عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • با سلام.
    گویا منطبق با پیش بینی منطقی بنده حقیر، این ماجرای ترورهای بیولوژیک علیه نسلهای ایرانی مسلسل است!

    منطبق با آشکار سازی طغیان غلبه ی قارچ سیاه mucor mycosis در همیاری با ویروس CoV-19 که منتج به مرگ و میر افراد جوان و تحت درمان با درمانگرهای استروئیدی و در حالت خوشبینانه آن، تخلیه چشمان ایشان جهت ممانعت از رشد قارچ در پیشروی به بافت های مغزی نخاعی (توسط شجاعت پزشکان هندی) شده؛
    تاسف هرچه بیشتر امروز ما را متوجه ی دئاثت محض و حماقت های ناشی از غفلت های پی در پی از جهت کوتاهی در:
    -"اِعمال قرنطینه ی مرزها از حیث بیماری شناسی و آلودگی های مختلف"
    - "عدم شناخت صحیح و تمرکز بر پیش یابی حیل دشمنان در پلن های متعدد و پیوسته ی پاندمیک سازی حملات تروریستی در قالب بیولوژیکال تروریسم"
    - تشکیل بسیج منسجم در هم افزایی علمی جهت هم پوشانی علوم زیستی و کاربردی آنها اعم از بهداشت غذای جمعی، سلامت فردی مسافران و قرنطینه مرزی کشور از حیث ورود و خروج هر آنچه موجود است مشتمل بر انسان، کالا و دیگر جانداران در تمامی سلسله های معروف علمی در باب پیشگیری و نیز دارو در باب درمان،

    کرده است.

    بروز طغیان قارچ سیاه که در پی اثر داروهای کنترلگر بیماری کرونا بر بدن بیماران به ویژه بیماران خاص عارض گشته از یکسو، و از سوی دیگر ناتوانی استعمال واکسن (با نظر به ریسک عوارض ناشناخته در طول زمان) برای برخی از بیماران خاص تحت درمانگرهای سرکوب کننده ی سیستم ایمنی از سوی دیگر، بار روانی سختی را جهت بقاء ایشان تحمیل نموده.

    به موازات این ناهنجارهای بخش سلامت، اِعمال زور از جانب وزارت بهداشت جهت تزریق واکسن کرونا با ترفند ناشاسیت گره زدن این امر به امور زندگی روزمره و وجوب آنها مثل صدور مجوز به تنوع مهمی از خدماتِ در زمره حقوق شهروندی، به مفهوم راندن اهانتبار این بیماران و آسیب دیدگان قشر حساس از حیث سلامت به انزوای کشنده تا حذف تدریجی فیزیکی ایشان است!

    خبر حمله دشمن در قالب آلوده سازی ویال های واکسن در ژاپن هم جای بسی تامل دارد...
    در جایی که منبع تولید واکسن ASTRAZENEKA پس از اثبات مرگبار بودنش از اروپا به کره جنوبی تغییر رسانه ای می یابد و در کشور من ایران برای مادران باردار و شیرده توصیه میشود!!!!!!!!!!

    نمیدانم... شاید تقلیل جمعیت انسانی که از عمده اهداف پروژه کووید ۱۹ بوده به مزاق ناخودی هدی داخل هم خوش آمده است...
    امروز قریب به ۶۷۰ نفر دیگر از هموطنانم جان باختند...

    یا رب سببی ساز که "یار"م به "سلامت"
    باز آید و برهاندم از بند ملامت!

    اللّهم عجل لولیک الفرج

  • معلومه کاملا بی اطلاع از همه چیزه، آب دهان بفرستید برامون؟ داخل بزاق هیچ دی ان ای از صاحبش نیست مگر اینکه درون دهانش زخم باز داشته باشه و خونریزی کنه. حالا من نمیگم این خارجی ها خیلی خیرخواه و ناناز اند. ولی دروغ دروغه. این بابا پول میگیره تا چیزی که شما دوست دارید بهتون خوراک بده مثل علف به بزی که هیچ وقت آدم نمیشه.

  • جناب شنونده!
    مسئله نمونه برداری از بزاق دهان صرفا نمونه گیری از ژنوم انسانی نبوده که البته به یقین نمیتوان حکم ناتوانی این امر از این طریق را صادر کرد... ولی بزاق دهان یک عامل فنوتایپیک هست که فاکتورهای آنزیمی، پروتئینی و محصولات واکنش های بازدارندگی سیستم ایمنی هر فرد بر حسب تغذیه و واکنش های بایوی عدیده ای رو در خودش داره... همچنین مجموعه میکروارگانیسم های احتمالی فعال یا غیرفعال مهاجم و مضر یا غیرمضر و حتی شاید مفید با درنظر گرفتن ساختار و نقش هر یک جهت طراحی ساختار بیولوژیک معاند در قالب سلاح های بیوترور در منظر دشمن امری منطقی و کاربردی است.
    پس توهین شما در قالب کامنتت نابخشودنی است.

  • سلام.

    اینها و بدتر از این ها در جریان تولید و تاثیره.

    در باب آگاهی هم بد نیست معترف بشید که آگاهی قشر حاکم بر ملت و آنانکه واجد قدرتند بر حسب زمان در نسبت با اقشار عموم جامعه در کفایت مطلق است!

    یعنی در مثل، آگاهی بنده ی رعیت زاده و هیچکاره در "زمان رصد و دیدبانی امنیتی حوزه ی سلامت" بر آغاز وقوع فجایعی چون سوء استفاده از پاندمی ذیل ماجرای بیوترورها چندان موثر نیست.
    و این مهم بر عهده حاکمان جامعه و مدعیان، همیشگی است که:
    اولا آگاه و ثانیاً پیوسته مترصد تصمیم سازی های دشمن باشند.

    ازیرا که تنها نقطه ی موثر در ممانعت از بروز و اعمال این دست حملات، نقطه انطباق زمان تصمیم سازی دشمن با زمان اِعمال انسداد قطعی بر عملکرد اوست...
    در غیر این صورت با دئاثت محض حاکمیت مواجه هستیم و بس.
    دیگر گلایه از دشمن کمال بی انصافیست¡¡¡¡¡¡¡¡ کار دشمن دشمنی است.. ذات شیطان شیطنت..

    منطبق بر رعایت حکم حضرت قرآن در آیه ۱۴۱ سوره نساء، آن زمان که مغروق غفلت، دروازه ی ورود بر روی دلربای شیاطین انفسی و آفاقی میگشایید محکوم میشوید بر محرومیت از نجات الهی...
    پس مادامی که مشغول غفلتید و ذره ای از وجدان انسانی-الهی خویشتان را آزرده ی حقیقت نمیخواهید، آغوش بر تباهی گشوده اید و نشخوار چیستی و چگونگی آنچه جاری زیستتان شده دردی را دوا نخواهد کرد¡

    امروز هم اگر به جای دورریز کردن تتمه بودجه اقتصاد فلج کشور در تولید فرمولاسیون های بی اثر یا خوشبینانه کم اثر واکسن بر آنچه نمود کرده، انرژی انسانی، زمان و پول را صرف ارتقاء دانش ریشه دار در تاریخ بومی ایران کنید و موفق به حصول علم بیولوژی در قواره ای بر مبنای الوهیت انسان شوید (نه آنچه صرفا حیوانیت انسانی و متکی بر توهمات داروینی است) شاید که دسترسی بر درمانگرهای موثر در خوان گسترده ی طبیعت میسر شود و جان آدمی مصون!

    لذا جرات گفتار در گوش عوام چه تاثیری دارد در جاییکه زمان و انسان هر دو با هم از دست رفته؟
    اذعان به شکست هم که میسور نباشد چندان مهم نیست.. که جولان دشمنان و برندگان پیداست..

  • جرآت نداریم از کرونا و پشت پرده آن صحبت کنیم؛
    چرا؟⁉️
    چراکه جهل امروز بیسوادی یا ناتوانی درخواندن و نوشتن نیست؛
    بلکه جهل امروز،اصرار بر دانسته های غلط و باطل است؛‼️
    ✅که مخصوصاً بعداز رنسانس در اروپا ،تحت عنوان علوم انسانی و علوم تجربی تئوری پردازی و اجرائی شده و درتمام دانشگاه های جهان تدریس می شود

  • مثل کارتون فوتبالیست ها یک هفته تمام توپ رو هوا بود تا قسمت بعدی دوبله بشه بره رو آنتن. وقتی که همه چیز معلوم شد اون وقت میاد تعریف میکنه میگه اینا بود همون حرفهایی که نمی تونستم بگم.

  • کاری به گفته شدن یا مسکوت ماندن وقایع هم که نداشته باشیم، یک نکته عیانه و اون اینه که

    "مافیا" یعنی "مجموعه ای از خائنین دست نشانده ی دشمنان و نفوذی بر سیستم ها که هر یک واجد مجموعه ای از غایت رذائل آموخته و یا بار آمده باشند"
    حال این تعریف را بر حوزه بهداشت و سلامت در دوایر متعدد مربوطه چون غذا ودارو با اثرگذاری بر فرد، جامعه و یا نسل ها منطبق کنید...

    وقتی مافیا در حوزه سلامت واجد "قدرت" باشه، یعنی چکمه دشمن روی شاهرگته...
    هم خطر بیخ گوشِته ... هم مرگ جلو چشمته!!!

    حالا برو ببین رائفی چی گفته..