تجمع محدود در یکی از خیابان‌های تهران


پیش از ظهر امروز تعدادی از کسبه دو پاساژ علاء الدین و چارسو در اعتراض به مشکلات ناشی از قطع برق در مقابل این دو پاساژ تجمع کردند


+ 
7

- 
16

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • منتظر با روحانی تا 1400 هستند

  • کاش این کاسبان حبیب خدا برای قطع برق در بیمارستان ها یا مدارس تظاهرات می کردند. چقدر خود خواه شده ایم.

  • سلام.فرهنگ لیبرالی دیگه،و البته دوام هم نداره! چرا که جامعه که نخواد به سمت خدا و دین حرکت کنه،حتما نابود خواهد شد در صورت توبه و عدم بازگشت.

  • خفه شو آلبانی نشین مگر مدارس بازاست که نباید برقش را قطع کرد کدام بیمارستان برقش قطع شده است؟؟؟

  • با سلام عرض می شود که نه آلبانی نشین هستم و نه خفه می شوم.
    این هشت سال حتی کل نظام را بخطر انداخته. نگاه کنید به شرایط سیستان و بلوچستان و این روز ها خوزستان ... کاش حزب الهی ها برای مشکلات راه حل ارائه می دادند بجای درگیری با هموطنان.
    برای مثال می توان امکان تولید آب را در بین متخصصین دانشگاه ها مطرح کرد تا در این باره بیاندیشند و راه حل ارائه دهند.
    ظاهراً اگر آبهای خلیج همیشه فارس را به سرزمین های خشک منتقل کنیم و دریاچه های مصنوعی بسازیم و آب تبخیر شده و موجب رطوبت هوا و گاهش گرد و غبار شده و ار سوی دیگر با نفوذ آب به طبقات زیرین تصفیه شده منابع آب های زیر زمینی را پر خواهد کرد.
    اگر نفت و گاز از سیبری به آلمان و فرانسه منتقل می شود ، آب خلیج همیشه فارس را هم می توان با ایجاد کانالهای سوئز مانند منتقل کرد.
    تا متخصصین چه بگویند.
    بدور از طعنه از اظهار نظر شما ممنونم.

  • با سلام. ممنون از نظر ارزشمند شما کاربر عزیز "عبید دنیا"

  • سخنان این عبیددنیا را تایید کرد وتشکر کرد یک نمونه از نفوذی های .وشیاطینی که زیر عکس قایم شده است وقصد فتنه گری دارد مراقب این شیطان باشید #فرقه مرجئه

    نمونه یک شیطان البانی نشین برای نابودی حجاب و....


  • برادر عزیز چرا اینقدر ای کاش و افسوس می خوری، شما می گویی که ای کاش مسولین ما مسلمان بودند و یک مسول مسلمان پیدا می شد که جلوی این گران‌فروشی و بی عدالتی و نامردی ای که در حق ملت ایران دارد اتفاق می افتد رو می گرفت، اما باید خدمتتان عرض کنم که یک تعداد زیادی از مردم کشور ما مسول مسلمان و برقرار کننده ی عدالت و عادل و رانت نخور و خدمتگزار را نمی خواهند، اون ها آزادی به معنای اینکه در خیابان هر کاری دلشان خواست بکنند و هیچ کس هم نباشد که به کارشان کاری داشته باشد لختی و...را می خواهند، و به همین دلیل هم بود که در انتخاب دو دوره ی قبلی رفتند و به حسن روحانی رای دادند و نتیجه اش این شد که اقتصاد کشور ما بیافتد به دست یک مشت افراد از خدا بی خبر لیبرال که مدارک دکترای اقتصادی شأن را در دانشگاه های آمریکا و انگلیس و امثالهم گرفتند و پای درس افرادی نشستند که ربا گرفتن و یا نگرفتن برایشان هیچ موضوع مهمی و مطلب دارای اهمیتی نبود، و فقط به روشی که از آن ها یاد گرفته بودند، پول در آوردن حالا به هر شکلی که امکان پذیر است برایشان اهمیت داشت و آمدند و این روش ها را در کشور ما پیاده کردند و با بی رحمی تمام فقط به فکر پول درآوردن و افزایش سرمایه خود و گروه وابسته به خود بودند، بله این است روش و شیوه ی سرمایه داری که الان در کشور ما دارد اجرا می شود، و روش سرمایه داری یعنی بی رحمی، یعنی به تنها چیزی که باید به آن فکر کنی، پول درآوردن و هی هر روز بیشترش کردن است، و حالا شما از یک چنین افرادی و با چنین افکاری رحم و مروت و اسلام و دین را می خواهی، و این بلایی است که خودمان به سر خودمان آورده آیم و نمی شود که هم خدا را بخواهیم و هم خرما را

  • با اهداء سلام و تبریک عید سعید غدیر خدمت شما ( 00/5/5 ساعت 21:44 ) و همفکرانی که این بنده حقیر خدای سبحان را لایق پاسخ دانستند.
    در هیچ دوره ای به آقای روحانی رای ندادم چون ایشان را نمی شناختم. این روز ها معتقدم که خسارات ایشان در حد اقتصاد و نا شایسته سالاری ، ربا ... نیست بلکه باز هم اساسی تر از این حرفاست.
    در نمونه ای که برای مسلمانان بیادگار مانده ، ما مسلمین مقاومت کردیم در مقابل تحریم و سختی حتی گرسنگی و آن مسلمانان به شکم خود سنگ می بستند اما فرهنگ و دین خود را حفظ کردند و سرفراز و پیروز از آن امتحان بیرون آمدند.
    اگر در جامعه ما گرانفروشی هست یا اجحاف ، بی عدالتی ، بی حجابی ، کم کاری و زیاده خواهی ، مصرف گرائی ، تجمل گرائی ، خویِ اشرافیت ، فساد الخ همه زمینه فرهنگی و دینی دارد. ما همه از دولت اسلامی مان گرفته تا متخصصین اقتصاد و مردم همه ارز بی ارزش دشمن را مرتبا " متذکر " می شویم و قیمت آنرا ملاک زندگی خود می دانیم ! در کجای این تفکر و سبک زندگی آگاهی دینی / دین آگاهی دیده می شود؟
    بهتر می دانید که در روز های انقلاب و جنگ با صدام چه ایثار ها که تقدیم نشد. عزیزی را می شناسم از کشور ترکیه که در آن هشت سال در کنار ما جنگید و شیمیائی شد و هنوز از آن زخم رنج می کشد اما ا ایثار خود راضی و حتی سربلند است . برادر دیگری از عراق که حتی ... بحمدالله هنوز سالم است. یا حججی در جهاد با داعش ،که الحمدالله لبخندش در راه قتلگاه از نظرم محو نمی شود و به او غبطه میخورم و مرتباً دعا می کنم که منهم لیاقت آن مقام را داشته باشم .... آن فرهنگ در این روز ها تبدیل شده به ژن برتر و برادر فاضل و فریدون و جهانگیر ... و مهدی هاشمی و خواهرش.
    دین را دریابیم همه چیز درست می شود.

  • کسی هم نگفت به روحانی دادی وفرقی بین روحانی واونی که بش رای دادی اصول گرایان وجودندارد فرهنگ برباد نرفت فرهنگ رابر باد دادید واگردر جامعه ما گرانفروشی هست یا اجحاف ، بی عدالتی ، بی حجابی ، کم کاری و زیاده خواهی ، مصرف گرائی ، تجمل گرائی ، خویِ اشرافیت ، فساد الخ همه زمینه فرهنگی و دینی داردخصوصا اصول گراهای مثلا انقلابی ومومن دلیل اصلی هستید بله تعجب نکن مثلا همین بی حجابی که گفتی دلیل اصلیش امثال شماها باتفکرات مرجئه بودید وحجاب زمانی نابودشد کهدرپاسخ به مومنین واقعی برای چاردونه رای گفتیدشما تندرو وخشکید وگفتید آن دخترک بی حجاب دختر من است یا شعر شیخا من ان چه مینمایم هستم تو ان چه مینمایی هستی و گفتید دلش پاک است واویک عیب ظاهر دارد اماشما مومنین واقعی هزاران عیب درون دارید دقیقا دلیل گسترش مفاسدی که بالا گفتی عقاید مرجئه امثال توست مُرجِئه (به عربی: المرجئة) یا مرجئیان، فرقه‌ای کلامی از مسلمانان بودند که اعتقاد داشتند نباید در مورد کافر یا مؤمن بودن کسی در این دنیا اظهار نظر کرد؛ بلکه می‌بایست تعيين وضعيت آن را تا قیامت به تأخير انداخت یاشاید توبه کند وازباحجاب ها شود.اینان به علت داشتن عقاید تسامح‌جویانه، زمینهٔ تداوم و گسترش مفاسد مثل بی حجابی وشراب وربا و گرانفروشی هست یا اجحاف ، بی عدالتی ، بی حجابی ، کم کاری و زیاده خواهی ، مصرف گرائی ، تجمل گرائی ، خویِ اشرافیت.... را فراهم کردند.هيچ گناه کبيره اي انسان را از دايره ايمان خارج نمي کند و قضاوت در مورد ايمان افرادبی حجاب مثلا را بايد تا قيامت به تاخير انداخت. در مقابل، سکولاريسم نيز مکتب فکري و سياسي اي است که به نحو جدي در قرن هفدهم ميلادي ظهور و بروز پيدا کرد.

  • .......چقدر خود خواه شده ایم