کنایه دلاوری به سخنان روحانی درباره انتخابات


محمد دلاوری مجری معروف تلویزیون، نسبت به سخنان امروز حسن روحانی، درباره برنامه ریزی نامزد‌ها برای آینده کشور واکنش نشان داد.
او خطاب به روحانی گفت که یادمان هست، انتخابات‌های قبلی با فحش شروع شده، حالا این خیلی بد است که خودمان به دیگران بگوئیم بجای فحش برنامه بدهید!


+ 
28

- 
0
ارسال در 1400/2/30 ساعت 00:01 2021-5-20 00:01:17

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ملت خدا پرست انقلابی ایران اسلامی به کدام رئیس جمهور نیاز دارد؟
    ---
    در شرف برگزاری انتخابات سرنوشت ساز خرداد ماه جاری ریاست جمهوری شاید نهادهای رسمی ناظر بر حسن اجرای این انتخابات از دانستن توضیحات ضروری زیر بی نیاز نباشند:
    ملت خدا پرست انقلابی ایران اسلامی به رئیس جمهوری نیاز دارد که به حقوق ملت بعنوان صاحب اصلی سر زمین ؛ یعنی به حقوق ملت در کشور خود و به حقوق ملت بعنوان صاحب اصلی کشور در ثروتهای ملی عالمانه اقرار داشته باشد.
    این رئیس جمهور باید در تنظیم بودجه های ادواری کشور برای مدیریت بهینه ی تامین و تضمین همه ی نیازهای کشور و برای مدیریت بهینه ی تامین و تضمین ارزان و آسان نیازهای زندگی عزتمند و شرافتمندانه ی ملت که بحکم نقش کلیدی بی جایگزین خود ضامن وجود و بقا و دوام و سلامتی کشور ونظام است به تعیین سهم عادلانه ای برای این دو عامل اساسی بی جایگزین کشور از ایمان راسخ برخوردار باشد.
    این رئیس جمهور باید بتواند با اثبات امانت داری این مدیریتها را عالمانه و ضابطه مند و قانون مند به سر انجام مطلوب برساند.
    این رئیس جمهور حتما باید در طول مدت مدیریت خود بر سرنوشت کشور و ملت بتواند وفا داری خود را به اصول ارزشی الهی – انسانی قانون اساسی نظام کشور ، با تایید نهادهای نظارتی قانونی و با تکیه به علم و قانون مندی و ضابطه مندی و اصول امانت داری به اثبات برساند.
    سر انجام ؛ این رئیس جمهور باید تحمل پیامدهای کاستیهای عمدی مدیریت خود بر سرنوشت کشور و ملت را که در دوره ی ریاست او بر کشور با نادیده گرفتن قوانین و مقررات و اصول مدیرتی رخ می دهند بحکم قانون پذیرا باشد و بنحوی که قوانین و مقررات کشور تعیین می کنند تاوان این کاستیها را خود و مدیران کلیدی همکار او جبران نمایند.

  • سر در گمی حاکم بر جو انتخابات خرداد هراس آفرین است
    ---
    نا شناخته ترین آینده در حال حاضر در کشور ما ؛ آینده ی 4 سال دورانی است که مردم با بیم و هراس با یک رئیس جمهور ، ساخته و پرداخته ی چهار دهه گذشته ی آکنده از بی نظمی علم ستیز ، سپری خواهند کرد.
    با وضع بی نظمی علم ستیز مزمن رایج ؛ اگر ما خدا پرست خدا شناس و وفادار به کشور و مردم و نظام باشیم و با همت و همه ی توان ناچیز خود به یگانه ذات اقدس او با ایمان و عزم راسخ تزلزل ناپذیر صادقانه در هر انتخاباتی توکل کنیم شاید او به کمک ما برسد و مسائل بغرنج و پیچیده ی مدیریت کلان کشوری را در هر انتخابات کشوری با علم و حکمت و لطف بی کران خود برای ما با کم ترین زیان سامان دهی کند.