استاد خاتمی نژاد - ندبه های دلتنگی


جهت مشاهده نماهنگ های بیشتر به سایت www.asre-zohur.ir مراجعه نمایید.


+ 
5

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مبلغان دین و مذهب چه می کنند؟؟؟!!!
    ---
    مبلغان قرآن شناس پارسا باید از گرفتار شدن به گناه کبره ی نابخشودنی استفاده ابزاری از قران و از دین خدا و مذهب اهل بیت پیامبر شدیدا پرهیز کنند!!!
    کتمان هشدارهای فراوان قرآن در تبلیغ برای دین و مذهب و آموزش چگونگی دین داری و مذهب داری ؛ بی تردید بنفع دین فروشان مذهب فروش تمام می شود و مردم متدین نا آگاه را در منجلاب گمراهی با من در آوردیها و خرافات و جعلیات دین زدای ضد قرآن و عقل بی دفاع و بی هیچ گونه روشنگری رها می کند.
    چگونه دانشمند متدین می تواند جرئت کند بی پروا از پیامدهای شوم دنیوی و اخروی این گتمان ضد قرآن و عقل ؛ گناهان مخاطبان خود در کج روی و انحراف از دین و مذهب را بی هراس از خشم خانمان بر افکن خداوند به دوش بکشد.
    شواهد بسیار ثابت می کنند که کتمان قرآن ستیز و منطق گریز رایج ضد محکمات قرآن و عقل که در تبلیغ آمیخته با من در آوردیها و خرافات و جعلیات برای زندگی شخصی بندگان مقرب انجام می گیرد و میان سطوح مختلف مبلغان مذهب رایج است ؛ متاسفانه هیچ حیثیت و آبروی علمی قابل دفاعی برای مذهب اهل بیت مظلوم پیامبر در جهان اسلام باقی نگذاشته است.
    خدا پسندانه این است که مبلغان دین و مذهب با الهام گیری از روشنگریهای انسان ساز شناختهای محکم و مفصل فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی که تمام سوره های قرآن را فرا گرفته اند؛ برای مصون نگه داشتن دین داری و مذهب داری مردم از هرگونه انحراف و کج روی و از تباه شدن ، پیوسته به ترویج این شناختهای توحیدی سرشت نشین بپردازند.
    مبلغان دین و مذهب بایدهمیشه تلاش کنند رهنمودهای حیات بخش و سرنوشت ساز قرآن ؛ این تنها کتاب تحریف نشده ی هدایت آسمانی را که برای هدایت همه بشریت از جانب خداوند ارسال گردیده است محض رضای خدا از گوشه های انزوا و غفلت و از زندانی شدن در گوشه های تنگ خرافی بی بازده عزا و عروسی و فال گیری و ختم و شگون شناسی بیرون بیاورند.
    مبلغان دین و مذهب وظیفه دارند رهنمودهای سازنده ی رسا و گویای شناختهای قرآن را به میان توده های متدین مردم بیاورند و شخصیت پردازی غیر علمی بی بازده را به تبلیغ خدا پسندانه علمی روشنگریهای انسان ساز شناختهای قرآن تبدیل کنند.
    با تاکیدهای فراوان قرآن تعیین احکام و اعتقادات دین مبین اسلام و مذهب تشیع توحیدی علوی بحکم خداوند ؛ منحصر به قرآن است و بحکم خداوندهیچ آفریده ای را در این تعیین نیز هیچ سهم و حقی نیست.
    مهم ترین وظیفه ی دینی پیامبر (ص) و ائمه (ع) از اهل بیت مطهر آن حضرت و سایر بندگان مقرب و مراجع دین شناسی بحکم قرآن ؛ در آموزش و تبلیغ بی کاست و بی فزونی آین احکام و اعتقادات و در پاس داری از این احکام و اعتقادات در مقابل تحریفگریهای انواع شیادان دین و مذهب فروش و در مبارزه ی عالمانه ی بی امان علیه تحریف گریهای سایر دشمنان دین و مذهب از طاغوتان و مستکبران و صهیونیستها و مزدوران این دشمنان ؛ منحصر گردیده است.
    از این حقیقت نباید غفلت کرد که دین خدا با احکام و اعتقادات هدایت گر انسان ساز قرآن اصالتا برای شناساندن آثار عظمت جهان شمول بی مانند یگانه ذات اقدس خداوند در جهان آفرینش و برای شناسندن ویژگیهای منحصر به این یگانه ذات اقدس ارسال گردیده است.
    هیچ دستور الهی در قرآن برای تبلیغ شخصیت بندگان مقرب یا تزکیه ی (( مطلق )) این شخصیت که حقابق درونی آن توسط هیچ آفریده ای کاوش پذیر نیست بگونه ای که تمام ویژگیهای این شخصیت را فرا گیرد نیامده است .
    چنان که با اصول استدلال عقلی نیز نمی توان وجود چنین جایگاه تبلیغی را استنباط کرد و به اثبات رساند.
    با رجوع به تمامی آیات پیامبر شناسی قرآن و غور آگاهانه در این آیات و در نقدها و گوشزدهایی که خداوند در قرآن متوجه پیامبران خود نموده است حقیقت غفلت ناپذیر فوق برای هر عقل سلیمی آشکار می گردد.

  • راز پیروزی و شکست و موفقیت و ناکامی بشر در چیست؟
    ---
    منبع حقیقی تامین و تضمین همه ی نیازهای بنیادین زندگی بشر در همه عرصه های زندگی خداوند آفریدگار جهان هستی است .
    بشر با حس تجربی خود در یافته است دست رسی او به همه خیرها در زندگی خود بدون استفاده بهینه از انواع آفریده های موجود در جهان هستی ؛ این نیازها تامین و تضمین نمی شوند.
    بشر با کمک سرشت خود یقین پیدا کرده است رسیدن به این استفاده بهینه در حد ایدآل مطلوب و بی نقص تنها با دانش و توان فردی و اجتماعی ناچیز وناقص او امکان پذیر نیست.
    بشر در تلاش برای رسیدن به استفاده بهینه از انواع آفریده ها برای تامین و تضمین نیازهای زندگی فردی و اجتماعی خود با دانش و توان ناچیز و ناقص خود اگر مؤمن نباشد نقش خدا و کمک اورا نادیده می گیرد و با ریسک بدنبال شکار فرصتها می رود.
    بشر با عقل تحلیل گر خود در یافته است در عرصه ی آکنده از مجهول فرصتها هیچ تضمینی برای رسیدن او به موفقیت و پیروزی کامل وجود ندارد.
    خداوند با وحی خود به پیامبران به بشر گوشزد کرده است که بعلاوه ی تلاش پاک و مشروع بشر ؛ تنهاراه موفقیت و پیروزی برای تامین و تضمین نیازها در همه عرصه های زندگی توکل به علم و حکمت جهان شمول یگانه ذات اقدس او است که تنها منبع بی نقص تامین و تضمین همه نیازها در همه ی زمینه های زندگی است.
    اگر بشر به نقش بی جایگزین یگانه ذات اقدس خداوند در اداره ی بی نقص جهان آفرینش ایمان داشته باشد برای تامین سالم و مطلوب همه ی نیازهای فردی و اجتماعی خود با تلاش ؛ همیشه از علم و حکمت جهان شمول خداوند استمداد می طلبد و با تلاش بشری ناچیز خود تنها به خداوند که همه ی خیرهای جهان هستی را در اختیار خود دارد توکل می کند واز او استمداد می طلبد.
    أما اگر بشر به هر دلیلی این توکل و استمداد را نا دیده بگیرد و به آن بی تفاوت باشد و تنها به دانش و توان ناچیز ناقص خود مغرور شود همیشه در مشکلات تامین نیازهای خود با دشواریها رو به رو خواهد شد و هیچ تقلا و دست و پا زدنی اورا به موفقیت و پیروزی سالم مطلوب نخواهد رساند.
    بشر با دوری از خداوند و با نادیده گرفتن نقش بی بدیل یگانه ذات اقدس او اگر تنها به هوش و زرنگی ناقص و ناچیز خود تکیه کند و به این هوش و زرنگی مغرور شود همیشه تا پایان عمر با طوفان مشکلات روز افزون رو به رو خواهد بود و همیشه زندگی پر تلاطمی خواهد داشت و دیر یا زود در نهایت در این طوفان متلاطم غرق خواهد شد.

  • تنفر از روشنگریهای قرآنی و عقلی به شیطان پرستی می انجامد
    ---
    در میان دین داران اکثریت غافلی وجود دارد که هر گاه آن را دین شناسان قرآن شناس وفادار به دین قرآنی خداوند و وفا دار به مذهب توحیدی علوی برخاسته از شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی و از فرهنگ توحیدی نهج البلاغه ای علوی ؛ به انحرافها و کج رویهای دینی و مذهبی ضد محکمات قرآن و عقل یاد آوری می کنند ؛ غافل از این که این انحرافها و کج رویها ساخته و پرداخته ی ترفندها و نیرنگهای قشری از انواع کاسبان حرام خور شیاد دین فروش و مذهب فروش در حرفه های مختلف است ؛ این وفاداران را با انواع بهتانها و افتراها و تهمتها و با ظالمانه ترین شیوه های شیادی و با هدف بد نام کردن آنان و دور کردن اکثریت نا آگاه دین داران از این وفاداران با وارونه کردن معانی و مفاهیم شریف مودت و ولایت اهل بیت مظلوم پیامبر این وفاداران را آماج حملات ناجوانمردانه ی آکنده از دروغ قرار می دهند.
    قشر شیاد دین فروش و مذهب فروش با پنهان شدن در کسوت و مسلک حرفه های گونا گون مانند دین شناس و واعظ و و مداح و شاعر برای ترویج کاسبی حرام دین فروشی و مذهب فروشی بنفع چپاولگریها و جنایتهای دشمنان دین و مذهب از طاغوتان و صهیونیستها و مستکبران استعمار گر و برای اشباع آزهای دنیا پرستی خود ؛ خود را به پیاده نظام و سیاهی لشکر شیطان پلید تبدیل کرده با ترفندهای گوناگون و با انبوهی از من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با محکمات قرآن و عقل ؛ مردم نا آگاه پاک دل را از خدا پرستی قرآنی به سوی شیطان پرستی می کشانند و حاصل یک عمر دین داری و مذهب داری آنان را بحکم آیات 103 تا 106 سوره ی کهف و آیه ی 65 سوره زمر به تباهی و نابودی می سپارند و آنان را به عذاب شدید الهی ابدی نابخشودنی گرفتار می کنند.
    افسوس که پس از گذشت بیش از چهل سال از عمر پیروزی مبارک انقلاب اسلامی و ریخته شدن خونهای پاک صدها هزار شهید از عزیزترین فرزندان مؤمن ملت خدا پرست ایران ؛ هنوز دین و مذهب آموزی و تبلیغ دین و مذهب عرصه ی تاخت و تاز این شیادن است و این خائنان مزدور و عده ی اندکی از غافلان بی سواد که هیچ آگاهی به شناختهای فرهنگ الهی اصیل دین داری قرآنی و عقلی ندارند هنوز دین آموزی و تبلیغ دین و مذهب را بگونه ای ضد محکمات قرآن و عقل بی هیچ گونه قانون و ضوابط بازدارنده ی شرعی و عقلی و علمی در چنگالهای خود اسیر نگه داشته و بد ترین بدنامیها و نفرتها را برای دین خدا و مذهب توحیدی اهل بیت مظلوم پیامبر اسلام به بار می آورند و تمام فدا کاریها و ایثارهای این بندگان مقرب در راه دین توحیدی قرآن خداوند یکتا را نقش برآب می کنند.

  • جهل به چه چیز دین داری را تباه و نابود می کند؟
    ---
    اگر دین داری و مذهب داری بشر همراه با آگاهی به شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری وحی بی خدشه و تحریف نشده ی الهی که آخرین آن قرآن است انجام نگیرد بحکم آیات 103 تا 106 سوره کهف وآیه 65 سوره زمر دین داری و مذهب داری او بجز تباه شدن همه ی نیکیهای او و دچار شدن به عذاب ابدی الهی در قیامت هیچ بازده دیگری یرای او نخواهد داشت و نتیجه اخروی نادیده گرفتن این شناختها رفتن به دوزخ است.
    خداوند در شناختهای وحی خود حد و مرزها و بایدها و نبایدها و نویدها و هشدارهای خرد پذیر و غیر قابنل انکار و الزام آوری را بعنوان ملاک و معیارهای دین داری و مذهب داری خدا پسندانه به بشر با زبانی رسا و گویا و سرشت نشین بیان و ابلاغ کرده است.
    این ملاک و معیارها که دین و مذهب را از تحریف و کج روی مسون و محفوظ نگه می دارند می باید در شروع آموزش و تبلیغ دین و مذهب به دین داران گوشزد و ابلاغ شوند و بر ضرورت آگاهی همیشگی دین داران به این ملاک و معیارهای الهی دین داری و مذهب داری باید پیوسته تاکید شود.
    این ملاک و معیارهای و حیانی قرآنی حجتهای خداوند بر بشر اند و بی توجهی به این حجتها و نادیده گرفتن آنها در دین داری و مذهب داری ؛ حاصل یک عمر دین داری و مذهب داری بشر را تباه و نابود می کند.
    با وجودهمیشگی این حجتهای الهی در دست رس بشر هیچ عذری و بهانه ای برای گمراهی و کج روی و انحراف بشر در دین داری و مذهب داری در قیامت از او پذیرفته نمی شود و ناگزیر خواهد شد بازده عادلانه ی بی توجهی خود را که عذاب ابدی الهی است در آن روز حساب که هیچ فرصتی برای جبران نیست پذیرا شود.
    مهم ترین وظیفه و مسئولیت الهی پیامبر گونه و غفلت ناپذیر هر دین شناسی ابلاغ و آگاه سازی پیوسته این حجتها و تاکید بر ضرورت پایبندی و عمل به حجتها در دین داری و مذهب داری به مخاطبان خود است.
    سرانجام نادیده گرفتن این وظیفه و مسئولیت توسط دین شناس سهیم شدن او در گناهان کبیره انحراف و کج روی دین داران و سهیم شدن او در عذابهای اخروی نابخشودنی ابدی گمراهی دین داران است : « ... وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ » ﴿ آیه ۲۲۷ سوره شعرا ﴾.
    بزرگ ترین علت بی دینی و لامذهبی و کمراهیهای اکثریت بشر عدم آگاهی او به شناختهای سرشت نشین فرهنگ اصیل دین داری و مذهب داری وحی اصیل سعادت بخض و انسان سازالهی است.

  • اللهم عجل لولیک الفرج انشالله .صلوات.