وظیفه مهم مردم در تشکیل دولت اسلامی که تاکنون نشنیده‌اید


آیا فقط پای صندوق رای رفتن کافیست؟
عبارت کلیدی #امام_خامنه‌ای در مراسم تنفیذ چه بود؟

حتما ببینید و نشر بدید


+ 
33

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بر قراری نظام اسلامی در کشور ما چه بازده ای برای دین قرآنی خداوند داشته است؟؟؟!!!
    ---
    « اللَّهُ وَلِيُّ الَّذِينَ آمَنُوا يُخْرِجُهُمْ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَالَّذِينَ كَفَرُوا أَوْلِيَاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُمْ مِنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُولَئِكَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِيهَا خَالِدُونَ » ﴿ آیه ۲۵۷ سوره بقره﴾
    بیش از چهل سال از بر قراری نظام اسلامی در ایران با جان نثاری و شهادت صدها هزار از عزیز ترین فرزندان این مرز بوم در راه خدا می گذرد.
    بمانند دوران بعثت پیامبر اسلام و حاکم شدن دین خداوند در آن دوران لازمه ی نخست بر قراری این نظام در ایران و بپاس حرمت خون این شهیدان می بایست مبارزه ای عالمانه با بهره گیری از شناختها قرآنی و احکام عقلی علیه کج رویهایی که با نادیده گرفتن این شناختها دین داری و مذهب داری مردم را با عادتها و رسوم جاهلیت در تار و پود خود در نوردیده اند برای زدودن این عادتها و رسوم جاهلی در این چهل سال توسط مسئولان نظام با ایمان و صداقت و جدیت و همت و درک لازم شروع می گردید و ادامه می یافت .
    یک حساب سر انگشتی در باره بازده این چهل سال برای دین خدا که تنها پایه ی استوار این نظام باید باشد متاسفانه ثابت می کند بجز گسترش حاکمیت من در آوردیها و خرافات و جعلیات و افزایش خیل انواع کاسبان دین فروش سود جو و آلوده شدن روز افزون دین قرآنی خداوند و مذهب توحیدی اهل بیت پیامبر به آثار دوران جاهلیت پیش از بعثت ؛ چیزی که بتوان بعنوان خدمت به دین و مذهب به آن افتخار کرد یافت نمی شود.
    این وضعیت فاجعه بار که دین و مذهب را در خود در نوردیده است بی تردید بحکم قرآن برای مسئولان نظام و بیشتر مردم ، بجز شمار اندکی ، در دنیا و آخرت عاقبت خوشایندی نخواهد داشت و در قیامت سر انجام همه در آتش این عاقبت خواهند سوخت ، و فاجعه کرونا نشانه ای از این عاقبت است ؛ مگر مسئولان و مردم به خود آیند و بااعلان توبه و پشیمانی به درگاه خداوند مجددا به راه زندگی سالمی که قرآن برای آنان تعیین کرده است با ایمان صادق و جدیت باز گردند ؛ شاید بتوانند خود را از این فاجعه که خود با بی توجهی به رهنمودها و هشدارهای محکم و مفصل قرآن به بار آورده اند و از عاقبت شومی که در پی دارد ؛ با خواست و رضایت یگانه ذات اقدس خداوند توانای مطلق نجات بدهند.
    تجربیات تاریخ بشر ثابت می کنند که باید یقین داشت ؛ عافیت و سلامتی و گشایش و پیروزی و در نهایت بهشت بی ایثار و از خود گذشتگی و بی تحمل سختیها در راه خدا و بی توکل به ذات اقدس او و بی پشت کردن به زرق و برق دنیای چند روزه ی فانی به دست نمی آیند.
    به این رهنمود انسان ساز حیات بخش و سعادت آفرین الهی قرآن گوش و دل و جان یسپاریم: « اعْلَمُوا أَنَّمَا الْحَيَاةُ الدُّنْيَا لَعِبٌ وَلَهْوٌ وَزِينَةٌ وَتَفَاخُرٌ بَيْنَكُمْ وَتَكَاثُرٌ فِي الْأَمْوَالِ وَالْأَوْلَادِ كَمَثَلِ غَيْثٍ أَعْجَبَ الْكُفَّارَ نَبَاتُهُ ثُمَّ يَهِيجُ فَتَرَاهُ مُصْفَرًّا ثُمَّ يَكُونُ حُطَامًا وَفِي الْآخِرَةِ عَذَابٌ شَدِيدٌ وَمَغْفِرَةٌ مِنَ اللَّهِ وَرِضْوَانٌ وَمَا الْحَيَاةُ الدُّنْيَا إِلَّا مَتَاعُ الْغُرُورِ » ﴿ آیه ۲۰ سوره حدید﴾ .

  • میثم 00/5/20 ساعت 21:12

    هر چی بدبختی داریم از همین مردم است مگه دولت کیه؟ دولت جزئی از مردم هستند. این دلال ها، گرانفروش ها، احتکار کنندگان، کسانی که زکات و صدقه نمیدن چه کسانی هستند؟ دولت هیچ نقشی در یک کشور ندارد تمام قدرت دست مردم است. همین مردم رای میدن و از بین خودشون انتخاب می کنن.

  • ان شاءالله خبرگزاریها هم همین خط را پی گیری کند.
    سالها پیش جهان نیوز در بسیاری از موارد صد ها نظر را ثبت می کرد. کمکم بصورتی در آمد که سانسور آمد چون گروه ها منافع و نظر خود را بر نظرات صحیح ترجیح داد. این روز ها متوسط نظرات شاید بتعداد انگشتان دست هم نرسد. این شکست یک خبرگزاری یا روزنامه شکست همه است ، شکست مملکت است . مردم عصبانی می شود ، بی تفاوت می شوند ، نمی آموزند.
    همین خطا را خبرگزاری پارس مجددا مرتکب شده. نظراتی که راه حل ارائه می دهند بخصوص مورد سانسور واقع میشود. نظرات با تاخیر بسیار نشر می یابد و در بسیاری از موارد کلماتی حذف می شود بطوری که حتی ذات پیام تغیر صد و هشتاد درجه می کند. تجربه شخصی حتی مرگ بر گاوچرون و انگل و تروریست کرواتی حذف می شود.
    خوب اگر کارمندی که در آنجا نشسته و حوصله ندارد یا مقررات برایش توجیح نشده و یا اهمیت نمی دهد و یا اصلاً این سانسور عین سیاست گذاری مسئول است تا از جناحی دفاع کند ،اینها همه مختلف منطق و فرمایشات رهبر است. فرمایشات اما معصوم هم در جهت همین نکته است که بجنگ دعوت می فرماید و یکبار می گویند هوا سرد است و بار بعد هوا گرم است...
    بنده بیست چهار ملیون را که به آقای روحانی رای دادند نمی بخشم. مگر بالغ نبودید ؟