صحبت‌های افشاگرانه و بسیار مهم رائفی‌پور در مورد فایل صوتی منتشر شده ظریف


صحبت‌های افشاگرانه و بسیار مهم "علی‌اکبر رائفی‌پور" در مورد فایل صوتی منتشر شده "جواد ظریف" وزیر امور خارجه در رسانه‌های معاند سعودی

پاسخی به ابهامات ذهن شما در خصوص این صوت منتشر شده


+ 
73

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • دیگه از این منطقی تر و عاقلانه تر و مستند تر و بهتر نمیشه اراجیف ظریف رو تحلیل کرد
    خدا خیرت بده رائفی پور

  • - " شصت و دو در صد رای ملت بشما است " می تواند به این معنی باشد که این رای در مقابل رای امت. شواهد هم همین را نشان می دهد مثلاً استفاده از "بازی" گران یا افرادی که سیمایشان در جامعه شناخته شده است. لذا دو قطبی اما با این محتوا.
    - جهل و دو سال سابقه بدون توجه به نتایج را می توان جنین پاسخ داد که محمد رضا سابقه بالاتر و خاندانی لعنتی اش سابقه طولانی تر ی داشت.
    -از آنجائی که حربه های انتخابی اینها بسیار بسیار شبیه دشمن گاوچرون است ، تحلیل این مصاحبه بعنوان نمونه ، چنین می تواند باشد که بعد از تبلیغات و اشاعه تحلیل ها و تتاکید های دیگر گروه ها که این مصاحبه برای نامزد شدن ظریف است ، نامزد جدیدی از این گروه سربلند کرده و امت را مبهوت می کند که این تحلیل ها همه غلط بود. پست وزارت خارجه هم تغیر نخواهد کرد و این صد در صد خواسته گروه معروف به "آمستردام جدید NY" یها است.
    تا اینجا برداشت حقیر از چند دقیقه اول رائفی پور
    "

  • این فایل صوتی ، فیلم آمریکا درباره خطر درگیری با سپاه و مصاحبه اخیر بن سلمان درباه ارتباط با ایران با یک هدف پخش شده ، انتخابات