سید رضا نریمانی | دنیا به چه دردی میخوره


#زمینه | دنیا به چه دردی میخوره
مراسم شب نوزدهم مناجات خوانی ماه مبارک رمضان ( #شب_قدر )

زمان: شنبه 11 اردیبهشت ماه ۱۴۰۰


+ 
33

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • عالی

  • انشالله در آن دنیا مولا علی (ع) قرآن ناطق بین من وشما قضاوت کند.

  • علی مع الحق وحق مع علی یا علی مددی .

  • به ما چه که شما کسی را نداری بهش توسل کنی ؟هر کس به کسی نازت ماهم به علی (ع) نازیم

  • بشر با اصول رفتار شناسی قرآن چه میانه ای دارد؟
    ---
    رفتار شناسی یکی از شناختهای فرهنگ اصیل الهی دین داری و مذهب داری قرآن کریم است که خداوند با تشریح اصول تحریف ناپذیر آن در آیات محکم و مفصل این کتاب آسمانی با زبان رسا و گویا و سرشت نشین و خرد پذیر و قابل درک و اثبات ؛ بشر را به چگونگی دین داری و مذهب داری سالم خدا پسندانه و چگونگی سازماندهی سالم همه ی نیازهای زندگی برای تمام زمانهاهدایت کرده است.
    چنانچه بشر با دیدی عالمانه در آیات محکم و مفصل رفتار شناسی قرآنی که در سر تا سر قرآن پراکنده اند بنگرد با سرشت خود بگونه ای انکار ناپذیر در خواهد یافت که با تامل و تدبر در اصول الهی رفتار شناسی قرآنی که از علم بی کران خداوند به تمام کلیات و جزئیات حقایق جهان هستی برخاسته اند می تواند روش دین داری و مذهب داری سالم و بی خدشه و روشهای تعاملی رسیدگی سالم به نیازهای زندگی را بی نقص در این اصول پیدا کند.
    بی تردید این مسئولیت تمام مراجع دین شناسی و تمام مراکز متولی آموزش و تبلیغ دین است که همه ی آیات رفتار شناسی قرآنی را بصورت موضوعی گرد آوری و سازماندهی کنند و هماهنگ با اصول کلی فرهنگ مکتب قرآن به تشریح این اصول انسان ساز حیات بخش و سعادت آفرین بپردازند.
    نیاز مبرم تمام جوامع بشری است که مجموعه هایی از تشریح این اصول الهی را برای همه ی سطوح دانش جهت بهره وری در همه ی مراکز آموزشی و تبلیغی با کمک رسانه های همگانی در اختیار بشر که تشنه ی علم و معرفت و زندگی سالم است قرار دهند.
    این مجموعه های علمی قرآنی وعقلی بی تردید می توانند اکثریت جوامع بشری را از گرفتار شدن در دام انبوه من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با قرآن و عقل ، که تمام جهان را فرا گرفته اند ، مصون سازند.