نماهنگ زیبای گوشواره هامو، می بخشیدم ...


با نوای حاج محمود کریمی


+ 
5

- 
0
ارسال در 1400/6/21 ساعت 10:53 2021-9-12 10:53:57
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • چرا اکثریت جوامع بشری اوضاع حال وآینده زندگی خود را به نابودی سوق می دهند؟؟؟!!!
    ---
    جوامع بشری که مدیریت همه ی نیازهای زندگی خود را با نادیده گرفتن اصول پایدار تعریف و استدلال منطق عقلی - علمی متین خدشه ناپذیر پایه گذاری می کنند همیشه در راه گمراهی زیان بار و هلاکت آفرین تا نابودی گام بر می دارند.
    قلدران آزمند جهانی با درک این بزرگ ترین عیب در زمینه ی آگاهی ملل جهان و با هدف تامین و تضمین حد اکثر منافع نامشروع خود به بد ترین سوء استفاده هااز این بزرگ ترین عیب می پردازند تا این ملت هارا همیشه به اسارت برنامه های چپاولگری خود در آورند.
    این قلدران جهانی دشمن بشریت که هیچگاه به تعامل برابر با ملل جهان تن نمی دهند با تعمیق عیب مذکور تا اندازه ای که توان دارند با فریب و نیرنگ راه رهایی از این اسارت را به روی ملت های جهان می بندند.
    حقیقت آشکار این است که بشر با دوری از وحی اصیل هدایت گر و تحریف نشده ی محکم و مفصل الهی در قرآن کریم و انکار سودمند بودن توکل به نقش سرنوشت ساز علمی بی بدیل خداوند در جهان و در زندگی همه ی آفریدگان ؛ خود برای اسارت خویش در همه ی مشکلات و گرفتاریهای همیشه زمینه سازی می کند.
    خداوند یگانه ذات اقدس آفریننده ی حکیم و دانای مطلق جهان هستی در قرآن کریم می فرماید: « وَلَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرَى آمَنُوا وَاتَّقَوْا لَفَتَحْنَا عَلَيْهِمْ بَرَكَاتٍ مِنَ السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ وَلَكِنْ كَذَّبُوا فَأَخَذْنَاهُمْ بِمَا كَانُوا يَكْسِبُونَ » ﴿ آیه ۹۶ سوره أعراف ﴾ .
    حضرت حق همچنان در این زمینه در خطاب به پیروان همه ادیان الهی که از شناختهای وحی اصیل تحریف نشده ی الهی برخوردار اند در قرآن کریم می فرماید: « وَلَوْ أَنَّهُمْ أَقَامُوا التَّوْرَاةَ وَالْإِنْجِيلَ وَمَا أُنْزِلَ إِلَيْهِمْ مِنْ رَبِّهِمْ لَأَكَلُوا مِنْ فَوْقِهِمْ وَمِنْ تَحْتِ أَرْجُلِهِمْ مِنْهُمْ أُمَّةٌ مُقْتَصِدَةٌ وَكَثِيرٌ مِنْهُمْ سَاءَ مَا يَعْمَلُونَ » ﴿ آیه ۶۶ سوره مائده ﴾.