عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • پیام مهربانانه الهی قرآنی که می باید به کوش همه ی جهانیان برسد
    ---
    خداوند جهان هستی با نویدهایی مهربانانه با هدف سالم سازی زندگی بشر می فرماید: « وَلَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرَى آمَنُوا وَاتَّقَوْا لَفَتَحْنَا عَلَيْهِمْ بَرَكَاتٍ مِنَ السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ ... » ﴿ آیه ۹۶ سوره أعراف ﴾ ، و نیز در همین راستا می فرماید: « وَلَوْ أَنَّهُمْ أَقَامُوا التَّوْرَاةَ وَالْإِنْجِيلَ وَمَا أُنْزِلَ إِلَيْهِمْ مِنْ رَبِّهِمْ لَأَكَلُوا مِنْ فَوْقِهِمْ وَمِنْ تَحْتِ أَرْجُلِهِمْ... » ﴿ آیه ۶۶ سوره مائده ﴾ .
    هنگامی که مصیبت از داست دادن عزیزان ایرانی خود را در نتیجه وبای جهان شمول کرونا با غم و اندوه یاد می کنیم مردم جهان را که در أثر وا گرفتن از این وبا ازدست می روند نیز یاد کنیم.
    بایدبرای ملت خویش و همه ملل جهان به درگاه خداوند مهربان جهان هستی که سرنوشت این جهان را در اختیار دارداستغفار کنیم وبرای همه از یگانه مهربان ترین ذات اقدس او هدایت و بهروزی آرزوکنیم.
    باید به این مهربان ترین ذات توانای مطلق جهان که همه ی خلایق را آفریده است و روزی عنایت می فرماید التماس کنیم که همه را با لطف و کرم خود ببخشد و از گزند همه ی وباها و بلایا و آفتها در پناه نفوذ ناپذیر خویش در أمان و به دور از هر آسیبی سالم و مصون محفوظ نگه دارد .
    باید همیشه با روی آوردن به درگاه خداوند ملتمسانه دعا کنیم همه ی جنگها و خون ریزیها و ویراگریها و آوره سازیها و ستمها را ، با هدایت بشر به حقایق سعادت بخش زندگی ؛ به صلح و صفا و آرامش و مودت و هم زیستی مسالمت آمیز مبدل سازد.
    بشر باید به هدف الهی و سر انجام وجود خود روی این کره خاکی با پیروی از وحی اصیل الهی ارسال شده به پیامبران آگاه شود و برای تحقق این هدف والا به خواستهای خداوند در این زندگی جامه ی عمل بپوشاند.
    یادمان نرود که خداوند مهربان توانای مطلق در قرآن کریم با شرط فراهم شدن ایمان و پرهیز از گناهان کبیره ی خانمان بر افکن وعده ی تحقق پذیر مبدل ساختن سختیهای زندگی به آسایش و رفاه و آرامش و برخورداری از نعمتهای آسمان و زمین اگر شرط مذکور توسط بشر تحقق یابد و فراهم گردد به بشر داده است و بی شک توان وفا به این وعده ی حق را در اختیار دارد.
    سعدی بزرگ می گوید:
    بنی‌آدم در آفرینش از یک گوهرند
    چو عضوی به‌ درد آورَد روزگار
    دگر عضوها را نمانَد قرار