توصیه رحیم پور ازغدی برای برخورد منصفانه با تمام دولت ها


توصیه استاد رحیم پور ازغدی برای برخورد منصفانه با تمام دولت ها...


+ 
14

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • آخه چجوری میشه از دشمنی های هدفمند دست نشاندگان و بردگان سیاسی در این ملک که در قامت دولت و .. آسیب ها و صدمات جبران ناپذیر وارد کرده اند و در دعواهای زرگری سیاسی عمر نسل های مستعد و پاک رو سوزانده اند چشم پوشید و به طرز فجیعی احمقانه به توازن منصفانه از خدمت و صدمت وارد اوهام شد؟!

    ببینم جناب محسن! جنابعالی احیانا با نمایش این قسم سخنرانی ها از جناب پور ازغدی قصد وادار کردن مخاطبان ایشان به ریزش از طرفداریشان را نداری؟

  • چگونه باید از تخلفات دولتی جلو گیری کرد؟
    ---
    اگر با دولتها در زمینه انواع تخلفات زیان بار با ضابطه مندی و قانون مندی در یک چهار چوب سازمان یافته ی علمی و قانونی همیشگی برخورد نشود روز به روز آشوب و بی بند و باری در کشور در مبان دولتیان و بتبع در میان مردم رواج بیشتر پیدا می کند و افزایش می یابد و هرج و مرج را بجای نظم حاکم می سازد.
    ضروری است برای جلوگیری و به حد اقل رساندن تخلفات آشوب زای دولتها ؛ قوانین مصوبی بعنوان شرح وظایف و بایدها و نبایدهای رفتارهای میریت دولتی وجود داشته باشند تا دولتها بتوانند مسیر درست حرکت مدیریت کشوری را بر پایه های استوار امانت داری و عدالت محوری و سازماندهی علمی بی نیاز به اجتهادهای شخصی و گروهی تشخیص دهند و پای خود را فراتر از گلیم خویش دراز نکنند و زیانهای گوناگون جبران ناپذیری را به کشور و ملت تحمیل ننمایند ، و هر از گاهی به توصیه های موردی فراموش شدنی نیاز نداشته باشند .
    حتما این وظیفه قوه مقننه ی کشور است که چهار چوب قانونی رفتار مدیریتی دولت را تدوین و تصویب و ابلاغ نماید.