند و یا برای بختیار تظاهرات حمایتی برگزار کردند بعد از انقلاب همه ناگهان فوت کردند؟
    خیر. ماندند منتظر فرصت و در روز 14 خرداد 68 بود که فهمیدند فرصت برای آغاز پروژه استحاله فراهم شده است.


    در حقیقت پهلوی ها جریان بی عفتی و بی حیایی را آوردند که هرگز هم جبران نشد.

    امام خمینی هم بعد از چند سال گذشتن از انقلاب وقتی دید اقشار بی حجاب هدایت پذیر نیستند و اصرار بر عمل خود دارند اعلام کرزد از فردا زنان ما با حجاب خواهند بود و دستور برخورد کمیته ها با بی حجابان را صادر کرد و نتیجه آن هم با حجاب شدن کل جامعه و کاهش بی سابقه مصرف مواد مخدر و موارد منکراتی و افزایش دوام خانواده هاذ و کاهش طلاق و ... بود**. همین الان هم پایدارترین خانواده های کشور خانئواده هایی هستند که در دهه شصت شکل گرفته اند و ناپایدارترین آنها هم خانواده های دهه هشتاد و نود!شما بالاخره باید بفهمید اسلام فردی با اسلام اجتماعی فرق دارد و اصلاح فرد مساوی اصلاح جامعه نیست. چه بسیار افراد مومن و نماز شب خوان که در زمان پهلوی هم بودند اما بواسطه سکوت و در عمل رضایت در مقابل گناه الان جهنمی هستند. افراد هم بودند که راضی نبودند و تلاشهایی کردند- که البته در جای خودش در خور تاقدیر است- اما مطلقا موفق نشدند سیل بی حیایی را مهار کننددر حقیقت پیامبر هم نتوانست و اصولا مامور نبود بواطن را هدایت کند. پیامبر می دانست بسیاری از افراد منافق هستند و امثال ابوسفیان هستند و از ترس مسلمان می شوند. اما همین قدر که جامعه ظاهرش اصلاح شود و مظاهر گناه و شرک پاک شود یعنی پیامبر به وظیفه اش عمل کرده است.
    ** و اگر این برخوردهای قاطع تا چند نسل ادامه یافته بود می شد امید داشت که کم کم اسلام به عادت عمومی جامعه تبدیل شود. مثل همان مثال رانندگی صحیح در اروپا بعد از هفتاد سال سختگیری و جریمه های نجومی. هر چند بی حیایی مانند فشار خون است و درمان قطعی ندارد و تا آخر عمر فقط باید آن را با زور دارو کنترل کرد.متاسفانه در چند دهه اخیر، تفکر مرجئه بشدت در نظام نفوذ کرده است و تحت عنوان اسلام و دین محبت و از صدا و سیما و سایر مبادی تبلیغاتی نظام در حال تبلیغ است. اینکارها هم همه به اسم جلب دلها و هداییت انجام می شود ولی در عمل در حال تحریف عمیق شریعت و ابدیل اسلام به یک دین فردی و نرمالیزه سازی نظام با اهداف لیبرالیسم است.
    نتیجه هم شده اینکه من وقتی الان با بسیجی ها صحیت می کنم گاهی حرفهایی را از آنها می شنوم که نهضت آزادی ها در دهه هفتاد می شنیدم!!
    و این است همانکه شنیده اید پیش از ظهور اسلام را چنان وارونه کرده اند که وقتی مهدی بیاید او را کذاب خواهند نامید و می گویند اگر او امام بود که اینهمه کشتار نمی کرد!اگر قرار باشد کسی هدایت شود بعد از چهل سال تبلیغ و اینهمه مراکز پاسخگویی به شبهات هدایت می شود. تازه ما که نگفتیم بیایند مسلمان شوند. یک مساله عقلی و بدیهی است که به سر کردن یک روسری از ساعتها آرایش و پوشیدن لباسهای تنگ و بدن نما ساده تر است!
    حالا شما خیال می کنید چقدر احتمال دارد کسی که آکاهانه تصمیم گرفته است مانند غربی ها زندگی کند با منطق استدلال هدایت شود؟
    ** برای همین امام خمینی در پاسخ شهید بهشتی گفت اگر این مردمی که درود بر خمیتی می گویند فردا مرگ بر خمینی هم بگویند سرسوزنی از مواضع خودم کوتاه نخواهم آمد.

  • جناب مهمان من چند بار دیگه هم کامنتای شما رو دیدم و خوندم. کامنتای شما خیلی خوبن ولی متاسفانه شما انگار اصلا کامنتی که میخواید جوابش رو بدید نمیخونید.حالا جوابای من:
    1- خدا لعنت کنه هر کی طرفدار انجمن حجتیه هست
    2- من کی گفتم باید موردی و تک تک کار کنیم؟!! اتفاقا اگه درست کامنتم رو میخوندید می فهمیدید من به شدت طرفدار حکومت دیکتاتوری اسلامی هستم.
    3- من نمیگم نباید برای حکومت تصمیم بگیریم من میگم برای تغییر این وضعیت حکومت نیاز به یه انقلاب دیگه هست که متاسفانه کسی برای انجام این کار باقی نمونده
    4- به همین دلیل مورد سوم بود که من گفتم کسایی که میخوان دینشون رو در این شرایط حفظ کنن بهتره به هجرت فکر کنن. مهاجرت به بمن ، افغانستان، روستای ایستا یا ر کجا که میشه توش شریعت رو پیاده کرد.
    5- دقیقا تصریح کردم که این که میگم جز به خدا و ظهور حضرت حجت هم دل نبندید هم به این معنی نیست که مثل انجمن حجتیه ای هم دست روی دست بگذاریم تا کفار هر غلطی دلشون میخواد بکنن. به قول سلطان علدالحمید دوم ما نباید اجازه بدبم اونها روی جسد فرد زنده تشریح انجا بدن.
    6- نمیدونم ارباب حلقه ها رو دیدید یا نه ولی در قسمت سوم پس از پیروزی انسان ها در "نبرد شهر سفید" اونا تصمیم گرفتند که برای کمک به "فرودو" به دژ "موردور" حمله کنن. و این تو شرایطی بود که اصلا نمیدونستن کِی فروردو به آتشفشان میرسه و یا اصلا به اونجا میرسه یا نه!! ولی تصمیم گرفتن این کار رو انجام بدن چون بهتر از دست روی دست گذاشتن بود و در این موقع بود که "گیملی" کوتوله گفت «... یقین داشتن به مرگ ، کمترین شانس موفقیت، پس منتظر چی هستیم!» و دقیقا در حال شکست و نابودی در جنگ بودن که حلقه از بین رفت و اونا نجات پیدا کردن. به نظر من دقیقا حالت شیعه باید همین طور باشه و دقیقا باید بدونه احتما موفقیت بسیار براش کمه و اگه خدا بهش رحم نکنه کارش تمومه. ما وظیفمون رو در هر سطحی و با هر توانی که داریم بدون این که از نتیجه مطئن باشیم باید انجام بدیم، اما نباید به خودمون و تلامون دل ببندیم و تنها امیدمون برای نجات باید خدا باشه. این دقیقا کاری بود که امام خمینی رحمةالله علیه کرد.

  • بله متاسفنه خوش خیالی اساس بدبختی ماست ودلیل اصلی شکست ما ست این خوش خیال های احمق فکر می کنند از پیامبران بالاترن ومی خواهن جذب حداکثری کنند.