آیا دکتر روازاده با واکسیناسیون و واکسن کرونا مخالف هستند؟


واکسن برکت مشکلی ندارد
هیچ عارضه ای ندارد
چرا سر و صدا میکنید که اجباری شده!؟
بنده اگر اجباری باشد واکسن میزنم
باید با دولت همکاری کنیم


+ 
39

- 
9

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • لطفاً راهنمایی کنید؛
    من کجا و چقدر باید فریاد بزنم؟

    سازمانها و نهادهایی که به طرزی موزیانه برخی گلوگاه های حیاتی در ساختار کلی اجرائی نظام کنونی رو در اختیار دارند و قوانین محکمی جهت خود مختاری برایشان موجود هست درحالیکه کمترین شرایطی جهت نظارت بالادستی کارآمد که مستمر و در کمال اشراف حقیقی و حقوقی باشد برایشان فراهم که هیچ، طرح هم نشده به مفهوم واقع کلمه مشغول به ظلم مستمر و ایجاد آسیبهای جدی در بازه ای گسترده از خرد تا کلان هستند..

    نمونه های بارز و قوی این ساختارها و سیستم های آلوده-بنیان؛
    ۱. نظام مهندسی ساختمان
    ۲. نظام پزشکی
    است...

    در جاییکه عده ای معلوم الحال از نفوذی های عامل شارلاتانیسم در منصب قدرت این ساختارها تکیه میزنند و دمار از مردم بیگناه در میآورند و هیچکس به روی نامبارکشان نمیآورد، کار به جایی میرسد که فراتر از مردم و عوام بدبخت، به خودشان اجازه میدهند به بزرگان و پیش گامان عرصه هایی حتی علمی در مملکت بتازند!!!!

    نامه ی مکتوب از یاوه بافی و آمیخته به بوی توهین از سوی "موید علویان" معاون اول و عضو هیئت روسای نظام پزشکی و دعوت نامیمون وی از "حکیم دکتر روازاده" جهت اثبات حقایق آشکار و هویدا شونده ی مذکور از جانب حکیم روازاده، نشانه ی دیگری از بلند کردن چوب انقلابیون و خبردار شدن شصت نفوذی های منصوب صهیون یا همان "گربه دزده" است¡

    من "یکی از یکی" از جناب حکیم دکتر روازاده، چشم در راهِ مقاومتی انقلابی و پایمردی ای حکیمانه در باب مدعاهای حقانی و وقایع جاری در حوزه سلامت ایران هستم.

    جنایتی که از سوی دولت ۱۱ و ۱۲ در بسترسازی افول ایران از هر جانب آن، صورت گرفته و توسط این اراذل در تداوم و استمرار واقع است قابل وصف نیست.
    سکوت امثال ما و کوتاه آمد انقلابیون اصیل و کمتر شناخته شده در باب تنوع گسترده ی ترور بیولوژیک، خصوصا بیوترور در حیطه پزشکی و بهداشت و درمان، به حکم حفظ حرمت حریم ولایت امروز و انتظار بر اشارت او از یکسو و نیز چشمداشتی بر گذر زمان و حصول توفیق بر توان دولت نوپای ۱۳ ام است...

    اما عزل دشمنان ملون به لون خودی، از مناصب مهم و موثر، و جایگزینی خوبان و مخلصان درگاه احدیت حضرت حق، یقیناً و قویاً مطالبه ی هر ایرانی هوشیار است...
    بنده از این طلب نخواهم نشست.

    جناب منحوس همچون ویروس، علویان!
    مگر نه اینکه تو "امروز" در بدو ظهور دولت عزیز ۱۳ ام، خواهان پرده برداری از جنایات وارده به ایران بر اثر و یا از جانب دول ۱۱ و ۱۲ هستی که به خیال خامت آنچه بر سر مردم آوردید تماماً به پای ایشان نوشته شود¿

    این رذالت نخ نما از جانب دشمنان داخل ناکارآمد است..
    هرچند کاش جناب دکتر رئیسی ریاست محترم جمهور هم دقت بیشتری بر سیاستگذاری در باب شیوه های ماخوذه ی کنترل و ریشه کنی کرونا مبذول میداشت...

    کمترین مطالبه ی منِ ایرانی از اربابان موید علویان اعم از تصمیم سازان و طراحان و ایده پردازان ترور ایرانیان، حق خون شمارگان پرشمار از متوفیان که نه بلکه (شهدا) ی این آب و خاک طی غافلگیری بزدلانه ی دشمن در حمله بیولوژیک خواهد بود

    و آنکه موظف به پاسخگویی است امثال موید علویان، نمکی، علیرضا رییسی، گویا، مردانی و ... هستند و خائنین، و سپس دشمنان بیگانه عامل به این جنایت بزرگ بشری. که آغاز با بیگانه بود و حفظ دوام اثر در این کشتار بر گردن خائنین حاضر بر مسند کار..

    فلذا جناب موید علویان..
    آیا تو پاسخ خواهی داد به این یکدانه پرسش از هزارن که:

    - آیا آنالیز فرمولاسیونهای آماده ی پیشگیرنده و یا درمانی وارداتی در داخل کشور ما از حیث اثر آن فرمولاسیون بر حسب زمان، "کاشف" وقایع "اثرات سوء محتمل و قطعی" بر سلامت نفوس، اعم از فرد و جمع، هست؟
    اعتماد به یک فرمولاسیون ژن-مبنا و هم غیر از آن، مبتنی بر عامل بیمارگر غیر طبیعی و سنتزی همچون کووید ۱۹ بر اساس اعتماد بر کدام پروتکل علمی-عملی است؟
    همان علمی که مبتنی بر پیشرفت جهانی اش در کسری از ثانیه، نافی نتایج حصولی ماقبل خودش است!؟
    علم تجربی آنهم در طب!

    در آخر
    نه حکیم دکتر روازاده و نه هیچ شیر پاک خورده ی دیگر در عرصه طب و سلامت، بهداشت و درمان و غذا و دارو و خلاصه هر آن تخصصی که حافظ ایمنی و امنیت جان نفوس ایرانی است نباید به هر کس و ناکسی از آنچه بدان دست یافته توضیحی ارائه دهد!
    اصلا طبق کدامین فرمان خدا، توجیه دشمنِ آگاه، ضرورت یافته؟!!!!

    تو! موید علویان آنچه دانسته ای یا هر آنچه نخواسته ای بدانی برای رسوایی ات در کفایت است...
    یا حدود جنایت را از آنِ ناچیزان بدان و وجود خودت را از آن دور کن! یا استعفا بده و سکوت کن!

  • آیا واکسن برکت برای بارداری مضراست؟

  • با سلام و عرض ادب به شما "حکیمه غفارزاده"
    حقیقتاً بنده جهت پاسخ به این سوال شما ذی-صلاح نیستم و حتماً میبایست کسی که علم و دانش مکفی دارد نظیر "متخصصین" پاسخ بدهد.

    اما صرفاً از این حیث که واکسن "برکت" :
    ۱. تولید ایران
    ۲. فرمولاسیون تولید نهاد برکت
    ۳. معتمد رهبر
    ۴. مبتنی بر هدف کنترل بیمارگر و فاقد فاکتورهای از پیش معین آسیبزا
    است؛
    صرف نظر از احتمال عوارض اندک پیش بینی نشده در معدود افراد واجد شرایط فیزیولوژی خاص ناشناخته یا کمتر شناخته شده،

    مطمئن تر از دیگر واکسن های موجود در مارکت فعلی جهان برای ما ایرانیان است...

    ریسک سقط جنین یا تخریب فاکتورهای باروری در ایرانیان صرفاً مربوط به فرمولاسیون های خارجی است که تحت عنوان نوعی سلاح ترور (chemo & biochemical) برای توقف تولید نسل انسانی واجد ژنوم تماماً ایرانی و یا تولید نسل های آسیب دیده و واجد نقصان از ایشان طراحی و تولید شده.

    لذا در صورت احساس نیاز مبرم به دریافت واکسن، ترجیحاً بایستی به تولید داخل کشور اعتماد کرد.

    با آرزوی سلامت برای یکایک ایرانیان

  • سلام جواب تمیز و دقیق و علمی و مفید و مختصر بود. استفاده کردم. تشکر.

  • برام جالبه شما فقط این کلیپ رو گذاشتید آقایی روازاده کلیپ های زیاد در باره ماسک و واکسن دارن چرا اونا رو نمی گذارید

  • برادر روازاده بدلم نشستی.
    التماس دعا