استاد خاتمی نژاد - روزهای بی قراری ، قسمت پانزدهم


جهت مشاهده نماهنگ های بیشتر به سایت www.asre-zohur.ir مراجعه نمایید.


+ 
3

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • « فَذَكِّرْ بِالْقُرْآنِ مَنْ يَخَافُ وَعِيدِ » ﴿ آیه ۴۵ سوره ق ﴾
    ---
    آقای خاتمی نژاد !!! در گفتارهای خود در پایگاه روشنگری پیرامون موضوع خطیر: « روزهای بی قراری » اگر در باره موضوع خود هیچ دلیل محکم مفصل انکار ناپذیر از شناختها و هشدارهای قرآن و هیچ دلیل عقلی که بتوان آن را با اصول استدلال عقلی به اثبات رساند نداشته باشید ؛ خود را با این گفتارها بی تردید در جایگاه بسیار خطرناک گریز ناپذیر ابدی قرار داده اید که در قیامت هیچ راه نجاتی از آن برای هیچ آفریده ای فراهم نخواهد بود.
    خداوند در شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی این حقیقت انکار ناپذیر را بارها به پیامبر اسلام تاکید کرده است که تعیین احکام و اعتقادات دین الهی منحصر به یگانه ذات اقدس او است وپیامبر تنها مبلغ و آموزنده احکام و اعتقادات وحی الهی متجسم در قرآن است.
    خداوند در قرآن با تاکید تبلیغ کمال و تمامیت دین در روز غدیر خم در آخرین حج پیامبر وهشدارهای مکرر قرآن به پیامبر و سایر بشر هشدار داده است با دانش بشری ناچیز خود هرگز حق ندارند برای دین الهی حکم یا اعتقادی را بجای خداونداز خود ابتکار کنند.
    خداوند حجت را بر بشر حتی بر پیامبر در منع افزودن احکام و اعتقادات ابتکاری جدید به دین الهی تا قیامت به اتمام رسانده و در این زمینه هیچ جایی را برای بروز شک و تردید باقی نگذاشته است
    خداوند در قرآن در آیه ۱۲۲ سوره توبه : « وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » وظیفه فقها و مراجع دین شناسی را در بیان احکام و اعتقادات دین الهی و هشدار به مسلمانان نسبت به عدول از این احکام و اعتقادات تعیین کرده و منحصر ساخته است.
    دانش ناچیز بشر به حقایق جهان هستی در مقایسه علم فراگیر و بی کران خداوند به همه ی حقایق این جهان ؛ بحکم قرآن به بشر حتی به پیامبران حق نمی دهد که بجای خداوند برای دین او از ذهن محدود خود احکام و اعتقادات ابتکار کنند.

  • به پایگاه بولتن نیوز در باره خبر:/ کرامات حضرت رقیه باب الحوائج/ یک شنبه 19/02/1400
    ---
    ابشخور اصرار بولتن نیوز بر دشمنی با قرآن و عقل کجا است؟؟؟!!!
    ---
    بولتن نیوز با اصرار بر حذف و نابود سازی روشنگریهای قرآنی وعقلی هیچ تردیدی باقی نمی گذارد که این پایکاه با ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با محکمات مفصل قرآن که با هیچ اصل عقلی سالم اثبات پذیر نیستند ؛ هدف دور کردن مردم از شناختهای فرهنک اصیل و بی خدشه ی دین داری و مذهب داری قرآنی ؛ یعنی دور کردن آنان از خدشه ناپذیر ترین منبع و سرچشمه ی بی خطای دین داری و مذهب داری را مذبوحانه پیگیری می کند.
    فقط خداوند تنها آگاه مطلق به همه ی نهانها جهان و کرام الکاتبین می دانند این اصرار خائنانه ی آشکار دقیقا چرا بر علیه قرآن و عقل و بر علیه دین قرآنی خدا و بر علیه مذهب توحیدی تشیع علوی و با دستور کدام طرف یا کدام طرفهای بیگانه و مزدورانشان در ایران اسلامی انجام می گیرد و می دانند آبشخور حقیقی پلید این اصرار کجا است؟؟؟!!!
    تنها خداوند می تواند راز این چرا و این اصرار را هر گاه که صلاح دید رسوا کند ؛ و شاید با خواست حکیمانه ی ذات اقدس خداوند این راز در همین دنیا رسوا شود؟؟؟!!!

  • انشالله ظهور حضرت حجت (عج)نزدیک است .