سخنان بسیار مهم استاد رائفی‌پور در مورد نحوه باحجاب‌کردن افراد بدحجاب و بی‌حجاب


برای سلامتی امام زمان (عج) و یرای سلامتی امام خامنه ای عزیز و شادی ارواح طیبه شهدا صلوات بفرستید.


+ 
43

- 
6

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • نادیده گرفتن نقش قرآن در دین داری به بی دینی می انجامد
    ---
    آن چه که نزد مسلمانان در باره ی قرآن از قرنها تاکنون ثابت بوده این است که این کتاب آسمانی قانون اساسی دین مبین اسلام است و این که احکام و اعتقادات شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی حاکم و ناظر بر هر حکم و اعتقاد غیر قرآنی است که بنام دین و مذهب به مسلمانان عرضه می گردد.
    بنا بر اصل فوق درستی و نادرستی هر حکم و اعتقاد غیر قرآنی که بنام دین و مذهب بنقل از معصوم به مسلمانان عرضه می گردد می باید با شناختهای محکم و مفصل رسا و گویا و سرشت نشین غیر قابل انکار فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی که در آیات سر تا سر قرآن پراکنده اند در ارتباط با هر یک از این شناختها بصورت موضوعی ارزیابی گردد.
    با ثبوت این اصل قرآنی در سر تا سر قرآن که وظیفه ی دینی پیامبر را به ابلاغ و آموزش و بیان احکام و اعتقادات وحی الهی منحصر می سازد ثابت می گردد که تعیین احکام و اعتقادات برای دین و مذهب تنها به یگانه ذات اقدس الهی که به تمام حقایق کلی و جزئی جهان آفرینش آگاه است منحصر می باشد و سوای این یگانه ذات اقدس ؛ هیچ آفریده ی عاقلی اعم از پیامبران و فرشتگان و دیگران ، که بحکم قرآن: «... وَمَا أُوتِيتُمْ مِنَ الْعِلْمِ إِلَّا قَلِيلًا » ﴿ آیه ۸۵ سوره اسراء ﴾ » به دانش اکتسابی ناچیز محدود است ، هیچ حق و اجازه ای ندارد که از جانب خود برای دین خدا هیج حکم و اعتقادی را ابتکار کند.
    مهم ترین و حیاتی ترین وظیفه ی هر دین شناسی است پیش از شروع به وظیفه ی خطیر آموزش و تبلیغ دین و مذهب و برای مصون ماندن از گرفتاری به گناه کبیره ی افزودن احکام و اعتقادات بشری ابتکاری به دین و مذهب ؛ خود را نخست به آگاه سازی به هر یک از شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری اصیل و حیانی قرآنی بصورت موضوعی مسلح سازد.
    نبود چنین آگاهی نزد دین شناس ؛ او و دیگران را به گمراهی و انحراف در آموختن و آموزش دین و مذهب و پیامدهای شوم دنیوی و تحمل پیامدهای اخروی ابدی و نابخشودنی این جهل توجیه ناپذیر دچار خواهد ساخت.
    دین شناس اگر به چنین جهلی گرفتار باشد بحکم قطعی الصدور و قطعی الدلاله ی قرآنی خداوند خودرا با ابتکار احکام و اعتقادات بنام دین و مذهب رقیب خدا ساخته و بی تردید در دنیا و در آخرت که هیچ فرصتی برای جبران نیست مشمول آثار ابدی هشدارهای شدید تحمل ناپذیر موجود در سر تا سر قرآن خواهد شد.
    آیات 103 تا 106 سوره کهف و آیه 65 سوره زمر علت دچار شدن بشر به آثار شوم گرفتاری به این جهل و به بی دینی و آثار آن را ، که در دنیا و در آخرت دامن گیر دین شناسان جاهل و غافل می شود ، آشکار می سازند.

  • در این لحظه در قسمت سبز عدد نه و دایره قرمز عدد دو ثبت شده. از این عزیزانی که دو بار منفی داده اند تقاضا دارم این بنده مخلوق خدای سبحان را ارشاد کنید که به چه نکته ای منفی داده اید؟
    بحث حجاب مثل صد ها مورد دیگر پیچید و با امور دیگر درهم تنیده است. از یک بعد این سخنران بحث رو باز کرده. حقیر تصمیم نداشتم نمره بدم یا بنویسم اما حرف ایشان روی این نگارنده تاثیر داشت. احتمالاً روی تعداد دیگری هم تاثیر خواهد داشت.


  • اگر من امکان داشت ملیاردها منفی میدادم ------------------------ملیارمنفی
    جوابت در احادیث پایین آمده است نحوه بر خورد امامان وپیامبران با منکر علنی مثل روزه خواری و....ولی این به اصطلاح استادها از پیامبر وامامان مهربان تر شدن

    دارن نیمه برهنمه با... میان تو خیابون دیگر تالختی ونابودی چیزی نمانده بعد این احمق های به اصطلاح استاد وآخوند از بوس ومحبت واتمام حجت سخن می گویند یک روز میاد که مثل .... پشیمان خواهید شد از این سخنان اما ان روز خیلی دیر است وپشیمانی سودی نخواهد داشت

  • عزیزم ، فرزندم : سلام
    غیرت شما را درک می کنم و بدلیل اعتقاد به تبادل اندیشه یکبار دیگر می نویسم. اگر چه در گذشته در بعضی موارد حدود ادب را رعایت نمی کردید و ان شاءالله در آینده این هم در جهت اصلاح بر طرف خواهد شد. ان شاءالله. بهر حال پشتکار و غیرت شما را انکار نمی کنم.
    در جنگهای قدیم وسائل متنوعی از ابزار جنگی استفاده می شد نیزه و شمشیر و گرز و تیر و کمان و. سنگ فلاب و فلاخن.. زیرا هر سلاحی در یک موقعیت خاص بکار می آید. در مورد پس رفت ظاهری و بخصوص اصولی با شما موافقم اما معتقدم که انسان عاقل و تربیت شده بخودش بد نمی کند. پس اگر هر کسی را بزبان خودش مورد خطاب قرار دهیم ، خیلی ها می شنوند و بعضی ها می پذیرند و نجات می یابند. چون همه ابوجهل نیستند و در جامعه تنوع سلیقه و فکر و تربیت و هوش ووو وجود دارد.
    برادرانه طلب عفو دارم و التماس دعای خیر
    یا حق

  • شیوه برخورد را از امان معصوم یاد بگیریم

    به تعدادی از این روایات که امام باقر سلام الله علیه فرموده اند میپردازیم:

    ۱.روزی مردی را که بدون داشتن عذر شرعی روزه خواری کرده بود به دیدار امام علی علیه اسلام آوردند

    امام علی علیه السلام به جهت اقتنام شمردن ماه مبارک رمضان به آن شخص سی و نه شلاق زد.

    ۲.روزی شخصی به نام نجاشی که از شاعران زمان امیرالمومنین(ع) بود

    را به دلیل اینکه در آشکارا شراب نوشیده بود نزد امام علی (ع) آوردند.

    امام علی(ع) دستور دادند که ابتدا به او صد ضربه شلاق زده و سپس آن را زندانی کنید

    در فردای آن روز او را از زندان بیرون آورده و به او هشتاد ضربه شلاق دیگر بزنید.

    نجاشی اعتراض کرد و گفت:

    به چه دلیل مرا به زندان برده و بعد از آن هم مرا شلاق زدید

    امام علی علیه السلام فرمودند:

    به دلیل اینکه در ماه مبارک رمضان به صورت آشکارا روزه خواری کردی و حرمت ماه میهمانی خدا را در هم شکستی. وهم چنین بی حجابی هم به این صورت منکر علنی

  • قَطَعَ ظَهري اثنانِ : عالِمٌ مُتَهَتِّكٌ ، و جاهِلٌ مُتَنَسِّكٌ ، هذا يَصُدُّ النّاسَ عَن عِلمِهِ بِتَهَتُّكِهِ ، و هذا يَصُدُّ النّاسَ عَن نُسُكِهِ بِجَهلِهِ

  • رسولُ اللّه ِ صلى الله عليه و آله :لُعِنَتِ المُرْجِئةُ على لِسانِ سَبعينَ نَبيّا ، الّذينَ يقولونَ : الإيمانُ قَولٌ بلا عملٍ .حديث
    پيامبر خدا صلى الله عليه و آله :مرجئه همانان كه دیدگاه تسامحی و...داشتند ، از زبان هفتاد پيامبر لعنت شده اند.

  • گروه تحریف کنندگان دین کمر مراشکستند شیوه برخورد را از امان معصوم یاد بگیریم

    به تعدادی از این روایات که امام باقر سلام الله علیه فرموده اند میپردازیم:

    ۱.روزی مردی را که بدون داشتن عذر شرعی روزه خواری کرده بود به دیدار امام علی علیه اسلام آوردند

    امام علی علیه السلام به جهت اقتنام شمردن ماه مبارک رمضان به آن شخص سی و نه شلاق زد.

    ۲.روزی شخصی به نام نجاشی که از شاعران زمان امیرالمومنین(ع) بود

    را به دلیل اینکه در آشکارا شراب نوشیده بود نزد امام علی (ع) آوردند.

    امام علی(ع) دستور دادند که ابتدا به او صد ضربه شلاق زده و سپس آن را زندانی کنید

    در فردای آن روز او را از زندان بیرون آورده و به او هشتاد ضربه شلاق دیگر بزنید.

    نجاشی اعتراض کرد و گفت:

    به چه دلیل مرا به زندان برده و بعد از آن هم مرا شلاق زدی تومرا زده کردی

    امام علی علیه السلام فرمودند:

    به دلیل اینکه در ماه مبارک رمضان به صورت آشکارا روزه خواری کردی و حرمت ماه میهمانی خدا را در هم شکستی. وهم چنین بی حجابی هم به این صورت منکر علنی

  • معنیش می شود اینکه اگر کسی از نظر شما پاک و دلسوز باشد کاری نمی کند که مردم ناراحت شوند!!
    پس این تعریف شما از دلسوزی و پاکی است! همان دموکراسی! همان رضایت مردم!

    اتفاقا کسی مثل علی دلسوز باشد مطلقا رحم نمی کند و منتظر رضایت مردم نمی شود. عین پدر و مادر دلسوزی که به زور کتک دست و پای بچه خود را می بندند و به او آمپول می زنند. حالا هر قدر هم آن بچه نادان بدش بیاید.
    تو خیال کرده ای کارهای پیغبران مورد رضایت مردم بود؟ آیا مردم از ابراهیم بری نشدند وقتی دیدند او همه مقدساتشان را شکسته است؟*

    اما اینکه مرتب از امثال شما می شنوم که می گویید خدا به موسی گفت "با ملایمت با فرعون سخن بگو شاید بخواهد بازگردد و توبه کند "
    اما شرمتان باد که نمی گویید این قول لین و مهربان فقط برای بار اول بود که فرعون برای نخستین بار در عمرش قرار بود با دعوت حق آشنا شود.
    اما بعدا که تکذیب کرد و ایمان نیاورد چه؟ باز هم قول لین در کار بود؟ یا زبان تبلیغ به زبان عذاب و مجازات تغییر کرد؟
    سوره اعراف آیه 133
    فارسلنا علیهم الطوفان و الجراد و القمل و الضفادع و الدم ایات مفصلات فاستکبروا و کانوا قوما مجرمین )


    ما هم با مردمی طرف هستیم که اتفاقا بهتر من و شما حلال و حرام و خوب و بد را می دانند. اما آکاهانه و عامدانه سراغ بدیها می روند و می گویند حالا مگر ما گناه کنیم مگر چه می شود؟ دقیقا یعنی اینکه می گویند اگر خدا راست می گفت باید بر سر ما عذاب نازل می کرد و حالا که نکرده پس ما به کار خود ادامه خواهیم داد!
    این مردم از فرعون بدترند.
    آیا تو خیال کرده ای فرعون شاخ و دم داشته است؟ فرعون هم انسانی بود مثل بقیه. این فرعون در وجود همه ما ها هست. وقتی در مقابل دستور خدا تفرعن و گردنکشی کنیم می شویم فرعون. آری. آن زن بی حجاب هم فرعون است. آن قاضی فاسد هم فرعون است. آن بانک رباخوار هم فرعون است، آن معلم فاسد و بی دین که سر کلاس به جای درس دادن بچه ها را علیه اسلام تحریک می کند هم فرعون است و و...**

    اما قبلا به همه حرفایت جواب دادم. گویا ندیدی و نخواندی.
    قبلا برایت نوشتم و توضیح دادم که ادعای تمام نشدن حجت توسط امثال تو کذب محض است. حجت کاملا تمام شده است و هیچ کس بهانه ای ندارد که بگوید آگاه نبودم و کسی نبود که به شبهاتم پاسخ بدهد. و تازه کدام شبهه؟؟ واقعا مگر استدلال لازم است که تا یک زن بی حجاب بفهمد یک روسری و لباس گشاد راحت تر از ساعتها آرایش و لباسهای تنگ و بدن نما است؟ درست مثل اینکه خیال کرده اید مثلا یک سیگاری و یا کرامی با استدلال دست از مصرف آن چیزها بر می دارد! حال آنکه چنین نیست. اینها خودشان بهتر به غلط بودن کارشان آگاه هستند اما چون برایشان لذت دارد ادامه می دهند.
    و جالب اینکه هیچ گاه توضیح دادن ارزش کمربند ایمنی و کلاه کاسکت و بیمه هم اثر نکرد مگر تا وقتی که پلیس با قاطعیت ایستاد و برخورد کرد. همین الان تا راننده چشم پلیس را دور ببیند کمربند را باز می کند با آنکه می داند برایش مفید است!
    اما چرا؟
    چون علم داشتن مساوی عقل داشتن نیست.

    پس خود را به آن راه زدن کافیست.
    بیایید صادقانه بگویید عرضه و شهامت اجرای دستورات اسلام را نداریم و می ترسیم از اینکه انگ داعشی و خشونت طلب و ضدیت با حقوق بشر را بخوریم. پس با این حرفها خودمان را ول می زنیم و خیال می کنیم که خدا را هم گول زده ایم!!




  • دارن نیمه برهنمه با... میان تو خیابون دیگر تالختی ونابودی چیزی نمانده بعد این احمق های به اصطلاح استاد وآخوند از بوس ومحبت واتمام حجت سخن می گویند یک روز میاد که مثل .... پشیمان خواهید شد از این سخنان اما ان روز خیلی دیر است وپشیمانی سودی نخواهد داشت .

  • امام کاظم‌(ع) وقتی بین یک کنیز و غلام حرف‌هائی رد و بدل شد، هر دو را مؤاخذه و آن غلام را اخراج کردند. روایات در این زمینه متعددند و اگر کسی بخواهد در حیات ائمه(ع) تتبع کند، بسیار عیان و روشن خواهد دید که ائمه(ع) روی این مسئله حساسیت داشتند، به این دلیل که زمینه مهمی برای فساد بود.

  • حضرت علی (ع): به کودکانتان چیز هایی بیاموزید که خداوند به آن چیزها سودشان می رساند تا مرجئه (منحرفان عقیدتی)با دیدگاهشان برآنان چیره نشوند.

    فرقه مرجئه: فرقه‌ای کلامی از مسلمانان بودند که اعتقاد داشتند نباید در مورد کافر یا مؤمن بودن کسی در این دنیا اظهار نظر کرد؛ بلکه می‌بایست تعيين وضعيت آن را تا قیامت به تأخير انداخت. تکفیر انسان مسلمان را به دلیل انجام گناه، زشت می‌شمردند و به مضمون آیه شانزده سوره توبه متوسل می‌شدند.کسی که در دل مؤ من به خدا باشد، هر چند با زبان اظهار کفر نماید یا در عملی بت بپرستد و یا طبق آیین یهود و نصارا رفتار کند، چون از دینا رود اهل بهشت خواهد بودامام صادق (ع ) فرمود:خداوند، قدریّه را لعنت کند، خداوند حروریّه (خوارج ) را از رحمت خود دور گرداند. خداوند مرجئه را لعنت کند، خدا مرجئه را لعنت کند.روای پرسید: قدریه و خوارج را هر کدام یک بار لعنت کردید و لی مرجئه را دو بارفرمود:به خاطر اینکه اینان می پندارند کشندگان ما مؤ من هستند. بدین جهت لباس های آنان تا روز قیامت آغشته به خون ماست.
    حدیث پیامبر درباره فرقه مرجئه:محمّد مصطفی(ص) بیان می‌فرمایند «لُعِنَتِ المُرْجِئةُ على لِسانِ سَبعینَ نَبیّا الّذینَ یقولونَ: الإیمانُ قَولٌ بلا عملٍ»، مرجئه، همانان که مى‌گویند: ایمان گفتار است بى‌کردار، از زبان هفتاد پیامبر لعنت شده‌اند.

  • میرالمومنین علی (ع) به مردم عراق (کوفه) اعتراض می‌کنند که شنیده‌ام زنان در بازارها دوشادوش مردان حرکت می‌کنند و شما هم غیرت نمی‌ورزید. امیرالمؤمنین(ع) نگران وضعیت زنان هستند که حجاب هم داشتند، ولی بی‌مبالاتی می‌‌کردند و دوشادوش مردان در جامعه حضور پیدا می‌کردند، بدون اینکه حریم نگه دارند. وای برزنان کنونی باسپورت و... بودند حضرت علی چه واکنشی نشان می داد

  • تحمیل احکام ثابت دین ؛ خدا پسندانه نیست
    ---
    با عنایت به اصل قرانی « لَا إِكْرَاهَ فِي الدِّينِ » که مقدمه ی آیه ۲۵۶ سوره بقره است خداوند با بیان آثار کلی خوب و بد رفتارها و گفتارهای حاکم بر زندگی بشر ، در قرآن هیچ حکمی را درباره ی این رفتارها و گفتارها به بشر تحمیل نکرده بلکه با آزاد گذاشتن بشر به او گوشزد کرده است که سهم مادی و معنوی خود را در آثار عینی هر رفتار و گفتاری که با خواست آزاد خود بر می گزیند ، چه خوب چه بد ، ناگزیر است در روز هر حسابی در دنیا و آخرت بپذیرد و دریافت و تحمل کند.
    قوانین وضعی بشر نیز بر شالوده این اصل قرآنی - عقلی سرشت نشین پایه ریزی شده اند.
    احکام و اعتقادات قرآنی دین بر پایه اصل قرآنی مذکور با بیان پشتوانه و فلسفه ی عقلی و سرشت نشینی که اثار گوناگون آنها از آن برخور دارند بی هیچ گونه تحمیل باید ابلاغ گردند و آموزش داده شوند.

  • رسول اکرم سلام الله:
    در اخرالزمان از میان امت من زنانی خواهند آمد که پوشش
    دارند اما برهنه اند و بر سرهایشان برآمدگی مانند کوهان شتر
    خراسانی وجود دارد پس آنان را لعنت کنید که ملعونند.

    رسول خدا - صلّی الله علیه و آله : زمانی که دیدید زنانی موهای سر خود را مثل برآمدگی پشت شتر نموده و در میان نامحرمان ظاهر می شوند، به آنها بگوئید که نمازشان قبول نیست.
    پیامبر اعظم صلی الله و علیه و آله : دو گروه از دوزخیان را دیدم که در این زمان هنوز نیامده اند ... زنانی که پوشیده ولی برهنه اند .... سرهایشان را مانند کوهان شتر برجسته می کنند، اینان به بهشت نمی روند و بوی بهشت را که از فاصله ای بسیار زیاد به مشام می رسد، استشمام نمی کنند.

  • شیوه برخورد را از امان معصوم یاد بگیریم

    به تعدادی از این روایات که امام باقر سلام الله علیه فرموده اند میپردازیم:

    ۱.روزی مردی را که بدون داشتن عذر شرعی روزه خواری کرده بود به دیدار امام علی علیه اسلام آوردند

    امام علی علیه السلام به جهت اقتنام شمردن ماه مبارک رمضان به آن شخص سی و نه شلاق زد.

    ۲.روزی شخصی به نام نجاشی که از شاعران زمان امیرالمومنین(ع) بود

    را به دلیل اینکه در آشکارا شراب نوشیده بود نزد امام علی (ع) آوردند.

    امام علی(ع) دستور دادند که ابتدا به او صد ضربه شلاق زده و سپس آن را زندانی کنید

    در فردای آن روز او را از زندان بیرون آورده و به او هشتاد ضربه شلاق دیگر بزنید.

    نجاشی اعتراض کرد و گفت:

    به چه دلیل مرا به زندان برده و بعد از آن هم مرا شلاق زدید

    امام علی علیه السلام فرمودند:

    به دلیل اینکه در ماه مبارک رمضان به صورت آشکارا روزه خواری کردی و حرمت ماه میهمانی خدا را در هم شکستی. وهم چنین بی حجابی هم به این صورت منکر علنی

  • آوردن حدیث و روایت بنام معصوم به آسانی خوردن نقل و نبات نیست!!!
    ---
    مثال آوردن از حدیث و روایت بنام معصوم چه آسان و فراوان است .
    اثبات درستی نسبت حدیث و روایت به معصوم با دلایل علمی قرآنی و عقلی چه دشوار و نایاب است .
    روی آوردن به احادیث و روایات بنام معصوم بی اثبات علمی همیشه ابزار دست جاعلان دین فروش بوده که غافلان از این حقیقت علمی ؛ مرتب در دام آن افتاده اند و خود را به گناه کبیره ی نابخشودنی بستن دروغ به خدا و پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت گرفتار کرده اند.

  • باز پیدات شد وهابی فحاش پیدات شد اینان همگی سند مشخصه تو نمیخواد ...مطابق میات نیست نخواهی پذفت اینان نحوه مجازات منکز