بعضی از غیرمذهبی‌ها از ما مدعیان، بیشتر امام حسین(ع) را دوست دارند!


انتخابات و امام حسین(ع) در کلام امام خمینی


+ 
38

- 
5

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • دوست داشتن خدا پسندانه ی بندگان مقرب چگونه باید باشد؟
    ---
    دوست داشتن امام حسین (ع) و سایر بندگان مقرب اگر در تأسی و پیروی از اهداف والای شخص محبوب تجلی نیابد محض منفعت طلبی تخیلی است که از پنداشتهای بی پایه و غیر قابل اثبات من در آوردیهای تخیلی رایج نزد مردم سرچشمه می گیرد.
    دوست داشتن تهی ار تأسی و پیروی ؛ از درک وارونه ی رایج مردم از دین و مذهب نشأت می گیرد.
    این گونه دوستی ؛ کالایی است که کاسبان حرام خور دین فروشی آن را پیوسته با داستانهای تخیلی متضاد با اعتقادهای قرآنی برای سرکیسه کردن مردم ناآگاه ترویج می کنند.
    دین فروشان از خدا بی خبر با ترویج کالاهای تقلبی کاسبی من در آوردی پرور و خرافه گستر خود به آفت و مایه ی بدنامی دین خدا و مذهب توحیدی اهل بیت مظلوم پیامبر تبدیل شده اند.
    این دین فروشان دغل باز شیاد با سرمایه گذاریهای دشمنان دین و مذهب ازصهیونیستها و مستکبران و با هدف منفور ساختن دین و مذهب به ترویج کالاهای کاسبی حرام خود از من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل می پردازند و بحکم آیات قرآنی 103 تا 106 سوره کهف و آیه 65 سوره زمر حاصل یک عمر دین داری و مذهب داری مردم پاک دل نا آگاه را نابود و تباه می کنند .
    این دین فروشان با اصرار بر پنهان کردن شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری خدا پسندانه از مردم و با دسیسه چینی دشمنان بیگانه ؛ مذبوحانه تلاش می کنند هیچ أثر مثبت و سازنده ای از دین انسان ساز و اتحاد آفرین قرآنی خداوند و از مذهب توحبدی اهل بیت پیامبر در جوامع مسلمان باقی نماند.
    دین فروشان و دشمنان بیگانه ی دین مذهب ؛ می خواهند برای ادامه چپاولگریهای خود و چیره شدن بر سرنوشت مسلمانان و چپاول ثروتهای جهان اسلام ؛ مسلمانان را با ترویج تفرقه افکنی و فتنه بر انگیزی و راه اندازی کشتار و ویرانگری همیشبه به جان هم بیاندازند و برای هموار ساختن راه پیاده کردن اهداف پلید شیطانی خود همیشه عقب ماندگی را در جهان اسلام و در جوامع مسلمان تثبیت و ترسیخ کنند.

  • چرا این سخنان امام خمینی (ره) را صدا وسیمای پفکی ،چیپسی قبل از انتخابات از رادیو وتلویزیون پخش نمیکند مگر امام خمینی (ره) چند سال پیش بوده که یادشان رفته است ان زمان رسانه نبود حرف امامان را رها کرده وعمل نمیکردندوای به حال ما سخنان امام در صحیفه شان موجود فیلم موجود یادمان میرود پس نباید خوارج و کوفیان ودیگران را سرزنش کرد که چرا امام حسین (ع)را کشتند انها هم امت ومردم بودند تاریخ تکرار میشود ولی باید مواظب بود که داریم چه کار میکنیم . برای سلامتی وظهور امام زمان (عج) صلوات .

  • ss 00/4/3 ساعت 00:05

    خوب این رو هم بدونید که خیلی از بی حجاب ها واقعا نمی دونن که کارشون چقدر گناه داره و حق الناس به گردنشونه

  • چرا. خوب هم می دانند. اگر جز این بود چرا اینهمه بر آرایش و عشوه و دلبری و لباسهای تن نما و.. اصرار دارند؟

  • یک رای آوردن مگر چقدر ارزش دارد آقای پناهیان؟
    تو که همتی را روسفید کردی با این حرفها.

    منطق شما عین منطق پولس و مسیحی ها شده. بگو عیسی را دوست داری تا به رستگاری برسی! حالا برو هر غلطی می خواهی بکن! عیسی فدای گناهان تو شده!!

    آیا امام حسین فدای گناه بی حجابان شده؟ خیر. امام حسین شهید شده تا جلوی گناه در جامعه را بگیرد.

  • جناب پناهیان خودت فهمیدی چی گفتی . نفهمیدی . چرا اینقدر آسمون و ریسمون میبافید تا بد حجابی رو توجیه کنین . از خدا بترسید و توبه کنین . بد حجابی و بی حجابی گناه مستمر است و عذاب خدا را در پی دارد . بد حجاب جامعه را به کثافت می‌کشد . فکر میکنی مردم مومن بچه اند که بتونی فریبشون بدی . بدون شک زن بد حجاب هم خدا را می‌خواهد و هم ازشیطان تبعیت می‌کند وبدون شک وارد جهنم می‌شود و گناه تو که توجیه میکنی آنها را از گناه آنها بیشتر است . از خدا بترسید و آخرت خود را به دنیای بی ارزش نفروشید .