رائفی‌پور| یک جامعه چگونه تغییر می‌کند


چی میشه یک جامعه فرزند پیغمبر رو میشکه؟!


+ 
18

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • آیا زمان تصحیح نابسامنیهای دینی و مذهبی در صدا و سیمای ج.ا.ا و در کل ایران فرا نرسیده است؟!
    ---
    بد ترین خیانت و جنایتی که علیه دین خداو مذهب توحیدی تشیع علوی و علیه اساسی ترین نهاد اصول قانون اساسی کشور که قرآن کریم است در سازمان صدا و سیمای ج.ا.ا توسط مسئولان همه ی بخشهای این رسانه ی ملی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون انجام می گیرد و با سکوت و تشویق همیشگی مراجع دین شناسی و مراکز آموزش و تبلیغ دین در کشور ادامه می یابد ترویج پیوسته و بی وقفه ی من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با محکمات قرآن و عقل در دستگاه های نمایشی و گویشی این سازمان است که هیج حیثیت و آبروی خدا پسندانه ای برای نظام ج.ا.ا باقی نگذاشته و در دفاع از وابسته بودن این نظام به دین توحیدی خداوند این نظام را خلع سلاح کرده است.
    ترویج همیشگی من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل در این سازمان که پخش برنامه های آن جهان را فرا می گیرد با نسبت دادن این نمادهای ضد ارزشی به پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت هیچ پایه ی استواری برای دفاع از حیثیت توحیدی مذهب اهل بیت باقی نگذاشته است.
    رویه ترویح ضد ارزشها در سازمان ملی صدا و سیما نمی تواند ریشه در جهل داشته باشد زیرا اکثر مدیران این سازمان ؛ مدرک فوق دکترای خود را به رخ ملت می کشند و هرگز نمی توان باور کرد این دانش آموختگان بالا ترین سطح علمی به اصول و قواعد و الف بای بحث و تجزیه و تحلیل علمی برای شناخت سره از ناسره نظریات و اعتقادهای علمی در همه علوم آگاه و چیره نیستند و در ذهن آنان ناسره های غیر قابل اثبات عجیب و غریب منسوب به دین و مذهب سئوال بر انگیز نیستند.
    دین توحیدی خداوند نزد مسلمانان مؤمن صادق وفادار به این دین اگر این مسلمانان به شناختهای محکم ومفصل فرهنگ اصیل الهی دین داری و مذهب داری قرآنی آگاه باشند واین آگاهی ضروری ترین نیاز دین داری آنان باشد ؛ این شناختهای حکیمانه انکار ناپذیر نزد این مسلمانان باید حیاتی ترین و سرنوشت ساز ترین نیاز زندگی بشر در دنیا و آخرت شناخته شده باشد.
    بسیار شایسته ی سئوال است که چرا حقیقت شناختهای قرآنی مذکور نزد مدیران مسلمان فوق تخصص بر خوردار از مدرک دکترا در سازمان صدا و سیمای نظام ج.ا.ا هنوز جا نیافتاده و حتی آگاهی سطحی نیز در باره این شناختها ندارند؟؟؟!!!
    دانش این مدیران با وضع رایج در زمینه دین و مذهب در صدا و سیمای ملی شاید تا سطحی باشد که اگر در هر امتحانی در باره اظهار نظر پیرامون حقیقت و نقش شناختهای محکم و مفصل فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی شرکت کنند نتوانند نمره قبولی بگیرند .
    مدیران بخشهای کلیدی فرهنگ ساز صدا و سیمای نظام ج.ا.ا اگر ثابت کنند هنوز توان پاسخ درست را نسبت به اهمیت نقش شناختهای قرآنی در دین داری و مذهب داری ندارند و نمی دانند ؛ چگونه و با چه مجوزی می شود به آنان مدیریت این بخشهای کلیدی را سپرد و مردم را در زمینه ی آموزش و تبلیغ دین و مذهب در معرض غلط آموزیهای دین زدا که با مجوز آنان پخش می گردند قرار داد؟؟؟!!!
    افسوس که از جانب مراجع دین شناسی و مذهب شناسی و از جانب مراکز آموزش و تبلیغ دین در کشور هیچ فریاد و نهیب و هشدار آشکار مستند و مستدلی با آمار و ارقام نسبت به رویه غلط و مخرب ضد قرآنی که صدا و سیمای ج.ا.ا در زمینه ی عرضه ی دین و مذهب به ملت و به جهان پیش گرفته است تا کنون داده نشده و هیچ نشانه ای از تذکر و گوشزد آشکار در این زمینه که سرنوشت و زندگی ملت را فرا می گیرد و در حیثیت دینی نظام ج.ا.ا بگونه ای مخرب تاثیر گذار است دیده نمی شود!!!
    آیا پس از گذشت بیش از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران ؛ زمان تصحیح نابسامانیها و نا هنجاریهای بدنام کننده ی دین و مذهب که حیثیت و اصالت قرآنی مکتب توحیدی اهل بیت پیامبر را زیر سئوال می برند و لوث و نابود می کنند هنوز در صدا و سیما ج.ا.ا و در کل ایران فرا نرسیده است؟؟؟!!!
    آیا دلسوزان مؤمن وفادار نظام اسلامی هنوز در باره ی این تصحیح خدا پسندانه ی سرنوشت ساز ضروری نیاندیشیده اند و هنوز نمی خواهند بیاندیشند و برای آخرت خود همه ی پاسخهایی را که در این زمینه در محضر خداوند حساب رس پس از پایان این عمر کوتاه باید بدهند آماده کرده اند؟؟؟!!!

  • به برخی از رسانه های همگانی کشور/ شنبه 08/08/1400
    ---
    قانون ستیزی ضد دین و مذهب را چرا نهادهای نظارتی مهار نمی کنند؟
    ---
    بولتن نیوز و چند رسانه ی همگانی مجاز معروف دیگر در کشور مانند خبر گزاری صدا و سیمای ج.ا.ا و الف و تابناک و بسیاری از رسانه های مشابه که باید به قانون رسانه گردانی کشور مقید باشند با چه حقی بی هیچ توجیه قانونی و شرعی و منطقی علمی به خود اجازه می دهند بگونه ای سلیقه ای روشنگریهای قرآنی و عقلی را که مردم متدین را به اصول دین داری و مذهب داری درست و بی خدشه ی الهی آگاه می سازند بی پاسخگویی حذف و نابود سازند.
    با این که این رویه ی قانون ستیز همیشگی ، سالها است ادامه دارد و در مکاتباتی با دفتر عالی ترین مسئول محترم نظام ج.ا.ا بتکرار یاد آوری شده است هنوز رسانه های مذکور در اقدام همیشگی قانون ستیز پیوسته مردم را از حق آگاهی به حقایق قرآنی و عقلی در باره چگونگی دین داری و مذهب داری خدا پسندانه بی هیچ بازدارنده ای محرو می سازند.
    دین داری و مذهب داری خدا پسندانه این نیست که من در آوردیها و خرافات و جعلیات دین زدا که با محکمات مفصل قرآن تضاد آشکار دارند بی هیچ مانعی به اذهان مردم متدین تزریق شوند و حق مسلم شرعی و قانونی و منطقی روشنگری این اذهان با حقایق قرآنی در زمینه دین داری و مذهب داری خدا پسندانه از آگاهان به شناختهای محکم و مفصل فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی - عقلی سلب شود.
    تردیدی نیست که سر انجام سلب این حق که با حذف روشنگریهای قرآنی و عقلی همیشه مقرون است ، باآشکاری حقیقت در دست رس بودن قرآن نزد همگان و در همه جا ، بحکم هشدارهای بسیاری در قرآن به گمراهی دین زدای توده های متدین و به گرفتار شدن آنان به گناهان کبیره ی نابخشودنی و به عذاب نابخشودنی این گناهان منجر خواهد شد.
    خداوندا تو خود آگاهی که حقایق فوق صدها بار به گوش مسئولان ذی ربط حکومتی و به گوش و نظر مراجع دین شناسی از راه رسانه های همگانی رسیده اند.
    افسوس و هزار افسوس که تا کنون با آشکار ساختن این حقایق هنوز نتیجه خدا پسندانه ی ملموس و محسوسی در نتیجه ی آشکار سازی این حقایق الهی حیاتی و سر نوشت ساز در راستای تصحیح اوضاع دین زدای فاجعه بار در دین داری و مذهب داری مردم در هیچ نهاد و ارگان حکومتی و مردمی در سایه یک حکومت دینی که مهم ترین وظیفه ی قرآنی آن مصون نگه داشتن دین از هرگونه تحریف است ؛ بگونه ای سازمان یافته ی علمی و قانونی ضابطه مند و بگونه ای آشکار دیده و شنیده نشده است .
    وضعیت نا بسامان و ناهنجار و فاجعه بار تبلیغ وارونه و قرآن گریز دین و مذهب در صدا و سیمای ج.ا.ا و در بیشتر رسانه های همگانی ایران اسلامی گواه غیر قابل انکار وجود حقیقت رواج فاجعه بار گمراه رها کردن توده های مردم متدین بنام دین و مذهب در کشور است .

  • 125972 00/8/6 ساعت 23:29

    عالیه

  • به پایگاه روشنگری در باره موضوع:/ رائفی ‌پور: یک جامعه چگونه تغییر می‌کند؟/پنجشنبه06//08/1400
    ---
    علل اصلی تغییر در جوامع بشری چیستند؟
    ---
    تغییر مثبت و سازنده و پویا یا تغییر منفی و مخرب و عقب افتاده در جوامع بشری ؛ پیامد حتمی نوع شرایط محیطی و فکری رایج یا ترویج شده ی حاکم بر این جوامع است .
    نوع تغییر عمومی فرا گیر دراز مدت که در جوامع بشری رخ می دهد به دور از نقش مثبت یا منفی هدفمند دوستان و دشمنان و به دور از تاثیر سطح آگاهی که بر جوامع بشری حاکم است ؛ تحقق پذیر نیست .