تا حالا حساب کردی تو چه سنی میتونی خونه بخری؟ مردم تو این ویدیو حساب کردن


تا حالا حساب کردی تو چه سنی میتونی خونه بخری؟ مردم تو این ویدیو حساب کردن

بعد از چند وقت دوباره رفتیم سراغ مردم برای یه حساب و کتاب ساده!
مردم با ماشین حساب سن خونه‌دار شدنشون رو حساب کردن و به عددای جالبی رسیدن!

بعضیا حتی به سن حضرت نوح هم رسید! حتما ویدیو رو تا آخر ببینین جالبه

میدونستی طبق اصل 31 قانون اساسی:
داشتن مسکن متناسب با نیاز، حق هر فرد و خانواده ایرانی است.

این قانونو به کدوم مسئول کشور میخوای یادآوری کنی؟
به نظرت چرا این قانون تو ایران اجرا نمیشه؟ مشکل از کجاست؟


+ 
10

- 
0
ارسال در 1400/7/24 ساعت 10:30 2021-10-16 10:30:00
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سلام.
    پرسیدید: اصل ۳۱ قانون اساسی رو به کدوم مسئول کشور میخوای یادآوری کنی؟
    به نظرت چرا این قانون تو ایران اجرا نمیشه؟ مشکل از کجاست؟

    ۱. این قانون و بسیاری از قوانین دیگه تحت الشعاع اهمال در بازیابی و حتی اجرای صحیح قوانین کلان تر یا خرد تر
    دستخوش عدم اجرا شده اند.
    لذا طبق این فرآیند، مسئولین حوزه های مختلف در سطوح کلان تا خرد در هر محلی از امکان اثر، نظیر تصمیم سازی، تصمیم گیری و اجرا و حتی قضا، در اخته کردن و نهایتا ریشه سوزی شجره ی ملعون دلالی و سوء سودجویی و احتکار، میبایست مکلف، موظف،عهده دار و جهت اعمال اثر بسیج شوند.

    ۲. به نظر بنده اجرا نشدن این قانون در ایران واجد دلیل سیاسی ناشی از سیاست گذاری های دشمنان بیگانه به واسطه گری مسئول نماهای نفوذی و خائن و البته در یک شبکه ی گسترده که از مسئولین تا به برخی عوام به شکل خاص! تعمیم یافته، هست.

    بد نیست جهت ردیابی خط هدفگذاری دشمن، گاهی از منظر او به مسائل و مصائب ناشی از دشمنی او نگاه کنیم¡

    مثلاً
    اگرچه که اهداف شوم صهیون در باب کسب قدرت جهانی و دارندگی جغرافیایی جهت استیلای صهیونیسم منحط، بر جهان، در بدو نشو و نمای قدرتمندانه اش که به دروغ پردازی هولوکاست و ماجرای بالفور برمیگردد در قالب تعدی، یورش زورمدارانه و غصب و اشغال جنایتکارانه و جنایتبارانه به شکل رژیم اسرائیل در سرزمین فلسطینیان عملیاتی شد، لیکن صهیون غارتگر در مورد اشغال ایران، ناگزیر از طراحی و اِعمال پروسه نفوذ و رخنه ی همه جانبه اعم از معنوی و فیزیکی و مادی است.

    پس "اشغال" املاک و زمین های ایرانیان در ازاء پرداخت وجه پولی رایج ایران به ایشان از سوی خریداران که با نقاب "ایرانیان مسلمان" در لایه های مختلف اعم از خریدار خرد تا کلان، با پوشش در هر شغلی جهت سکونت گرفته تا به طور ویژه سازندگان دُم کلفت چسبیده به مناصب مربوط به ساختمان در "نظام مهندسی"، برخی پست های دولتی و شهرداری ها و شوراها و غیره .. پروژه ای از سوی صهیون جهانی علیه ایران است که طی ۳۳ سال اخیر هرگز به طور کارآمد تحت رصد و عملکرد انقلابیون واقع نشده.

    نفوذی های متنفذی همچون کرباسچی معرف حضور انقلابیون هست... هرچند او فقط یکی از نقاط فعال و موثر در این هجمه محسوب میشود..

    ظهور و رشد مافیای مسکن که در نظام مهندسی ساختمان ریشه دار است و پروارکننده ی دُمدار و گردن کلفت هایی است که هر یک به تنهایی خدم و حشمی در قواره الوات و چماقداران ملبس به تیتر مهندس و کارشناس و ... زیر بال و پر دارند که به قول یکی ازیشان،"من اگر قتل بکنم هم پرونده ای برایم تشکیل نخواهد شد"!!!!
    که ما دیدیم و در توان داشت آنچه بر زبان راند...

    این یعنی بافت شبکه ای منظم، نفوذی و گسترده ای که در پیوستی وسیع فی مابین سطوح و لایه های مختلف تصمیم سازی، تصمیم گیری، اجرا و قضا رخنه دارد و با استفاده از جایگاه ها و مناصب موجود در نهادها و سازمان هایی موازی و مستقل و یا خواهان استقلال نظیر نظام مهندسی ساختمان، ضمن مسموم سازی جامعه به دلالی و جلب انظار به سوی آن به عنوان تنها عامل این جنایات، مشغول به انحصار کشیدن تملک زمین و سازه ذیل دارایی های قانونی مابین اقشار مرفه و قدرتمند (از حیث پول و وابستگی به صهیون جهانی ولو به قدر باورهای عقیدتی و انحرافات محصول آن) است.

    امتناع از فروش و واگذاری املاک و اراضی و مستغلات و آپارتمان های خریداری، بازسازی و یا نوسازی شده توسط این دست شارلاتان ها به مردم عادی که در بستری از نقشه ها و طرح های حمایت شونده از سوی متنفذین و یا منصبداران بخش های کلان تر اعم از نظام مهندسی، نظام بانکی، شهرداری ها و نهادهای موازی آن مثل شورای شهر، ... تا قوه قضاییه شکل موجهی به خود داده و تمام کاسه کوزه ها را فقط بر سر شهوت و ولع به انتفاعات شخصی از مسکن و زمین میشکند، اگرچه قدرت آنالیز ابعاد وسیع تر و پشت پرده سیاستگذاری دشمن را از ایرانیان گرفته، اما موید دیگری برای موارد مذکور از جانب این حقیر است.


    فلذا ابلهانه است که تصور کنیم اشکالات و اهمال ها و سهل انگاری ها و کتمان ها و علی الخصوص مانع تراشی ها در ابواب ِحیاتی یا منتج به موارد مهمِ موثر بر اِبقاء، حیات و پیشرفت کشور، در لایه های مختلف حاکمیت و حتی برخاسته از لا به لای عموم مردم ایران، صرفاً ناشی از "غفلت" و تماماً از سر ناآگاهی بوده!!!

    جهت رفع مشکل تنها راه مانده، تصفیه جریان حاکمیتی ذی نفوذ و صاحب منصب از نفوذیان و خائنین، و یا آنان است که خود ایشان از حیث باور و عقیده تحت تجاوز عملیات باروری دشمن واقع و دچار انحراف از خط امام خمینی ره هستند. حتی اگر اجبار به انحلال نهاد یا سازمان های مجتمع و مملو از جماعت دشمنان فرو شده در پوشش موجه خدمت باشد باکی بر انهدام و انحلال آن نباید باشد،چراکه قطعاً لانه ی آفات، منبع تسری امراض و عفونت و در عمل، کشنده است!

    "پاشیدن تمرکز انحصارطلبانه در هر قالبی از مناصب بالادست جامعه ی عامه، که از کنترل و فرمانبرداری ولایت فقیه خارج شده باشد ضرورت فوق العاده مهمی است که میبایست عملیاتی شود."

    والسلام.

  • در ادامه عرایضم
    راهکار نهایی پس از حذف ساختار مولد فساد در باب ملک در ایران که همان نظام مهندسی ساختمان است ، بازاحیاء و پرورش صحیح در جهاد سازندگی است.. جهاد سازندگی سالم بهترین جایگزین مسئولیت و ایفای نقش کامل از بدو تا اتمام، جهت امور ملکی در تمام کشور خصوصاً پایتخت است.
    اگر اصرار بر استقلال و موازی کاری نهاد یا ساختاری در جهت که نه، در خلاف جهت چشم انداز جمهوری اسلامی ایران است، بهتر است استقلال برای شایستگان در قالب بسیج سازندگی و جهاد به رسمیت شناخته شود... نه لانه های منبع عفونت دشمنان ایران!

    اصلاح ساختار و دادن میدان به لایقان این آب و خاک شاید که در این باب هم موثر واقع افتد..
    انشاءاللّه