حاج محمود کریمی | بیعت کردم با تو روزی که


مولودی و سرود خوانی ویژه عید غدیر


+ 
5

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اکثریت مذهبیون مدعی دین داری به ارزش دین و مذهب آگاه نیستند
    ---
    اکثریت مذهبیون مدعی دین داری ؛ دین و مذهب را با تحقیق و تفحص علمی قرآنی وعقلی نیاموخته اند.
    بنا به روشنگریهای غیر قابل انکار خداوند در قرآن کریم این اکثریت تنها با تقلید از نیاکان و از عادتهای رایج آبا و اجدادی و عوام الناس و از گفتارهای غیر قابل اثبات روضه خوانان و شاعران و مداحان و مدعیان دین شناسی که به شناختهای فرهنگ الهی اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی نا آگاهند و یا بنا به هدفهای مرموزی این شناختها را در آموزش و تبلیغ دین و مذهب نادیده می گیرند ؛ بدون تحقیق و تفحص و پرس و جوی لازم علمی بی توجه به عواقب شوم دنیوی و اخروی چنین تقلیدی بویژه در زمینه ی اعتقادات منسوب به دین و مذهب ؛ دین داری و مذهب داری می کنند.
    این اکثریت یک عمر با این رویه ی دین زدای غلط متضاد با رهنمودهای قرآن و متضاد با احکام عقل دین داری و مذهب داری خود را سپری می کنند .
    این اکثریت غافل اند از این که چنین دین داری و مذهب داری بحکم آیات قرآنی 103 تا 106 سوره کهف نزد خداوند حساب گر حساب رس پشیزی ارزش ندارد و آنان را با حکم خداوند به بزرگ ترین زیان و عذاب نابخشودنی ابدی الهی دچار خواهد ساخت .
    این اکثریت غافل اند که این رویه ی سر تا سر غلط راه شیطان برا ی نابود کردن آثار نیک دین داری و مذهب داری آنان را با نفوذ دادن انبوه من در آوردیها و خرافات و جعلیات ساخته و پرداخته ذهن بشر فراخ باز می گذارد.
    این اکثریت با خو گرفت به رویه تقلید بویژه در زمینه اعتقادات منسوب به دین و مذهب از هرگونه انتقاد و روشنگری قرآنی وعقلی که از این رویه غلط می شود باتعصبهای بر خاسته از جهل خود بی تفاوت و سر سری می گذرد و به این روشنگریها که دین داری اورا از نابودی نجات می دهند هیچ بها و ارزش و اعتباری نمی دهد.
    طرز تفکر این اکثریت و رویه غلط آن در دین داری و مذهب داری و بی تفاوتی آن نسبت به روشنگریهای قرانی و عقلی ثابت می کنند که آن در حقیقت هیچ ارزش معنوی و مادی حیاتی و سرنوشت ساز قابل اثباتی برای دین داری و مذهب داری خود و برای دین و مذهب نمی شناسد .
    دین داری و مذهب داری این اکثریت محض یک عادت یا اعتیاد فاقد پشتوانه ی عقلی و قرآنی است .
    این اکثریت یک عمر دین داری و مذهب داری خود را قربانی پوچ گراییهای جهل و غفلت خود و قربانی پوچ گراییهای جهل هم نوعان غافل خود می کند.

  • خطاب به مردمی که بجای پیروی از قرآن خود را با خرد ستیزی اسیر خرافات کرده اند
    ---
    «إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ يَهْدِي لِلَّتِي هِيَ أَقْوَمُ وَيُبَشِّرُ الْمُؤْمِنِينَ الَّذِينَ يَعْمَلُونَ الصَّالِحَاتِ أَنَّ لَهُمْ أَجْرًا كَبِيرًا » ﴿ آیه ۹ سوره إسراء ﴾
    دوستان!!! نهاد مستحکم و شکست ناپذیر دین خرد پذیر خداوند که سنگ بنای تزلزل ناپذیر آن شناختهای محکم و مفصل انکار ناپذیر قرآن اند هیچ زمینه ای را برای بازیچه قرار دادن دین و مذهب به روی تخیلات و من در آوردیها و خرافات و جعلیات خرد ستیز بشر فراهم نکرده است.
    شیادان حرفه ای گوناگون دین فروش و مذهب فروش در چهره های فریبنده و با پیروی از ترفندهایی که شیطان پلید پیوسته به ذهن آنان القا می کند و با کمک دشمنان بیگانه دین و مذهب برای بدنام کردن دین قرآنی خداوند و مذهب توحیدی تشیع نهج البلاغه ای علوی همیشه مذبوحانه تلاش می کنند توده های متدین را به دام خرافات خود خود بکشانند و در این دام شیطانی اسیر نگه دارند.
    دشمنان دین و مذهب و شیادان دین فروش و مذهب فروش ؛ اسلام ناب الهی و مذهب توحیدی اهل بیت پیامبر را برای خوشنودی شیطان خناس و برای ترویج کاسبی حرام دین فروشی و مذهب فروشی خود به ملغمه ای آکنده از من در آوردیها و خرافات و جعلیات گمراه کننده کفر آمیز تخیلی غیر قابل اثبات تبدیل کرده اند تا ارزشهای الهی را در چشمان مردم جهان بازیچه و مسخره جلوه بدهند.
    هدف پلیداساسی این دشمنان و شیادان با حذف جاذبه های توحیدی قرآنی خرد گرای دین و مذهب این است که نگذارند برای دین قرآنی خدا و مذهب توحیدی اهل بیت پیامبر جاذبه و حیثیتی خرد پذیر باقی بماند تا بتوانند مانع گرایش مردم به ارزشهای انسان ساز و ظلم ستیز دین و مذهب بشوند.