اوج خباثت الهام علیف رو در اینجا ببینید


اوج خباثت الهام علیف رو در اینجا ببینید که مریدان اهل بیت در جمهوری آذربایجان که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) و مبارزه با تروریست‌های تکفیری تحت عنوان《تیپ حسینیون》 به سوریه اعزام شده‌ بودند پس بازگشت توسط دولت علیف زندانی و حتی شکنجه شدند!

آقای علیف ما آذری‌ها روی حضرت زینب(س) تعصب داریم! و پادویی تو برای صهیونیست‌های کودک‌کش و شیعه ستیز را هیچ وقت فراموش نخواهیم کرد!


+ 
76

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • این ماجرای واگذاری اختیار مرزهای مشترک تازه غصب شده ی ارمنستان-ایران توسط آذربایجان به صهیونیست های اسرائیل و تکفیری های ناشی از صهیون اروپا، هم تجربه ای شد برای ایران!

    این مهم که ظاهرسازی در سطح کلان و تظاهر به تدین، متضمن پایبندی به سیاق آن نیست قابل تامله!

    ترجیح دادن آذربایجانِ مثلاً مسلمان به ارمنستان مسیحی از سوی ایران چندی پیش از برملایی همدست شدن آذربایجان-باکو با صهیونها علیه ایران که صرفاً با تاکید بر تظاهر اهالی آذربایجان به آداب مرسوم در دین اسلام معنادار شده بود، حماقتی بود که منتج به خطای راهبردی ایران اقلاً در قالب انفعال و شاید هم ممانعت از پیشبرد نظامی ارامنه، منتج به انتفاع آذربایجان از نخجوان، قره باغ، زنگه زور و سیدلر شد.

    واللّه ما در این روزگار هر آنچه به تجربه آن رسیده ایم، دشمنی و خصم بیگانه در قالب خودی ها و نزدیکتر ها بوده!
    حکایت نفوذ و استحاله و برادرفروشی و برادرکُشی باورپذیرترین قصه های پر تکرار این دوران در گوش جان همچون من است!
    به هوش باش ایران!

  • لعنت خدا به زات کثیفشان

  • با سلام و احترام. علیف باید از سرنوشت صدام حسین عبرت و درس بگیرد و بداند همان سرنوشتی که برای صدام بوده سرنوشت محتوم علیف خواهد شد. تحمیل جنگ 8 ساله و کشتار شیعیان نتوانست مانع از بین رفتن قدرت پوشالی او شود. تجربه تاریخی به ما نشان داد هرکه با خاندان علی(علیه السلام) درافتاد ورافتاد.

  • بسم الله الرحمن الرحيم

    هیچ امری چه دنیائی و چه اخروی بیزحمت نصیب نخواهد شد.
    کمتر کسی است که بداند ما چه نیروهائی در دنیا داریم. فقط از مبارزان دوران دفاع مقدس بپرسید مردان چند کشور در کنار ما بودند؟ بخصوص از عراق و ترکیه ووو. لذا یک شعبان بی مخ در این کشور یا یک غلام حلقه بگوش با دو هندوانه زیر بغل در آن کشور تعین کننده نیستند.
    ما و مسئولین ما در راه طلب باید سرمایه گذاری کنیم. رئیس قوه قضائیه که سالها معاون قوه بود ، در این مدت ریاست چه کرده؟
    تعداد روزهای مرخصی فریدون و مهدی هاشمی ... چند روز و تعدا روز ها زنذانی چند روز بوده؟ این اطلاعات را قوه قضائیه باید داشته باشد و باید در اختیار امت قرار دهد. نه فقط چون امت صاحب حق است ، نه فقط که جلوی شک و تردید و اغتشاش فکری مردم را بگیرد ، بلکه با این نیت که خطا کار را رسوا و امید به موفق بودن کار خطا را در جامعه تقلیل دهد. سفر استانی خوب است اما اولویت جای دیگریست.
    اولویت در اجرای اصل اسلام یعنی عدالت است تا انسانهای دیگر کشور ها بما بپیوندند و نه اینکه نخبگان ما نا امیدانه ابزار دیگران شوند .
    اگر دشمن ما ، کسانی را از بین ما با پول می خرد تا شهید فخریزاده را با با پیچیدگی از سر راه بر دارد ، ما در میان اغلب ملتها عزیزانی داریم که نه با پول بلکه با ایمان در کنار ما هستند برای تقدیم بزرگترین سرمایه خود یعنی " جان " در راه رضای حق.
    این حق طلبان باید بهم پیوند بخورند و هماهنگ شوند تا فرایند ساخت از پائین صورت بگیرد. دولتهای کشور های اسلامی ، مثلاً آدربایجان ، در حال هوائی دیگر هستند و ب ما بعنوان امت اسلام نخواهند پیوست.