حاج عبدالرضا هلالی | عالم رو قبضه کرده نامت


زمینه، عالم رو قبضه کرده نامت...

شب چهارم محرم الحرام ۱۴۴۳ | پنجشنبه ۲۱ مردادماه ۱۴۰۰


+ 
2

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • خوب

  • اوضاع دینی و مذهبی جهان اسلام چگونه است؟
    ---
    شاید نبود آگاهی به شناختهای قرآن که باید به آنها بعنوان گوهره ی اصیل دین و مذهب نگریست ؛ سخن زیر را نزد اکثریت مردم که بعلت عوامل کلیدی بسیاری به این شناختهاناآگاه مانده اند ناخوشایند و شاید منفور نیز جلوه بدهد!!!
    تثبیت صفت اسلامی در قانون اساسی بر نام هر کشوری ؛ اولویت اول وظیفه ی مسئولان کلیدی نظام در این کشور را ؛ که وجود و بقای خود را به والا ترین ارزش الهی ، یعنی اسلام ، گره زده اند ؛ باید به ضرورت رسیدگی عالمانه و سازمان یافته و ضابطه مند قانونی به اوضاع دین و مذهب و به ضرورت سازماندهی علمی فرهنگ دینداری و مذهب داری مردم در کشور الزاما معطوف سازد وبه این رسیدگی گره کسست ناپذیر بزند.
    اگر مسئولان کلیدی چنین نظامی به اصول شناختهای قرآن بعنوان تنها منبع اصیل الهی خدشه ناپذیر قانون گذاری در کشور بنگرند هیچ توجیهی نباید آنان را از اولویت شروع و ادامه ی این رسیدگیها باز دارد.
    در کشور اسلامی ما مایه بسی افسوس و غم و اندوه است پس از گذشت بیض از چهل سال از پیروزی انقلاب بنام اسلام و جان نثاریها و فداکاریهای صدها هزار شهید و جانباز در این راه بعلت افزوده شدن پیوسته ی من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل به دین و مذهب و بعلت بیگانه و مجهول و پنهان ماندن شناختهای قابل درک و انکار ناپذیر اصیل قرآن ؛ هنوز نزد مردم ما روشن نگردیده است چگونه با انبوه روز افزون این آلاینده ها که دین و مذهب را در کلاف سر در گم خود در نوردیده اند می توان بنام دین خدا زندگی سالم عادلانه و نظامند پایداری را ایجاد کرد و مستقر ساخت.
    رواج این وضعیت فاجعه بار اندوه آفرین و افزایش یافتن گروه های تکفیری و خرافه پرست جاهل و مزدور بنام دین و مذهب سبب گردیده هرگاه نام اسلام و دین خدا نزد توده های ناآگاه مردم آورده شود با نفرت به این نام بنگرند و از آن رویگردانند و نظرات منفی جاهلانه یا مغرضانه ی آکنده از نفرت را نسبت به اسلام و دین خدا اعلام کنند.
    اگر اسلام منحصر در شناختها و احکام و اعتقادات ساده و رسای اثبات پذیر الهی قرآن بی آلاینده های شیطانی خرافی گمراه کننده که به بشر القا شده اند به جهان بشریت عرضه شود بی تردید انسان سازی و سعادت آفرینی آن نزد عقل همه ی انسانها ثابت خواهد گردید و پذیرفته خواهد شد.
    رواج جهل و خرافه پرستی و خصومت بنام دین و مذهب نزد ملت های جهان اسلام و خود داری مراجع دین شناسی و علمی از نشر آگاهی قرآنی عقلی عالمانه ی سازمان یافته میان ملت های جهان اسلام نهادی ترین سبب عقب ماندگی ملت های این جهان و چیره شده دشمنان چپاولگر بیگانه و طاغوتان محلی ومزدوران این عوامل پلید بر سر نوشتت و دارییهای این ملت ها است .

  • نهادی ترین وظیفه ی نظام اسلامی چیست؟
    ---
    نهادی ترین وظیفه ی دینی و مذهبی نظامی که به اسلامی بودن خود در مقابل جهان می بالد:
    پاکسازی دین و مذهب از من در آوردیها و خرافات و جعلیات دین زدا است
    که با دخالت شیطان به ذهن ناقص بشر القا شده اند
    و با محکمات مفصل شناختهای قرآن و اصول استدلال عقلی تضاد و تعارض آشکار دارند
    و بحکم روشنگریهای خداوند در قرآن :
    بجز بدنامی برای دین و مذهب
    و به بازیچه تبدیل کردن ارزشهای الهی توحیدی قرآن
    و گمراه کردن مردم با بدترین سوء استفاده ها از نام دین و مذهب و از نام اهل بیت مظلوم پیامبر
    و بستن دروغ به خدا و پیامبر و اهل بیت آن حضرت
    و نابود کردن حاصل یک عمر دیندارری مردم متدین
    و تحمیل زیانهای مادی و معنوی دنیوی و اخروی جبران ناپذیر به آنان هیچ بازده دیگری ندارند.
    اگر نظامی که خود را اسلامی می نامد به انجام این نهادی ترین وظیفه مطابق با روشنگریهای قرآن عالمانه نپردازد
    و مردم خویش را پیوسته به آثار شوم دنیوی و اخروی من در آوردیهاو خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل آگاه نکند
    چنین نظامی بعلت بد نام کردن دین اسلام در حقیقت از نظام سکولار بدتر است
    و مسئولان این نظام اگر از رویه ی بد نام کردن دین خدا توبه نکنند وبه قرآن و عقل باز نگردند خود را در دنیا و آخرت بی تردید در معرض عذابهای الهی شدید بی پایان قرار خواهند داد وهیچ راه نجاتی از این عذابها نخواهند یافت.
    بی تردید خشم عظیم شکست ناپذیر خداوند را بر می انگیزد اگر دین قرآنی خدا و مذهب توحیدی اهل بیت پیامبر توسط هر آفریده ای بپای دلبستگی به زرق و برقهای پوشالی دنیای فانی زود گذر با سوء استفاده از نام دین و مذهب و با سوء استفاده از نام پیامبر و اهل بیت آن حضرت قربانی شوند.
    شیطان پلید از بدو آفرینش بشر بخاطر سرکشی از فرمان خداوند و طرد شدن از جوار درگاه الهی سوگند یاد کرده لحظه ای از گمراه کردن تمام بشر با انواع ترفندهای خود دریغ نکند
    تنها راه رهایی بشر از آثار شوم ترفندهای پیوسته ی شیطان ؛ بازگشت ایمانی صادقانه به سوی خدا و تنظیم رفتارها و گفتارها وپندارهای خود با رهنمودهای آشکار احکام و اعتقادات ناب و بی خدشه ی وحی خرد گرا و انکار ناپذیرالهی است .
    اگر این ایمان صادقانه مقرون با پایبندی و تعهد رفتاری و گفتاری و پنداری به احکام و اعتقادات وحی الهی نزد بشر تحقق نیابند ، خداوند مطابق تاکیدهای خود در قرآن که آخرین وحی آسمانی به پیامبر اسلام است ؛ اذن شفاعت را حتی به مقدس ترین بندگان خود برای رهایی هیچ بشری و هیچ آفریده ای نخواهد داد.