ظریف تمام بار شکست برجام را گردن حاج قاسم انداخت!


من و سردار سلیمانی تو خیلی چیزیا مخالف بودیم


+ 
16

- 
4

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اگر راست میگی خدا گرفتار میدان برزخت کنه اونوقت ببینم کی برنده میدان است؟

  • از ابتدای انقلاب ترور یاران امام 2 رکن اصلی داشت - منافقین اول ترور شخصیتی و سیاسی می کردند بعد ترور فیزیکی را انجام میدادند ، که نمونه اش در ترور شهید بهشتی وجود داشته است. - این نکته مهم وجود دارد که هر دو رکن ترور فیزیکی و ترور سیاسی در مورد سردار سلیمانی اتفاق افتاده است و یک رکن توسط ظریف کامل شده است- رکن ترور فیزیکی سردار سلیمانی را آمریکایی ها انجام دادند و طبق گفته آقای منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه کشورمان در مورد مصاحبه ظریف در مورد سردار سلیمانی:" بسیار متأسفم که این مصاحبه برای کسی که آمریکا او را ترور نظامی کرد، یک «ترور سیاسی ناجوانمردانه» بود." - تکمیل رکن ترور سیاسی سردار سلیمانی توسط ظریف با مصاحبه بر علیه سردار سلیمانی انجام شده است. نقش ظریف بر علیه سردار سلیمانی بعنوان مکمل نقش آمریکایی ها در ترور و بشهادت رساندن شهید سلیمانی غیر قابل بخشش است.

  • ظریف(مرداد ۹۴): اطمینان می‌دهم آمریکا نمی‌تواند از برجام خارج شود!/ ظریف(اسفند ۹۹): پیش‌بینی ما این بود که ترامپ حتما از برجام خارج می‌شود!
    نابودی اقتصاد و صنعت هسته ای با برجام انجام شد و ظریف بابت سخنان فریبکارانه اش باید عذر خواهی کند.

  • دولت روحانی به دنبال این است تا در مذاکرات برجام، تعهد قبول برجام موشکی و منطقه ای را بدهد و فعلاً ظریف بستر سازی برجام موشکی و منطقه ای را با انتشار فایل صوتی اش شروع کرده است و ممکن است مثل قبول بی سر و صدای FATF توسط طیب نیا و بدون اطلاع به مجلس، در هیاهوی ایجاد شده توسط ظریف ، تیم مذاکره کننده تعهد به اجرای برجام موشکی و منطقه ای در مذاکرات وین را بدهند.
    بزرگترین مانع برجام منطقه ای سردار سلیمانی بود که بنا بدرخواست برجامیون بشهادت رسید و مانع بزرگ برجام موشکی شهید فخریزاده بود که ایشون هم قبل از مذاکرات وین بشهادت رسید و از سر راه تیم مذاکره کننده غربگرا برداشته شد .
    درخواست کنندگان داخلی بشهادت رساندن سردار سلیمانی و شهید فخریزاده دارند خودشان را افشاء می کنند .

  • ظاهراً دولت روحانی به دنبال این است تا با فشار به زندگی مردم، افزایش تلفات کرونا با ایجاد موج چهارم با آزاد گذاشتن سفرها، امتیازات بیشتری در برجام بدهد.
    و ظریف هم بستر سازی ،برجام موشکی و منطقه ای را با انتشار فایل صوتی اش شروع کرده است.

  • دولت روحانی به دنبال این است تا با افزایش فشار به زندگی مردم، افزایش تلفات کرونا با ایجاد موج چهارم با آزاد گذاشتن سفرها، امتیازات بیشتری در مذاکرات برجام، با قبول برجام موشکی و منطقه ای بدهد.
    ظریف بستر سازی برجام موشکی و منطقه ای را با انتشار فایل صوتی اش شروع کرده است. مانع بزرگ برجام منطقه ای سردار سلیمانی بود که بنا بدرخواست نفوذی های برجامی بشهادت رسید و مانع بزرگ برجام موشکی شهید فخریزاده بود که ایشون هم قبل از مذاکرات وین بشهادت رسید و اکنون عاملان ترور این دو شهید دارند خودشان را افشاء می کنند وگرنه آمریکایی ها جرات جسارت به سردار سلیمانی و شهید فخریزاده را نداشتند.

  • محمد علی شعبانی جاسوس تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای همنشین حسن روحانی در مرکز مطالعات استراتژیک و مشاور ظریف یک دوتابعیتی بوده که با رژیم صهیونیستی و انگلیس در ارتباط بوده است.
    مردم ما لگد هایشان را از عوامل وابسته به رژیم صهیونیستی در برجام خورده اند و مشکلات معیشتی و به تعطیلی کشاندن کارخانجات و افزایش تلفات کرونا با بدمدیریت کردن کرونا از نمونه لطمه های عوامل وابسته به رژیم صهیونیستی به مردم ایران است.

  • شرم باد بر افرادی که فقط زر میزنند و خون مرد دوران را حاج قاسم سلیمانی را مخدوش میکنند

  • اینا همه اش مربوط میشه به شیر پاک و لقمه حلال و حلالزادگی که اینها ازش محروم بودند

  • یعنی واقعا انتظار داشتین چیزی غیر از اینو بگه؟

  • از عوامل روشنگری بخصوص اشخاصی مثل آقای رائفی پور انتظار میرود بی پرده واقعیات را به مردم بگویند .
    امروز دیگر جای هیچ مماشات و مصلحت اندیشی باقی نمانده و پیاده نظام صهیونیستی شمشیر را از رو بسته اند .
    با انتشار این فایل صوتی بطور وضوح مشخص است که آقایان در آغوش دشمن مشغول احیای حیات سیاسی گروهک خود هستند نه منافع ملی .
    بلکه در این راه رهبر و مردم و مملکت و نظام را فدا کرده و میکنند .
    مجلس موظف است وظیفه تاریخی خود را انجام دهد و به گروهک بدتر از منافقین بیش از این مجال ندهد .

    آهای وزیر اطلاعات . هنوز خواب تشریف دارید ؟!