کلیپ #کار_درست


حضور آیت الله اراکی پای صندوق رای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری و شورای شهر در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها. 28 خرداد 1400

آیت الله اراکی فرمودند:
خدا این توفیق را به ما عنایت فرمود که در انتخابات بزرگ 28 خرداد 1400 به همراه مردم، در جمع مردم، در جمع انسان‌هایی که با احساس تکلیف شرعی، احساس وظیفه ملی و احساس وظیفه عقلی، در کنار صندوق های رای حضور پیدا کنیم.
امیدواریم إن شاءالله این مشارکت بر مردم ما مبارک باشد و بهترین ها انتخاب شوند و دوره جدید دولت ما، دوره ای سرشار از موفقیت، تلاش و خدمت به مردم باشد.

ایشان در ادامه افزودند :
ما برای دولت آینده آرزوی توفیق داریم و امیدواریم رهنمود های مقام معظم رهبری مخصوصا رهنمودهای مربوط به گام دوم انقلاب را نصب العین خودشان قرار دهند و راه را برای تعالی ملت هموار سازند.


+ 
4

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • وظیفه نظام و قوای سگانه در قبال مسسببان ایجاد 8 سال اوضاع فلاکت بار برای ملت چیست؟
    ---
    8 سال تمام ؛ مسئولان پیشین مدیریت کشور و عوامل رسمی و غیر رسمی درونی آنان در همسویی با اهداف بر اندازانه ی دشمنان بیگانه علیه ملت و نظام اسلامی ایران بدترین و بی رحمانه ترین اقدامات اقتصادی و سیاسی و اجتماعی را برای به فلاکت بار ترین وضعیت معیشتی دچار کردن این ملت با نهایت گستاخی و استهزا و دور زدن قانون اساسی کشور آشکار و در نهان بی هیچگونه استیضاح و محاکمه و بدون هیچ مجازات جدی لازم انجام دادند.
    نظام و قوای سگانه کشور برای اثبات وفا داری خود به ولی نعمت خویش که ملت ایران اسلامی است و تا کنون صدها هزار شهید داده تا این نظام پیروز شود و مستقر گردد ، بحکم شرع و قانون و عرف عقلا موظف اند مسئولان درشت و ریز رسمی و غیر رسمی توطئه ی ایجاد 8 سال اوضاع فلاکت آفرین بر اندازانه ی خیانت بار را به استیظاح و محاکمه و مجازات عادلانه بتناسب جرائم و جنایتها و خیانتهایی که در این 8 سال مرتکب شده اند برسانند.
    مسئولان هر ارگان و هر نهاد یا هر شخصی در کشور که در منع یا تاخیر اقدام قانونی حکیمانه ی بموقع علیه عاملان ایجاد این اوضاع فلاکت بار 8 ساله با آگاهی و عمد و اصرار دخالت می کنند ؛ بی تردید باید در اجرای خواست ملت بحکم شرع و قانون در جنایتها و خیانتهای این عاملان سهیم شناخته شوند و باید متناسب با جرم خود در این زمینه به مجازات عادلانه شرعی و قانونی لازم برسند .

  • بر قراری نظام اسلامی در کشور ما چه بازده ای برای دین قرآنی خداوند داشته است؟؟؟!!!
    ---
    « اللَّهُ وَلِيُّ الَّذِينَ آمَنُوا يُخْرِجُهُمْ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَالَّذِينَ كَفَرُوا أَوْلِيَاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُمْ مِنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُولَئِكَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِيهَا خَالِدُونَ » ﴿ آیه ۲۵۷ سوره بقره﴾
    بیش از چهل سال از بر قراری نظام اسلامی در ایران با جان نثاری و شهادت صدها هزار از عزیز ترین فرزندان این مرز بوم در راه خدا می گذرد.
    بمانند دوران بعثت پیامبر اسلام و حاکم شدن دین خداوند در آن دوران لازمه ی نخست بر قراری این نظام در ایران و بپاس حرمت خون این شهیدان می بایست مبارزه ای عالمانه با بهره گیری از شناختها قرآنی و احکام عقلی علیه کج رویهایی که با نادیده گرفتن این شناختها دین داری و مذهب داری مردم را با عادتها و رسوم جاهلیت در تار و پود خود در نوردیده اند برای زدودن این عادتها و رسوم جاهلی در این چهل سال توسط مسئولان نظام با ایمان و صداقت و جدیت و همت و درک لازم شروع می گردید و ادامه می یافت .
    یک حساب سر انگشتی در باره بازده این چهل سال برای دین خدا که تنها پایه ی استوار این نظام باید باشد متاسفانه ثابت می کند بجز گسترش حاکمیت من در آوردیها و خرافات و جعلیات و افزایش خیل انواع کاسبان دین فروش سود جو و آلوده شدن روز افزون دین قرآنی خداوند و مذهب توحیدی اهل بیت پیامبر به آثار دوران جاهلیت پیش از بعثت ؛ چیزی که بتوان بعنوان خدمت به دین و مذهب به آن افتخار کرد یافت نمی شود.
    این وضعیت فاجعه بار که دین و مذهب را در خود در نوردیده است بی تردید بحکم قرآن برای مسئولان نظام و بیشتر مردم ، بجز شمار اندکی ، در دنیا و آخرت عاقبت خوشایندی نخواهد داشت و در قیامت سر انجام همه در آتش این عاقبت خواهند سوخت ، و فاجعه کرونا نشانه ای از این عاقبت است ؛ مگر مسئولان و مردم به خود آیند و بااعلان توبه و پشیمانی به درگاه خداوند مجددا به راه زندگی سالمی که قرآن برای آنان تعیین کرده است با ایمان صادق و جدیت باز گردند ؛ شاید بتوانند خود را از این فاجعه که خود با بی توجهی به رهنمودها و هشدارهای محکم و مفصل قرآن به بار آورده اند و از عاقبت شومی که در پی دارد ؛ با خواست و رضایت یگانه ذات اقدس خداوند توانای مطلق نجات بدهند.
    تجربیات تاریخ بشر ثابت می کنند که باید یقین داشت ؛ عافیت و سلامتی و گشایش و پیروزی و در نهایت بهشت بی ایثار و از خود گذشتگی و بی تحمل سختیها در راه خدا و بی توکل به ذات اقدس او و بی پشت کردن به زرق و برق دنیای چند روزه ی فانی به دست نمی آیند.
    به این رهنمود انسان ساز حیات بخش و سعادت آفرین الهی قرآن گوش و دل و جان یسپاریم: « اعْلَمُوا أَنَّمَا الْحَيَاةُ الدُّنْيَا لَعِبٌ وَلَهْوٌ وَزِينَةٌ وَتَفَاخُرٌ بَيْنَكُمْ وَتَكَاثُرٌ فِي الْأَمْوَالِ وَالْأَوْلَادِ كَمَثَلِ غَيْثٍ أَعْجَبَ الْكُفَّارَ نَبَاتُهُ ثُمَّ يَهِيجُ فَتَرَاهُ مُصْفَرًّا ثُمَّ يَكُونُ حُطَامًا وَفِي الْآخِرَةِ عَذَابٌ شَدِيدٌ وَمَغْفِرَةٌ مِنَ اللَّهِ وَرِضْوَانٌ وَمَا الْحَيَاةُ الدُّنْيَا إِلَّا مَتَاعُ الْغُرُورِ » ﴿ آیه ۲۰ سوره حدید﴾ .

  • مسئولان دولت و نظام در مقابل ترویج خرافات دین زدا در رسانه ها چه وظیفه ای دارند؟؟؟!!!
    ---
    آیا شایسته است در سایه نظام اسلامی که بنام اسلام و قرآن و اهل بیت مظلوم پیامبر با فدا کاری صدها هزار شهید از عزیز ترین فرزندان ملت خدا پرست ایران به پیروزی رسیده است ؛ روشنگریهای قرآنی و انتقاد سازنده و مثبت و روشنگر از رفتارهای دین زدای من در آوردی و خرافاتی که با سکوت مراجع دین شناسی بنام دین و مذهب نزد مردم رواج یافته اند و دین و مذهب و نظام اسلامی را بدنام می کنند در پایگاه های رسانه ای که بنام رسانه ی همگانی مجوز رسمی گرفته اند مانند بولتن نیوز و پایگاه های رسانه ای الف و تابناک و صدا و سیما و مهر و ایسنا و تسنیم و ایرنا و فارس تحریم و حذف شوند و مسئولان دولت و نظام در مقابل شکوه ها و گلایه های قانونی بحق نویسندگان از خود نسبت به این رسانه ها که حقایق حیاتی زندگی مردم را نیست و نابود می کنند هیچ عکس العمل باز دارنده ای از خود نشان ندهند؟؟؟!!!
    چرا و با چه دلیل شرعی و قانونی علمی دفاع روشنگرانه قرآنی و عقلی از دین و مذهب و قرآن که مردم را به سره و ناسره ی اعتقادات منسوب به دین و مذهب آگاه می سازند در سایه نظام اسلامی نباید نزد مسئولان طرف داری داشته باشند؟؟؟!!!