رائفی‌‌پور| وظیفه اصلی ما


چقدر امام زمانت رو میشناسی؟


+ 
22

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • وظیفه ی قرآنی ثقل اصغر در حدیث ثقلین چیست؟
    ---
    خداوند در قرآن کریم پیامبر اکرم (ص) را فقط به ابلاغ و آموزش دین اسلام با آموزه های قرآن یعنی ابلاغ و آموزش احکام و اعتقادات دینی و مذهبی قرآن که وحی بی خدشه و تحریف نشده ی الهی است موظف ساخته و هرگز به آن حضرت اجازه و حق نداده است سوای این احکام و اعتقادات قرآنی ثابت حکم و اعتقادی را از خود به دین بیافزاید.
    اصل قرآنی فوق بر اهل بیت آن حضرت ، که در حدیث ثقلین همراه با قرآن بعنوان ثقل اصغر به تبعیت از آنان دستور آمده است ؛ ساری و جاری است ؛ و آنان بمانند پیامبر هیچ حق یا اجازه ی افزایش حکم و اعتقادی را از خود به دین ثابت خداوند که در قرآن نیامده است دریافت نکرده اند ؛ و این اصل قرآنی الهی هیچ تغییری را نمی پذیرد.
    خداوند جهان آفرینش که به تمام حقایق جهان هستی که همگی آفریده ی یگانه ذا اقدس او هستند آگاهی و احاطه کامل دارد به بشر حتی پیامبران بعلت دانش ناچیزی که دارند هیچ حق و اجازه ای نداده است سوای احکام و اعتقادات ثابت وحی اصیل و بی خدشه ی الهی که آخرین آن قرآن است حکم و اعتقادی را بنام دین و مذهب از خود بیافزایند.
    خداوند تعیین دین و احکام و اعتقادات ثابت آن را در آیه قرآنی: « أَلَا لِلَّهِ الدِّينُ الْخَالِصُ ... » ﴿ ایه ۳ سوره زمر ﴾ با تاکید و بلا منازع منحصر به خود دانسته است .

  • به پایگاه رسانه ای و سر دبیری محترم بولتن نیوز و چند رسانه ی دیگر/ پنجشنبه 29/07/1400
    ---
    بولتن نیوز می گوید و صاحب نظران می پرسند
    ---
    « يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ . كَبُرَ مَقْتًا عِنْدَ اللَّهِ أَنْ تَقُولُوا مَا لَا تَفْعَلُونَ » ﴿ آیات ۲ و ۳ سوره صف ﴾.
    بولتن نیوز پس ارسال هر نظری می گوید :
    « كاربر محترم نظر شما دريافت شد»
    بولتن نیوز در صفحه ی نخست خود نوشته است: حریف را به خاطر اندک بودن دانش و آگاهی‌اش تحقیر نکنیم؛ مهم‌ترین ضرورت یک بحث این است که در آن به دنبال کشف حقیقت و رسیدن به نتیجه ی درست باشیم
    این بنده ی مظلوم برای فاش شدن حقیقت نزد مردم با اصرار می پرسد : « چرا و با چه توجیه شرعی و قانونی بولتن نیوز و رسانه های مشابه دیگر مانند صدا و سیمای ج.ا.ا و الف و تابناک و... اکثر نظراتی را که با روشنگری قرآنی و عقلی منطقی از ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با قرآن و عقل انتقاد می کنند با اصرار و بی هیچ توجیه در بخش نظرات این پایگاه ها منتشر نمی کنند؟؟؟!!!
    این رسانه ها بجای فراخوان دین شناسان به اظهار نظر و توضیح یا رد و نقد علمی - منطقی این گونه نظرات سرنوشت ساز حیاتی که برای مصون نگه داشتن دین داری و مذهب داری جوامع متدین از انحراف و تباهی ؛ حقایق شناختهای محکم و مفصل قرآن را برای این جوامع آشکار می سازند این نظرات را پیوسته در نطفه خفه می کنند و از چشم گشودن در صفحات رسانه های خود محروم می سازند.
    بولتن نیوز و سایر رسانه های نامبرده ی مشابه با حذف پیوسته ی روشنگریهای قرآنی و عقلی منطقی ؛ دین داران را با پخش و ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات قرآن ستیز و خرد گریز دین زدا بنام دین و مذهب به بی راهه می فرستند و گمراه می کنند.
    این رسانه ها بجای احترام به نظرات روشنگر قرآنی و عقلی و بجای تلاش خردمندانه ؛ با حذف بی توجیه این نظرات ، در دفاع خاموش از مروجان من در آوردیها و خرافات و جعلیات ؛ بی تفاوت نسبت به این اصل که چنین حذف در مقابل شرع و قانون پاسخگویی و مجازات دارد ؛ با سوء استفاده از سکوت و بی تفاوتی نهادهای نظارتی ذی ربط کشور با ادامه ی حذف این نظرات آشکار صاحبان این نظرات و جوامع ذی نفع را تحقیر می کنند؟!
    بسیار سئوال بر انگیز و مرموز است که چرا رسانه های همگانی کشور که مسئولیت ترویج فرهنگ درست دین داری و مذهب داری خدا پسندانه را قانونا و شرعا بعهده دارند تا این حد از کشف حقایق قرآنی که دین داری و مذهب داری جوامع را از کج روی و تباهی مصون می سازند باید این همه بیم و ترس و هراس داشته باشند؟؟؟!!!

  • به سردبیری پایگاه روشنگری و چند رسانه ی دیگر/ چهارشنبه 28/07/1400
    ---
    اگر باور دارید که خداوند لحظه به لحظه اعمال ما را برای روز حساب در نظر دارد پس پاسخ دهید
    ---
    با چه توجیه شرعی و قانونی خدا پسندانه ای روشنگریها قرآنی را که بی تردید مردم را به چگونگی دین داری و مذهب داری که خداوند می خواهد آگاه می سازند زمین می گذارید و منتشر نمی کنید و بعضی از روشنگریها را با تاخیر با گذشت مناسبت منتشر می کنید .
    بهتر نیست برای رفع مسئولیت از خود روشنگریهایی را که نمی پسندید به نقد و پرسشگری بگذارید یا دین شناسان را به انجام وظیفه شرعی خود برای آگاه سازی مردم به پاسخ به این روشنگریها یا رد و نقد آنها فرا بخوانید؟؟؟!!!
    چرا در سایه نظام دینی ج.ا.ا روشن گریهای قرآنی و عقلی که دین داری و مذهب داری مردم را با حقایق شناختهای محکم و مفصل قرآن آگاه می سازند در پایگاه های اطلاع رسانی در ج.ا.ا قرب و منزلت خدا پسندانه ای ندارند؟؟؟!!!

  • یا صاحب الزمان ادرکنی .یا اباصالح المهدی ادرکنی .اللهم عجل لولیک الفرج . خدیا امام زمانمان را از ما راضی وخشنود بگردان وحب ایشان را در قلب ما قرار بده .الهی آمین رب العالمین .صلوات.

  • نشانه بسیار منفی پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور
    ---
    نبود درگاه دریافت نظرات منطقی مردم در باره مشکلات روز افزون کشور در سایت ریاست جمهوری که کار خود را به تزریق یک سویه ی اطلاعات منحصر ساخته است نشانه ی بسیار منفی نبود حوصله و بردباری و نبود پاسخ لازم نزد دولت در مقابل این نظرات است که بعید نیست بسیاری از آنها بحق و شایسته رسیدگی باشند.