تحریف و نقد پیامبران توسط حسن آقامیری!


تحریف و دروغگویی نسبت به قرآن کریم به پیامبران والا مقام الهی


+ 
46

- 
27
ارسال در 1400/7/28 ساعت 11:22 2021-10-20 11:22:24
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • Shadow 01/9/20 ساعت 21:21

    ب کسی مربوط نیس نظراتش

  • مراجع دین شناسی پاسخ دهند مردم تاکی باید از حقایق شناختهاو هشدارهای قرآن غافل بمانند؟؟؟!!!
    ---
    مردم با کتمان حقایق شناختها و هشدارهای قرآن در باره چگونگی دین داری و مذهب داری ، که با سکوت مراجع دین شناسی و مراکز آموزش و تبلیغ دین و مذهب در مقابل رواج من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل ؛ مجهول مانده اند و و عدم آگاهی به آنها دین داری و مذهب داری آنان را نابود می کند تا کی باید از این حقایق و هشدارها غافل بمانند و گرفتار و اسیر ضد ارزشها شوند؟؟؟!!!
    مگر مهم ترین وظیفه دین شناسان و مراکز آموزش و تبلیغ دین و مذهب روشنگری و آگاه سازی همیشگی مردم به حقایق شناختها و هشدارهای قرآن برای شناساندن آنان به چگونگی دینداری و مذهب داری خدا پسندانه نیست؟؟؟!!!
    آیا مردم می دانند که گرایش به من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل بنام دین و مذهب با غفلت از شناختها و هشدارهای قرآن بحکم خداوند در آیات 103 تا 106 سوره کهف و آیه 65 سوره زمر و در بسیاری از هشدارهای دیگر قرآن حاصل یک عمر دین داری آنان را نابود و تباه می کند؟؟؟!!!

  • ابشخور زهر آگین اظهارات ضد قرآنی حسن آقامیری کجا است؟؟؟!!!
    ---
    حسن آقا میری با ترفند باطل متهم کردن حضرت یوسف به دروغ گویی می خواهد با هدفی مرموز حقیقت خدایی بودن قرآن و خدایی خدا و علم فراگیر جهان شمول خداوند را ، که در این آیه قرآنی می فرماید : « فَبَدَأَ بِأَوْعِيَتِهِمْ قَبْلَ وِعَاءِ أَخِيهِ ثُمَّ اسْتَخْرَجَهَا مِنْ وِعَاءِ أَخِيهِ كَذَلِكَ كِدْنَا لِيُوسُفَ مَا كَانَ لِيَأْخُذَ أَخَاهُ فِي دِينِ الْمَلِكِ إِلَّا أَنْ يَشَاءَ اللَّهُ نَرْفَعُ دَرَجَاتٍ مَنْ نَشَاءُ وَفَوْقَ كُلِّ ذِي عِلْمٍ عَلِيمٌ» زیر سئوال ببرد و قرآن را از حیثیت الهی بودن ساقط کند و می خواهد پشیز دانش منحرف ناچیز خود و اربابان خود را از علم جهان گیر خداوند بر تر نشان دهد ﴿۷۶﴾
    آن چنان که از آیه فوق برداشت می شود یوسف در حقیقت با اتهام دزدی به کاروان برادران خود ؛ با هدایت خداوند و با اذن و روش حکیمانه ذات اقدس او هدف رسوا سازی ادعای زشت برادران بزه کار خود را ، که به دروغ نزد پدر خود ادعا کرده بوند یوسف را گرگ خورده است ، دنبال کرده است.
    اگر این رسوا سازی با اذن خداوند انجام نمی گرفت دروغ بزگ و هدف شیطانی این برادران هر گز با وسایل بشری فاش و رسوا نمی شد و این برادران بزه کار هرگز به توبه از بزه خود وادار نمی شدند وصفا و صمیمیت به خانه و خاندان یعقوب پیامبر با هیچ راه دیگری باز نمی گشت.
    ترفند حکیمانه خداوند در این حادثه هرگز دروغ منفور به شمار نمی آید چون این ترفند به اختلاف شیطانی خانمان بر افکن بزرگ تری که در خاندان یعقوب دامن می زد پایان داد.
    از این آیه قرآنی نیز می توان نتیجه گرفت که هیچ بشری را بلکه هیچ آفریده ی عاقلی را که دانش محدود ناچیز دارد هرگز یارای زیر سئوال بردن حکمت جهان شمول فراگیر و مطلق خداوند را نیست.
    گزاف نیست اگر گفته شود که سئوال و کاوش نسبت به ترفندهای حکیمانه اگر برای رسیدن به حقیقت اتفاقهایی طبیعی آشکار که در این دنیا رخ می دهند باشند و اگر برای تصمیم گیری درست و خدا پسندانه نسبت به این اتفاقها با توکل به خدا و با حسن نیت انجام گیرند نباید اشکال داشته باشد.
    یوسف که به حقیقت رفتار زشت و دروغ بزرگ برادان خود آگاه بود هر گز با بد گمانی منفور اتهام دزدی را به برداران خود نزد و در این زمینه که با هدایت و حکمت خداوند رفتار کرد هیچ گناهی را مرتکب نشد.
    بد گمانی نیست اگر گفته شود اظهارات مرموز و زهر آگین حسن اقا میری در بدنام کردن قرآن و پیامبران بی تردید در مردابهای متعفن دشمنان بیگانه که هدف بدنام و منزوی کردن کل اسلام را دنبال می کنند آبشخور دارند.

  • درغگو های بی تجربه

  • این اقا اگر خیلی ادعاش میشه چرا منم منم میکنه من فلان کار کردم .
    به فلانی خوبی کردم.
    چرا ریا میکنی .چرا میخوای به همه بگی چیکار کردی‌
    ))طلایی که پاکه چه منتش به خاکه))

  • اولا شما غلط میکنید که سخنان ایشان را پخش میکنید بعد بهشون بها میدید تا حرف بزنند این خودش یک تبلیغ در مورد حسن آقا میری است روزی هزار ها نفر حرف های زیادی میزنند دلیلی نیست ما بیایم به حرفها اونا توجه کرد اون که احمقه شما از او هم احمق ترین

  • چت کرده شرط میبندم..

  • این به دنبال جمع کردن مرید از بین افراد نااگاه و ساده لو است. ولی غافل از اینکه هستند افرادی که با پاسخ دادن پوزه او را به خاک بمالند

  • ... 00/7/28 ساعت 16:58

    سلام.به به ! نقد قران(!) نقد پیامبران(!) البته قبلا نقد جهنم و قیامت (!) هم داشتن! میدونید مشکل بشر دور از قران و دین چیه؟! میخوان با ذهن کوچک (!) خودشون، حقایق هستی (!) که خارج از درک فهم هیچ بنی بشری، درک کنند! اگر با منطق این اقا نگاه کنیم! اصلا خدا نباید،شیطان رو از خودش بری میکرد! و بهش وعده جهنم میداد! یه خطایی کرده بود! نه! شیطون خیلی خوب میدونست داره چه کار میکنه!. انسان هم خوب میفهمه،که خدا داره بهش فرصت میده! داره بهش رحم میکنه! که با یک گناه فوری نمی ببرش جهنم! این نهایت لطف و بخشندگی خداست،که فوری پاسخ کار زشت رو نمیده! میذاره بلکه توبه کرد! برگرده! (فردا قیامت نگه،بهم فرصت ندادی) . اما اینکه یه عده از اونور بوم بی افته! و این بخشندگی رو توجه خنده داره دیگه بکن! خوب مشخصه! شیطون دیگه ! (افراط و تفریط!). انسان اگر می تونست و خیلی قدرت داشت،نه غذا میخورد،نه دست به آب می رفت! و نه می مرد! همه اینها به این مفهوم که انسان کاملا در ضعفه! مخلوق و توانایی منحصر به فرد خدایی نداره! نباید به خدا که می تونه کنترول هر چی هست و نیست، در دستش،بدون اینکه خسته بشه! تایین و تکلیف کن! و از اینجور اراجیف بسازه ! حرف خدا درست و دقیق در قران بیان شده .. و هرچیزی مخالف اون است،باید خودش رو اصلاح کنه! نه ایات رو جعل کنه (منظور دقیق همون لیدرها و فرماندها و رهبرها و ..

  • اسلام حقیقی خدا پسندانه را چگونه می توان از اسلام جعلی تشخیص داد؟
    ---
    برای شناخت اسلام حقیقی خدا پسندانه از اباطیل شیطانی ، که بنام اسلام و بنام دین و مذهب توسط دین فروشان با من در آوردیها و خرافات و جعلیات گمراه کننده ی ضد قرآن و متعارض با اصول استدلال عقلی عرضه می شوند ، باید اسلام حقیقی خداوند را از اسلام جعلی ساخته و پرداخته ی ذهن و تخیلات ذهنی بشر در پرتو حد و مرزها و بایدها و نبایدها و نویدها و هشدارهای شناختهای محکم و مفصل قرآن از یک دیگر با دلایل قرآنی و عقلی تفکیک و مشخص و آشکار وجدا نمود.
    بی تردید شناختهای قرآنی مذکور اصول و ملاک و معیارهای اسلام حقیقی و دین داری و مذهب داری خدا پسندانه را از جانب خداوند برای بشر تعیین و آشکار کرده اند ؛ و بگونه ای ساده و رسا و گویا و سرشت نشین و قابل درک همگان در محکمات مفصل قرآن به بشر برای مصون ماندن از هرگونه انحراف و کج روی در دین داری و مذهب داری توسط پیامبر ختمی مرتبت حضرت محمد (ص)ابلاغ گردیده اند.
    نادیده گرفتن و بی توجهی به این شناختهای قرآنی بشر را در دام شیطانی من در آوردیها و خرافات وجعلیات متضاد با قرآن و عقل اسیر گمراهی نگه خواهد داشت و حاصل یک عمر از رفتارها و گفتارها و پندارهای نیک بشر را بحکم آیات قرآنی 103 تا 106 سوره کهف و آیه 65 سوره زمر به باد فنا و تباهی خواهد سپرد و مرتکبان این گناه کبیره ی نا بخشودنی را به مجازات عذاب الهی ابدی دچار خواهد ساخت .
    با ید با اذعان به رهنمودهای خردمندانه ی شناختهای محکم و مفصل قرآن باور کرد که پیامبر (ص) و أهل بیت مطهر آن حضرت (ع) با استناد به وحی الهی بی خدشه ی قرآن تنها به وظیفه ی تبلیغ و آموزش و تبیین جزئیات بی خدشه ی احکام و اعتقادات توحیدی قرآن و اجرای احکام قرآنی مأمور بوده اند.
    این بندگان مقرب و صالح و بستگان و پیروان صدوق مؤمن آنان در راه این مأموریت از بذل هر ایثار و فدا کاری با جان و مال دریغ نکردند .
    رهروان صدوق راه الهی پیامبر اسلام و راه قرآنی مکتب توحیدی اهل بیت مطهر آن حضرت (ع) تا قیام قیامت در این پیروی تا رسیدن به فیض شهادت که آرزوی بزرگ آنان است با توکل به خداوند منان و طلب یاری از یگانه ذات اقدس او این راه را ، برای مصون نگه داشتن دین قرآنی توحیدی خداوند از هر گونه تحریف ادامه خواهند داد.

  • یکی نیست بهش بگه بیا پایین بچه سرمون درد گرفت

  • فکر میکنم دو تا مسأله اینجا وجود داره:
    ۱-نباید این کلیپ با این تقطیعات پخش بشه و البته کلیپهای مشابه؛چون طرف از این کار بر علیه کلیپ سازها استفاده میکنه.
    ۲- با پخش کردن مطالب این شخص بیشتر تبلیغش میکنیم. وقتی ایشون کلا دوست دارن مطالب رو با عقل خودشون بفهمن و با مسأله تعبد و اینکه اینها آیات قرآن هستن، عملاً و یا اعتقاداً خودشون رو تطبیق نمیدن، دیگه نباید بهشون توجهی کرد.
    البته اگه قائل به تحریف قرآن هستن، باید بحث علمی بکنن.
    * امیدوارم خداوند همه ما رو هدایت کنه.