کی گفته بی حجابا بدن؟!!


در میان اعضای خانواده، اقوام، دوستان و همکارانم ...
هستند کسانی که اهل گناهان بزرگ و ظواهر عجیب و غریب‌اَند!

نگاهم را ،
و نحوه‌ی برخوردم را با آنان، چگونه تنظیم کنم؟


+ 
32

- 
36
ارسال در 1400/4/14 ساعت 10:57 2021-7-5 10:57:30
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • با عرض سلام خدمت بزرگواران
    از امام و رهبری در هر زمانی عقب افتادن و یا پیشی گرفتن مساوی است با همفکری با خوارج و دواعش هر زمان. لطفا این نکات را رعایت کنیم:
    1- به هیچ عنوان سخنان رهبری را تفسیر به رای خویش نکنیم.
    2-مقتضیات زمان ومکان ائمه و رهبران انقلاب را با یکدیگر مقایسه نکنیم.
    3- مصداق سخنان رهبری را در زمان های خاص مثل راهپیمایی و غیره درباره حجاب و یا هر چیز دیگری به همه زمان ها و کل جامعه اسلامی تعمیم ندهیم.
    4- اگر رهبر انقلاب را نائب بر حق و بلافصل امام زمان (ع) می دانیم، با عقل ناقص خود سخنان ایشان را سنجش نکنیم.
    5- در پایان تقاضا دارم، اهمّ و مهم را بشناسیم که اهمّ جذب حداکثری است در مقابله با جذب دشمنان، تعجیل در فرج صاحب الامر و حفظ این انقلاب و نظام اسلامی است که از اوجب واجبات است و با همه کم و کاستی های آن تا زمان ظهور بهتر از آن نخواهد بود و نخواهد آمد؛ و مهم فرهنگ سازی، امر به معروف و نهی از منکر، و مقابله موردی با بی حجابی و منکرات دیگر. پس اهم را بر امر مهم ترجیح داده و بیهوده سخنان دیگران را زیر سوال نبریم.

  • دریوری محض به این میگن.
    این کلیپ تقطیع و تحریف اصل و معنی فرمایشات آقاست+مطالب من درآوردی بی پایه و اساس.
    1-آقا فرمودن "بعض" از اینها ایشون گفتن همشون!
    2-این فرمایش آقا در جمع طلبه ها بود.
    3-آقا اصلا نگفتن اشکال نداره. فرمودن عیب گاهی در ظاهر هست و گاهی در باطن افراد.
    در ضمن فرمایش آقا از نراندن اینجور افراد نراندنشون به صرف انحرافات ظاهریشون بود و اگر بشه به نحو صحیح و خدا پسندانه ارتقای معرفتشون بود.

  • آقای شجاعی میگن امام با مشروب خور برخورد نکرد سلمنا ، تنها امام می‌تواند مصلحت اسلام را بشناسد نه ما، پس ما نمی‌توانیم برخورد نکنیم یا....... ، در ثانی آنقدر سخنان ۱۰ سال پیش رهبری را پخش نکنید ، به جای جبران کوتاهی های خودمان از رهبری مایع میگذاریم،
    بزرگترین گناه کوچک شمردن گناه است حتی شمایی که میگی یک تارمو حالا........

  • امام صادق عليه السلام فرمودند:
    فَسادُ الظاهِرِ مِن فَسادِ الباطِنِ ، و مَن أصلَحَ سَرِيرَتَهُ أصلَحَ اللّه ُ عَلانِيَتَهُ··· و أعظَمُ الفَسادِ أن يَرضَى العَبدُ بِالغَفلَةِ عنِ اللّه ِ تعالى ، و هذا الفَسادُ يَتَوَلَّدُ مِن طُولِ الأمَلِ و الحِرصِ و الكِبرِ ، كما أخبَرَ اللّه ُ تعالى في قِصَّةِ قارونَ في قولِهِ: «وَ لا تَبْغِ الفَسادَ في الأَرْضِ إِنَّ اللّه َ لا يُحِبُّ المُفْسِدِينَ» .حديثو كانَت هذه الخِصالُ مِن صُنعِ قارونَ و اعتِقادِهِ ، و أصلُها مِن حُبِّ الدنيا
    فساد ظاهر ، ناشى از فساد باطن است و هر كه درون خود را درست كند ، خداوند ظاهر او را درست گرداند . . . بزرگترين تباهى آن است كه آدمى به غفلت، از خداوند متعال خرسند باشد ؛ اين تباهى زاييده آرزوى دراز و آزمندى و كبر است، چنان كه خداوند متعال در داستان قارون از اين نكته خبر داده است ، آن جا كه مى فرمايد : «و خواهان تباهى در روى زمين مباش كه خداوند تبهكاران را دوست ندارد» . اين خصلتها، كار قارون و باور او بود و همگى در دنيا دوستى ريشه دارد .

  • سلام.واقعا هی سرکیسه رو اینقدر باز نکنید! قرار شد،شخص خودش رو برای خدا اصلاح کنه! نه اینکه اتفاق برعکس بی افته! کلی حریم و حرمت شکسته بشه! تا یک نفر بخواد بیاد یا نیاد! مگه خدا چندین بار به پیامبر تذکر نداد! که ای پیامبر ما نمی خواهیم به زور کسی بیاد! ما گوششون رو سنگین کردیم که اصلا سمت کار خوبی نیان و درک نکن!(بابت گناهان که داشتن)،چرا که یک معجزه است، و یک نوع انتخاب از سمت خدا به سمت بنده اش! که به سمت خیر خوبی بیاد! که در نتیجه شخص با عشق و علاقه در سمت خدا حرکت کنه! نه اینکه از اولش سنگین بیاد ! هی بخواد منت بزاره به مسلمان و حتا خدا .. که من نمی خواستم بیام شما گفتید و ..! (و سربار همه بشه) اصلا فایده ندارم!. بله بعضی انسان واقعا حق بهشون نرسیده! فریب خوردن حقیقت درست بیان بشه بر میگردن. اما عده زیادی هم هستن،که مال ثروت و داری و گناهان که باعث شده بر اون سمت! ..! صحبت امام خمینی در رابطه با حجاب موجوده. خود ایشون بود که محکم وایسادن و حجاب قانونی رو مطرح کردن !.
    استثناء در مراسم ها و یا ورود به مسجد (که شخص مورد بسیار خاص و نادره و ..) رو میشه یه کارش کرد . اما اینکه عادت و عرف بشه، مطمعا پشت برنامه هست! و هدف ضربه زدن به دینه و مسخره کردن دینه.
    چطوری که دوتا دنیا پرست،همدیگر رو بسیار دوست دارن! (به قول خودشون زوج عاشق) 100 کیلو خودشون رو تمیز میکن و ارایش میکن و بهترین و جذابت ترین لباس ها رو میخرن و ..!
    اما وقتی به عشق حقیقی یعنی خدا میرسن. نمی دون چطور باید لباس بپوشن؟! اونم در کشوری که از بچگی با حجاب و روحانی و .. اشنا بودن..
    واقعا کسانی که دارن بی حجابی رو به اسم روشنفکری دین رواج میدن! باید به همین افراد شک کرد،که نمونه از نفوذی هستن .. شاید به مانند مشایی! .. کم هم نیستن در عرصه دینی که بدون تابلو به اسلام انقلابی! و جریان ضد امریکایی و .. حرکت به نفع امریکا و .. میکنن.

  • واقعا شما دست اندرکاران روشنگری با خودتون چند چند هستید ؟؟ تا دیروز کلیپ های حاج آقای وفسی را در مذمت مصاحبه با زنان بی حجاب و فواحش در ایام انتخابات و لزوم برخورد با بد حجاب ها میگذاشتید ولی امروز افتادیدی در دامن امثال آقای شجاعی ! واقعا کدوم وری هستید شماها؟

  • بنویس سرباز اسلام نه میهن

  • این محسنه مانیستیم

  • ناظر 00/4/14 ساعت 11:37

    عجب توجیهات بامزه و خنده داری برای توجیه فساد و بی بندو باری و بد حجابی . فساد بد جوری تو فکر و عمل ما نفوذ کرده که حتی گناه علنی را هم توجیه میکنیم . با این حساب دزدان و قاتل ها هم خوبند اشکال دارند ولی خوبیهایی هم دارند . مگر آنهایی که صحرای کربلا را درست کردند خوبیهایی نداشتند و یاابن ملجم هیچ خوبی نداشت . چرا داشتند . اما همه و همه آنهایی که امروز از بد حجابی و هر گناه دیگری دفاع می‌کنند در یک چیز مشترکند و آن خوردن مال حرامه و مال حرام انسان را از راه خدا دور می‌کند و البته فعل حرام هم همچنین . بنا بر این آنهایی که از بد حجابی و هر گناه دیگری دفاع می‌کنند شک نکنند که مال حرام خورده اند و یا فعل حرام انجام می‌دهند و یا کلا دین درستی ندارند ولی ادعای دینداریشان زیاد است و تظاهر می‌کنند .