اعتراف جنجالی و عجیب روحانی معروف اهل سنت


سخنان جنجالی روحانی اهل سنت درمورد حضرت علی (ع)

من کنت مولاه فعلی مولاه


+ 
43

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • خطاب به مردمی که بجای پیروی از قرآن خود را با خرد ستیزی اسیر خرافات کرده اند
    ---
    «إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ يَهْدِي لِلَّتِي هِيَ أَقْوَمُ وَيُبَشِّرُ الْمُؤْمِنِينَ الَّذِينَ يَعْمَلُونَ الصَّالِحَاتِ أَنَّ لَهُمْ أَجْرًا كَبِيرًا » ﴿ آیه ۹ سوره إسراء ﴾
    دوستان!!! نهاد مستحکم و شکست ناپذیر دین خرد پذیر خداوند که سنگ بنای تزلزل ناپذیر آن شناختهای محکم و مفصل انکار ناپذیر قرآن اند هیچ زمینه ای را برای بازیچه قرار دادن دین و مذهب به روی تخیلات و من در آوردیها و خرافات و جعلیات خرد ستیز بشر فراهم نکرده است.
    شیادان حرفه ای گوناگون دین فروش و مذهب فروش در چهره های فریبنده و با پیروی از ترفندهایی که شیطان پلید پیوسته به ذهن آنان القا می کند و با کمک دشمنان بیگانه دین و مذهب برای بدنام کردن دین قرآنی خداوند و مذهب توحیدی تشیع نهج البلاغه ای علوی همیشه مذبوحانه تلاش می کنند توده های متدین را به دام خرافات خود خود بکشانند و در این دام شیطانی اسیر نگه دارند.
    دشمنان دین و مذهب و شیادان دین فروش و مذهب فروش ؛ اسلام ناب الهی و مذهب توحیدی اهل بیت پیامبر را برای خوشنودی شیطان خناس و برای ترویج کاسبی حرام دین فروشی و مذهب فروشی خود به ملغمه ای آکنده از من در آوردیها و خرافات و جعلیات گمراه کننده کفر آمیز تخیلی غیر قابل اثبات تبدیل کرده اند تا ارزشهای الهی را در چشمان مردم جهان بازیچه و مسخره جلوه بدهند.
    هدف پلیداساسی این دشمنان و شیادان با حذف جاذبه های توحیدی قرآنی خرد گرای دین مذهب این است که نگذارند برای دین قرآنی خدا و مذهب توحیدی اهل بیت پیامبر جاذبه و حیثیتی خرد پذیر باقی بماند تا بتوانند مانع گرایش مردم به ارزشهای انسان ساز و ظلم ستیز دین و مذهب بشوند.
    ولایت مداری اهل بیت پیامبر (ع) تبعیت از قرآن خداوند است و ترویج انبوه خرافات و من در آوردیها و جعلیات کفر آمیز دین زدا باسم دین و مذهب نیست .

  • هرکه بدنبال حق باشد ، حق را خواهد یافت.
    دست مولا علی (ع) بهمراه همه حق طلبان و عدالت خواهان.

  • انشاء الله خدا شما را با حضرت علی (ع) محشور نماید .صلوات.

  • شخصیت دینی و اخلاقی بندگان مقرب مستقل از خدا نیست
    ---
    دین و اخلاق همه ی پیامبران و امامان و بندگان نیکوکار خدا پرست مقرب از وحی اصیل الهی به پیامبران که آخرین آن قرآن کریم است سر چشمه گرفته و بنا به تاکیدهای قرآن هرگز از شخصیت مستقل آنان بر نخاسته است.
    رفتار و گفتار و پندار دینی و اخلاقی پیامبران و امامان و بندگان نیکو کار خدا پرست بازتاب راستین بی خدشه ایست از آن چه در این وحی به آنان رسیده و نمونه برجسته از وفا داری این مقربان به دین الهی است .
    این بندگان مقرب یگانه خداوند جهان هستی ؛ همگی بعنوان بشر که دانش و توان آنان ناچیز در قرآن توصیف گردیده اند ؛ اگر وحی الهی نبود به این مرتبه از تکامل در دین و در اخلاق نمی رسیدند.
    در این آیات قرآنی ؛ عالمانه دقت و تدبر کنید : « وَكَذَلِكَ أَوْحَيْنَا إِلَيْكَ رُوحًا مِنْ أَمْرِنَا مَا كُنْتَ تَدْرِي مَا الْكِتَابُ وَلَا الْإِيمَانُ وَلَكِنْ جَعَلْنَاهُ نُورًا نَهْدِي بِهِ مَنْ نَشَاءُ مِنْ عِبَادِنَا وَإِنَّكَ لَتَهْدِي إِلَى صِرَاطٍ مُسْتَقِيمٍ . صِرَاطِ اللَّهِ الَّذِي لَهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الْأَرْضِ أَلَا إِلَى اللَّهِ تَصِيرُ الْأُمُورُ » ﴿ آیات ۵۲ و ۵۳ سوره شوری ﴾ ، و همچنان : « قُلْ لَوْ شَاءَ اللَّهُ مَا تَلَوْتُهُ عَلَيْكُمْ وَلَا أَدْرَاكُمْ بِهِ فَقَدْ لَبِثْتُ فِيكُمْ عُمُرًا مِنْ قَبْلِهِ أَفَلَا تَعْقِلُونَ » ﴿ آیه ۱۶ سوره یونس ﴾
    اگر این وحی در نتیجه ی لطف الهی به پیامبرا ن نمی رسید همه بشر در ظلمات نادانی دست و پا می زد.
    ساختن شخصیت مستقل برای پیامبران و امامان و اولیای نیکو کار خدا پرست ؛ جدای از خدا و تبلیغ برای این شخصیت بگونه ای که دیانت و اخلاق این شخصیت را مستقل از خدا جلوه دهد راه گمراهی و انحراف به سوی دو گانه پرستی و چند گانه پرستی را به روی اکثریت نا آگاه بشر فراخ باز می کند.
    این گونه شخصیت پردازی غلط برای بندگان مقرب همان گونه که رایج است زمینه ی ظهور و رواج من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل و زمینه ی سوء استفاده های کلان دشمنان دین و شیادان دین فروش را از دین و زمینه ی شیطانی فریب متدینان را فراهم می سازد و اصالت الهی دین خدا را نابود می کند.

  • این اعتراف هرگز جنجالی و استثنا و بی سابقه نیست و نزد بسیاری از علمای این طایفه در طول تاریخ اسللام نمونه های فراوانی دارد .
    از ابتدای تاریخ نویسی مسلمانان تا کنون می توان این نمونه ها را در کتب تاریخ فریقین یافت .